onko muilla esiintynyt raskauden aikana pohkeissa suonenvetoja, kramppeja etenkin öisin ja ne tekee tosi kipeetä?
vaikka itse liikun jne. niin tämä vaiva tullut raskauden myötä
krampit
3
283
Vastaukset
- ja ihan normaalii kuullemma
kyll' sitä kuule välillä ponkastaa yöllä kattoo asti ku oikee suonta vettää..sit nilkutettaa muutama päivä ku jalka on kippee..mul on auttanu VEDEN juominen..eli paljon vettä..muistan ku pienenä kehottivat suonen vetoihin uimaharkoissa juomaa paljon vettä..nestetasapaino kallellaa jos suonta vettää sanovat..tiiä onko totta mut mulla on veden juominen auttanu..siis aina kraanan ohittaessa pien lasillinen vettä kurkusta alas ja matka jatkuu..tekkee hyvvää ihollekki =P
- inhottavia!
Magnesium ja tukisukat voi auttaa myös, mutta mustakin toi vesi on paras, nykyään mulla juomapullo sängyssä mukana ku öisin kumminkin heräilen (rv30)...
- Piia
Kipeitä ovat juu täälläkin...minä oon myös runsaalla vedenjuonnilla ja magnesiumilla yrittäny tilannetta auttaa. Ja tukisukkahousut kuuluu täälläkin vakiovarusteisiin:)
nyt mennään rv31.
Vointeja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593