Mulla on pieni kriisi...Olen ysiluokkalinen tyttö
ja olen ihastunut parhaaseen kaveriini, joka on myös tyttö. Se ongelma vaan on se et sillä on poikakaveri! Mä oon luvannut itelleni etten kahtois varattuja, mut en voi sille mitään... :(
Kukaan ei tiedä mun olevan bi, siksi on helppoa vain leikkiä, et uuh, mä rakastan sua jne.. Mut mulla on tunteita sitä kohtaan..
Kolmiodraama?!
10
724
Vastaukset
- Faici
Siis näin heterona voin sanoa,et mä ainakin järkyttyisin jos mun hyvä kaveri pamauttais tollasen asian pitkän ystävyyden jälkeen.Ja tää sun kaveri ilmeisesti kuitenkin on hetero jos sillä poikaystäväkin on.Mutta ei tosiystävät jätä tollasenkaan tunnustuksen jälkeen,tosin voi olla että se alkaa vältteleen sun kosketuksia yms.
- Poeka perkele 17.
Näin heterona voin kertoa, että totta toi on.
Mun paras kaveri nääs kerto 12 vuoden ystävyyden jälkeen olevansa homo. Kyllä se sen verran järkytti, että jämähin paikalleni puoleks tunniks, en saanu mitää sanottua. Loppujen lopuks sit vaa kysyin, et en kai kiinnosta sitä, nii se nauro ja sano et "Et kiinnosta. Oot ihan kivan näkönen ja sillee, mut kuitenki hetero ja kaveri."
No mut vielki tavataan usein, samal taval ku ennen. Jotenki se osaa olla niin paljo rennommin ku se sai kerrottuu asian. Mut emmä kyl välttele mitää kontaktia tai muutakaa sellasta. Välil jopa pääsee unohtuu toi tunnustus.
Eli jos se on oikeesti sun hyvä ystävä, niin se ei välitä tosta asiasta. Kait... mä en ainakaan välittänny. - upponalle kuopiosta
Poeka perkele 17. kirjoitti:
Mun paras kaveri nääs kerto 12 vuoden ystävyyden jälkeen olevansa homo. Kyllä se sen verran järkytti, että jämähin paikalleni puoleks tunniks, en saanu mitää sanottua. Loppujen lopuks sit vaa kysyin, et en kai kiinnosta sitä, nii se nauro ja sano et "Et kiinnosta. Oot ihan kivan näkönen ja sillee, mut kuitenki hetero ja kaveri."
No mut vielki tavataan usein, samal taval ku ennen. Jotenki se osaa olla niin paljo rennommin ku se sai kerrottuu asian. Mut emmä kyl välttele mitää kontaktia tai muutakaa sellasta. Välil jopa pääsee unohtuu toi tunnustus.
Eli jos se on oikeesti sun hyvä ystävä, niin se ei välitä tosta asiasta. Kait... mä en ainakaan välittänny.homo??!?1 1 iiihh hyi
- Ihastunut tyttöön
Poeka perkele 17. kirjoitti:
Eli jos se on oikeesti sun hyvä ystävä, niin se ei välitä tosta asiasta. Kait... mä en ainakaan välittänny.Tämä auttoi kummasti...Mut mä luultavasti jätän tämän tytön perään haikailut tähän.. On niitä muitakin olemassa. Sen poikakaveri jo jopa kosas sitä :o Se kerto innoissaan siitä mulle ja mä olin ku paskat housussa ku kuulin sen.. ;(
Eikä mua enään niin haluta ne-asiat-joista-ei-saa-mainita...c:
Menen elämässäni eteenpäin ja "se oikea" tulee vastaan sitten kun sitä vähiten odottaa..?!
- olento omenassa
parasta kolmiolääkettä en osaa sanoa mutta kyllä kaikki benzot menee, xanorit ehkä parhaita. stilnocteistakin tykkään. ihan kun karkkia söis.
- laru-
Hei Tytteli!
Se ei oel mikään luonnollinen olotila, että sanoo olevansa bi tai homo. Se on mielen sairaus joka pitää hoitaa, mennä sairaalaan. Jumala on luonut ihmiset mieheksi ja naiseksi toisilleen. Hän ei ole luonut naista naiselle tai miestä miehelle. Kehotan sinua vakavasti unohtamaan nämä iljettävät ajatuksesi ja muutenkin varattujen ihmisten tavoittelu on mitä törkeintä toisen elämän tuhoamista. Vai haluaisitko itse, että sinulta joku vikittelisi poikakaverin itselleen???
Jumala rakastaa sinuakin just sellaisena kuin oot ja haluaa sut omakseen. Hän haluaa pelastaa sut. Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu!
Jumalan siunausta elämääsi!- pitkä ja löysä
Haista paska saatanan uskontopelle, Helvetti kun ottaa päähän noi raamattuapinat. Tapa ittes, mee paneen jotain, vedä kännit, runkkaa, tee jotain muuta, ku tyrkytät tota uskontopaskaa. Viä kerran, kun se yks saatanan jehova tulee kaupungissa tyrkyttään mulle niitä perkeleen vartiotorneja, ni haastan sen oikeuteen tai sit se joutuu teho-osastolle. PERKELE!!!!!! Tarpeeks monta kertaa oon huutanu sille, ekaks sanoin nätisti, mut nyt ei kestä enää. Sekin luulee olevansa joku ylempiarvonen. Voi jeesus ei voi muuta sanoo.
- ...
pitkä ja löysä kirjoitti:
Haista paska saatanan uskontopelle, Helvetti kun ottaa päähän noi raamattuapinat. Tapa ittes, mee paneen jotain, vedä kännit, runkkaa, tee jotain muuta, ku tyrkytät tota uskontopaskaa. Viä kerran, kun se yks saatanan jehova tulee kaupungissa tyrkyttään mulle niitä perkeleen vartiotorneja, ni haastan sen oikeuteen tai sit se joutuu teho-osastolle. PERKELE!!!!!! Tarpeeks monta kertaa oon huutanu sille, ekaks sanoin nätisti, mut nyt ei kestä enää. Sekin luulee olevansa joku ylempiarvonen. Voi jeesus ei voi muuta sanoo.
et säkään näytä sen parempi ihminen olevan.
- ihminen
... kirjoitti:
et säkään näytä sen parempi ihminen olevan.
parempi ihminen just joo. ei kukaan oo oikeesti parempi ihminen, ne vaan luulee olevansa.
- Prometheus
Oksä oikeesti tota mielt vai oks tää joku vitsi?? Miks uskonnot o keksitty...niist o vain ollu haittaa, niitten takia on sodittu ja soditaan vieläki ja valtion rahaa kuluu hukkaaa.. Mitä väliä jos on lesboja, bi:itä, homoja, transuja??? Mite se su elämään vaikuttaa? Jos on rakastunut samaan sukupuoleen, nii mitä sitten? MITÄ SITTEN?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984