kystan hoitoon ja nimenomaan keltarauhashormoonia.
Haluaisin tietää mahdollisista sivuvaikutuksista.
Tai eihän se keltarauhashormooni sitä kystaa poista mutta normalisoi vuodot jotka on tämän kystan vuoksi mennyt sekaisin.
Olisiko täällä joku saanut
2
853
Vastaukset
- apua
kyselee samaa asiaa kun ei ole saanut vastauksia..
Taitaa olla aika vähän lukijoita tällä palstalla.- Kristiinalta
Mulla oli sellainen hyvänlaatuinen "neste" kysta. Menin lääkäriin, kun kuukautisia ei kuulunut. Sain Terolut kuurin, jota oli määräys ottaa kymmenen päivän kuureina kunnes vuoto tulee. Ymmärtääkseni sen hormonin oli tarkoitus kuivattaa se kysta. Mun ei sitten lopulta tarvinnut ottaa kuin yksi kuuri ja sitten vuoto jo tulikin. Tällaiset hyvänlaatuiset "neste" kystat on kai kauhean tavallisia, eikä nainen usein itse tiedäkään niistä, kun ne kuivuvat itsestään. Mutta on toiselaisiakin kystia, ja sellaisia kystia, jotka ei kuivu, vaan kasvavat ensin suuriksi ja voivat puhjeta ja se on kuulemma kauhean kivuliasta. Ja siitäkin ne oireet vähän riippuu, mihin kohtaan se kysta on kiinnittynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168