pitäis jotenkin järkävästi tää selittääkkin...
tilanne on tämä:
olen ihastunut VARATTUUN poikaan.sain vasta jonkin aikaa sitten tietää että se onkin varattu...
luulisin että hänkin olisi vähän ihastunut minuun,vaikka onkin varattu,sillä hän aina minut nähdessään katsoo minuun ja meidän katseemme kohtaavat.
mutta sitä en tajua että minkä ihmeen takia se flirttailee mun kans jos se kerran on varattu...sain lähipäivinä sen numeron ja sain tietää että se on seurustellut jo lähes puoli vuotta,ja että mulla ei olis minkään laisia mahdollisuuksia siihe.
muutenkin ollaan keskusteltu mesessä ihan sujuvasti(ei vaan tunnu olevan mitään sanottavaa)
kiitos jo etukäteen vastauksista!ja sitten toivon ihan asiallisia vastauksia,älkää siis vittuilko.
mitähän tästäkin vielä tulee...
2
331
Vastaukset
- pikkutyttö
Mulla on ihan sama tilanne!En vaan oikeen tiä mitä tekis kun en haluu niitten välejäkään rikkoo enkä siis todellakaan aijokkaan,mutta se jätkä kans flirttailee mulle aina koulussa.Ärsyttävää tällänen epätietoisuus...Se vois selvittää itelleen mitä haluaa.
- hjärtan
jooh, ihan tälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä. UNOHDA SE. ei siinä oikeesti kun satuta itteensä. Jos se sen muikkelinsa kanssa seurustelee ja ei jätä sitä vaikka flirttaileekin sun kanssa, ni se ei tod. oo sun arvonen. en nyt tätä sillä sano et ei sun pitäis olla siihen missään yhteyksissä, et kaverin voi kyl olla. ja herkitse 2 kertaa ennen ku teet mitään. u know..
ja taas tulee tää tuttu kysymys: jos se seurustelee nyt ja flirttailee muille tytöille, ni voitko luottaa ettei se tee sitä samaa myös sulle?
nää on kinkkisiä tilanteita.. usko pois, mä tiedän. mut niistä pääsee yli.. :) (mut jos oikeesti sen haluut ni senkun kiinni vaan.. kaikkee kannattaa aina yrittää :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1222383Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699