krampit

sattuu

onko muilla esiintynyt raskauden aikana pohkeissa suonenvetoja, kramppeja etenkin öisin ja ne tekee tosi kipeetä?
vaikka itse liikun jne. niin tämä vaiva tullut raskauden myötä

3

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ihan normaalii kuullemma

kyll' sitä kuule välillä ponkastaa yöllä kattoo asti ku oikee suonta vettää..sit nilkutettaa muutama päivä ku jalka on kippee..mul on auttanu VEDEN juominen..eli paljon vettä..muistan ku pienenä kehottivat suonen vetoihin uimaharkoissa juomaa paljon vettä..nestetasapaino kallellaa jos suonta vettää sanovat..tiiä onko totta mut mulla on veden juominen auttanu..siis aina kraanan ohittaessa pien lasillinen vettä kurkusta alas ja matka jatkuu..tekkee hyvvää ihollekki =P

• inhottavia!

Magnesium ja tukisukat voi auttaa myös, mutta mustakin toi vesi on paras, nykyään mulla juomapullo sängyssä mukana ku öisin kumminkin heräilen (rv30)...

• Piia

Kipeitä ovat juu täälläkin...minä oon myös runsaalla vedenjuonnilla ja magnesiumilla yrittäny tilannetta auttaa. Ja tukisukkahousut kuuluu täälläkin vakiovarusteisiin:)
      nyt mennään rv31.

Vointeja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe