Lyhyt kuvaus; olen 22v, ja haluaisin lopettaa tupakoinnin. Olen polttanut 11 vuotta. Olen sekä henkisesti että fyysisesti riippuvainen.
Takana vaikea elämä. Mutta tänä päivänä minulla on kaikki hyvin. Olen käsitellyt elämäni vaikeita aikoja psykiatrilla.
Haluan päästä eroon tupakasta. Siinä mielessä elämäni on jättänyt minuun jälkensä, etten pysty siihen yksin. Tupakka on ollut vahva tapa lohduttautua vaikeina aikoina, ja nyt tuntuu kun luopuisin hyvästä ystävästä (vaikka tupakkahan on jotain ihan muuta).
Kyselisin tietoja täältä. Minne käännyn? Tunnetteko ketään todella hyvää hypnoterapeuttia? Muista syistä olen muutama vuosi sitten käynyt yhdellä, mutta se ei silloin onnistunut. En tiedä missä oli vika, uskon kyllä tähän tapaan menetellä. Tosin lääkäri luuli että se toimi kun makasin niin hiljaa ja vastailin kysymyksiin. Mutta olin ihan valveilla ja välillä koko juttu tuntui niin kliseeltä että minua alkoi naurattaa. Näin ei kuulemma pitäisi käydä.
Eli, mitä teen, minne soitan?
Vastauksista kiitollinen.
Mistä hypnotisoija?
mlt
4
696
Vastaukset
- Sulle
www.hypnoosiliitto.fi
www.shy.fi
Ja sieltä katso oman asuinpaikkasi tienoolta
sopiva henkilö. Siinäpä se!- mlt
Kiitoksia!! Täytyypä alkaa totuttaa ittensä sen parhaan kaverin jättämiseen...
- Paras
Otappas ja jätä tupakat kerrankin kokeneen konkarin tuolissa=?
- Olisit tietenkin ymmärtänyt
Laittaa paikkakuntasi tuohon ja luulet ettei ihmiset tajua sun mainostamistasi mikä käy noista kirjoituksistasikin ilmi!
Voi mitä porukkaa, ihan oikeesti?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965