Finnairin lentoemokurssit

hakija

Onko kukaan tällä viikolla (maanantaina tai tiistaina) arviointitilaisuudessa ollut jo saanut tietoa kurssille pääsystä?

23

3070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että totisesti

en ole tällä viikolla (maanantaina tai tiistaina)ollut arviointitilaisuudessa enkä siten myöskään saanut tietoa kurssille pääsystä!

• Mii

olin tiistaina ramadassa,ei ole mullekkaan vielä tullu tietoa,pitkä tää odotus :)

• Kurssille päässyt

Hei!
        Itse olin viime keskiviikkona ja minulle ilmoitettiin kurssille pääsystä jo heti seuraavana päivänä. Näin on ollut myös joidenkin tänne kirjoittelevien kohdalla, eli seuraavana päivänä on tullut vastaus. Voihan olla, että jatkoon pääsystä ilmoitetaan myöhemminkin, jos on ollut esim. "hilkulla" tms.
        Toivottavasti lykästää! :)

• !!!

Pitkä on odotus, olin maanantaina eikä soittoa tullut ja tuskin enää tuleekaan..Oon saanu sen kuvan että jos jatkoon pääsee niin ilmottavat parin päivän sisällä, yleensä heti seuraavana. Harmittaa kyllä kun tässä vaiheessa kelkasta tipahtaa.

• terkkarilla?
        Kurssille päässyt kirjoitti:

Hei!
        Itse olin viime keskiviikkona ja minulle ilmoitettiin kurssille pääsystä jo heti seuraavana päivänä. Näin on ollut myös joidenkin tänne kirjoittelevien kohdalla, eli seuraavana päivänä on tullut vastaus. Voihan olla, että jatkoon pääsystä ilmoitetaan myöhemminkin, jos on ollut esim. "hilkulla" tms.
        Toivottavasti lykästää! :)

Heippa. Mä olin kanssa viime ke Ramadassa ja soitto kurssille pääsystä tuli seuraavana paäivänä. Onko joku jo käynyt siellä terkkarilla? Mitä siellä oli vastassa?

• vastassa ainakin
        terkkarilla? kirjoitti:

Heippa. Mä olin kanssa viime ke Ramadassa ja soitto kurssille pääsystä tuli seuraavana paäivänä. Onko joku jo käynyt siellä terkkarilla? Mitä siellä oli vastassa?

Gynekologisen tutkimuksen yhteydessä otettava (tarvittaessa) Papa-näyte eli irtosolukoe.

Oirekyselylomakkeen ja virtsauslistan täyttö, lääkärin tutkimus, jossa tunnustellaan alavatsa mahdollisen virtsaummen toteamiseksi ja eturauhanen peräaukon kautta ( koko, tarkkarajaisuus, mahdolliset kyhmyt ja aristus) virtsausajan määritys, laboratoriokokeet :virtsan ja munuaistoiminnan tutkiminen sekä prostataspesifisen antigeenin (PSA) määritys.

Mahalaukun tähystys, eli gastroskopia.

Eikä ilmavaivoja (turbusenssia) saisi olla yli 3 hehtopascalia!

• taastäätaastää
        vastassa ainakin kirjoitti:

Gynekologisen tutkimuksen yhteydessä otettava (tarvittaessa) Papa-näyte eli irtosolukoe.

Oirekyselylomakkeen ja virtsauslistan täyttö, lääkärin tutkimus, jossa tunnustellaan alavatsa mahdollisen virtsaummen toteamiseksi ja eturauhanen peräaukon kautta ( koko, tarkkarajaisuus, mahdolliset kyhmyt ja aristus) virtsausajan määritys, laboratoriokokeet :virtsan ja munuaistoiminnan tutkiminen sekä prostataspesifisen antigeenin (PSA) määritys.

Mahalaukun tähystys, eli gastroskopia.

Eikä ilmavaivoja (turbusenssia) saisi olla yli 3 hehtopascalia!

Tää on taas se kun unohtelee niitä lääkkeitään. Älkäähän tytöt välittäkö, ei oo helppoo kellään.

• kirjoittaminen
        taastäätaastää kirjoitti:

Tää on taas se kun unohtelee niitä lääkkeitään. Älkäähän tytöt välittäkö, ei oo helppoo kellään.

voi johtua lääkkeiden unohtamisesta. Jos niin olisi, kaikki tämän ketjun aiemmat viestit johtuisivat siitä!

• JAAAAAAAAAAAAA
        kirjoittaminen kirjoitti:

voi johtua lääkkeiden unohtamisesta. Jos niin olisi, kaikki tämän ketjun aiemmat viestit johtuisivat siitä!

Minne lensit viimeksi Ryanilla? Oliko hyvät eväsleivät mukana? Jouduitko montakin vuorokautta odottelemaan jatkolentoa pellonpientareella? Nonniiiiii, päästiin ASIAAN , tuntuuko jo paremmalta?

• aivan muulla
        JAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

Minne lensit viimeksi Ryanilla? Oliko hyvät eväsleivät mukana? Jouduitko montakin vuorokautta odottelemaan jatkolentoa pellonpientareella? Nonniiiiii, päästiin ASIAAN , tuntuuko jo paremmalta?

eli Spanairilla.Lisäksi olen lentänyt myös SAS:lla, Finnairilla, British Airwaysilla, Olympic Airwaysilla

Sulla tuntuu olevan aika paha fiksaatio tuossa Ryanair-asiassa.

Kyllähän täällä muistakin lentomatkustukseen liittyvistä jutuista puhutaan. Koskaan en muuten ole istunut pellonpientareella odottelemassa jatkolentoa, vaikka olen kiertänyt Ryanairilla Euroopassa.

• Stewardess to be :)
        terkkarilla? kirjoitti:

En ole vielä saanut edes sitä sähköpostiviestiä, jonka lupasivat lähettää koskien mm. terveystarkastusta, oletko sinä?? No, ehkä siellä tarkastetaan ensin niitä, jotka ovat menossa aikaisemmille kursseille. Itse menen vasta 18.4. Mille kurssille sinä olet menossa? :)

• menossa
        Stewardess to be :) kirjoitti:

En ole vielä saanut edes sitä sähköpostiviestiä, jonka lupasivat lähettää koskien mm. terveystarkastusta, oletko sinä?? No, ehkä siellä tarkastetaan ensin niitä, jotka ovat menossa aikaisemmille kursseille. Itse menen vasta 18.4. Mille kurssille sinä olet menossa? :)

Itse olen menossa ekalle kurssille (1.3.-28.4), ja pyysivätkin heti varaamaan ajan terkkarilta. Mulla siis terkkari maanantaina, mutta kun kaikki on menny tähän mennessä hyvin, niin alko jännittämään että mitä siellä on vastassa. No, kerron sitten maanantaina miten meni. Tsemppiä vaan sullekin, nähdään ehkä lennolla joku kaunis päivä...

menossa kirjoitti:

Itse olen menossa ekalle kurssille (1.3.-28.4), ja pyysivätkin heti varaamaan ajan terkkarilta. Mulla siis terkkari maanantaina, mutta kun kaikki on menny tähän mennessä hyvin, niin alko jännittämään että mitä siellä on vastassa. No, kerron sitten maanantaina miten meni. Tsemppiä vaan sullekin, nähdään ehkä lennolla joku kaunis päivä...

Oletko siis jo saanut kyseisen sähköpostiviestin? Itselleni ei ole tullut vieläkään.. soittaessa vaan sanoivat, että lähettävät sähköpostia mutta eipä ole mitään tullut :-/
        Tsemppiä terkkariin, ei siinä pitäisi mitään kummosempaa olla.. tosin työterveydenhoitaja, jolla kävin tarkastuksessa lähtöselvityskurssia varten sanoi, että tämä lentoemäntätarkastus tulee olemaan tarkempi.
        Tuskinpa siinä mitään ihmeellistä on, varmaan tutkivat korvat ym. hieman tarkemmin lentotyön ollen kyseessä.
        Ilmoittelethan sitten millaista oli ja miten meni? :)

• Mii
        !!! kirjoitti:

Pitkä on odotus, olin maanantaina eikä soittoa tullut ja tuskin enää tuleekaan..Oon saanu sen kuvan että jos jatkoon pääsee niin ilmottavat parin päivän sisällä, yleensä heti seuraavana. Harmittaa kyllä kun tässä vaiheessa kelkasta tipahtaa.

musta se vaikkuttaa siltä,ettei kukaan joka oli viimeises haastattelu päivässä (8/2) ole saanu vielä tietää mitään. gaah,soittais jo,pääsi vai ei. no,viimeistään humenna.

• puolen

Oletko siis jo saanut kyseisen sähköpostiviestin? Itselleni ei ole tullut vieläkään.. soittaessa vaan sanoivat, että lähettävät sähköpostia mutta eipä ole mitään tullut :-/
        Tsemppiä terkkariin, ei siinä pitäisi mitään kummosempaa olla.. tosin työterveydenhoitaja, jolla kävin tarkastuksessa lähtöselvityskurssia varten sanoi, että tämä lentoemäntätarkastus tulee olemaan tarkempi.
        Tuskinpa siinä mitään ihmeellistä on, varmaan tutkivat korvat ym. hieman tarkemmin lentotyön ollen kyseessä.
        Ilmoittelethan sitten millaista oli ja miten meni? :)

tunnin sisällä soitosta. Jos ei ala kuulua, niin ota rekryyn yhteyttä. Muuten, soitin rekryyn, ja on todellakin hyvä työtilanne emoilla. Tällä hetkellä vain parin määräaikasen päästä on saanu vakkarin. Jep, maanantaina kerron sitten miten meni ja mitä oli.

puolen kirjoitti:

tunnin sisällä soitosta. Jos ei ala kuulua, niin ota rekryyn yhteyttä. Muuten, soitin rekryyn, ja on todellakin hyvä työtilanne emoilla. Tällä hetkellä vain parin määräaikasen päästä on saanu vakkarin. Jep, maanantaina kerron sitten miten meni ja mitä oli.

Joops, lähetin rekryyn jo sähköpostia pari päivää sitten ja sanoivat ohjaavansa viestin matkustamopalveluosastolle. Soitanpa huomenna sinne ja tiedustelen asiaa... alkaa jo vähän hätä tulla kun ei ole mitään "kirjallista" tuosta hyväksymisestä :D

• !!!
        Mii kirjoitti:

musta se vaikkuttaa siltä,ettei kukaan joka oli viimeises haastattelu päivässä (8/2) ole saanu vielä tietää mitään. gaah,soittais jo,pääsi vai ei. no,viimeistään humenna.

...ollut haastattelussa nyt ke 8.2 niin periaatteessa huominen vielä aikaa saada soitto hyväksymisestä tai niin no, miksei koko ens viikkokin, sanoivat mulle että ilmottavat joko tällä tai ens viikolla. Mut yleensä kyllä ilmoittaneet heti melkein samantien seuraavana päivänä jos lykästänyt...tiedä häntä miten käy, mut karmeeta tää odottaminen!!!!!!

• käynti

Joops, lähetin rekryyn jo sähköpostia pari päivää sitten ja sanoivat ohjaavansa viestin matkustamopalveluosastolle. Soitanpa huomenna sinne ja tiedustelen asiaa... alkaa jo vähän hätä tulla kun ei ole mitään "kirjallista" tuosta hyväksymisestä :D

Eipä siellä kummempaa ollu. Ensin täytettiin taas lappusta terveydentilasta (kyllä/ei), sitten paino, verenpaine, ryhti, korvien tark., verikoe (tulehdusarvot, verenkuva), virtsanäyte (valk., sokeri), kuulotesti ja näkö. Labroja joutuu odottamaan huomiseen, mutta muuten kaikki OK.

• tiitust
        käynti kirjoitti:

Eipä siellä kummempaa ollu. Ensin täytettiin taas lappusta terveydentilasta (kyllä/ei), sitten paino, verenpaine, ryhti, korvien tark., verikoe (tulehdusarvot, verenkuva), virtsanäyte (valk., sokeri), kuulotesti ja näkö. Labroja joutuu odottamaan huomiseen, mutta muuten kaikki OK.

taitaa siis melko perustarkastus olla, jonka jo oma lääkäri on tehnyt. kertoisitko onko kyseessä näöntarkkuus vai katsottiinko myös lähi-, ja kaukonäkö?

• Eino Makusen johtamana
        tiitust kirjoitti:

taitaa siis melko perustarkastus olla, jonka jo oma lääkäri on tehnyt. kertoisitko onko kyseessä näöntarkkuus vai katsottiinko myös lähi-, ja kaukonäkö?

ulkonäkö.

Sen jälkeen joutuu lukemaan ilman laseja seuraavan tekstin: "Lentäminen
        Keskustele lentämisestä, lentoyhtiöistä ja lentopelosta. Mistä saa halvimmat lentoliput?"

Jos ei näe tai ymmärrä sitä, lentää! Valittavasti/onneksi pois täältä.

• lähi- ja kaukonäkö
        tiitust kirjoitti:

testattiin. Jos käyttää silmälaseja, tarkastus tehdään lasien kanssa.

• jeejuu
        käynti kirjoitti:

Oliko ne "kyllä-ei-jutut" niitä samoja tauteja/sairauksia mitä on jo kysytty useampaankin otteeseen vai jotain uusia?

• kandidaatti
        !!! kirjoitti:

...ollut haastattelussa nyt ke 8.2 niin periaatteessa huominen vielä aikaa saada soitto hyväksymisestä tai niin no, miksei koko ens viikkokin, sanoivat mulle että ilmottavat joko tällä tai ens viikolla. Mut yleensä kyllä ilmoittaneet heti melkein samantien seuraavana päivänä jos lykästänyt...tiedä häntä miten käy, mut karmeeta tää odottaminen!!!!!!

Viikon päästä olisi terveystarkastus ja olen onnistunut hankkimaan itselleni korvatulehduksen ensimmäistä kertaa aikoihin!!!! Katsotaanko korvat miten tarkkaan? kiva jos tuohon kaatuu... pitänee sanoa että on ensimmäinen kerta todellakin aikoihin eikä kyse kroonisesta vaivasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      6
      3431
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2669
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1178
    Aihe