MIKÄ ON VIKANA???? MIKSI EI TULE PIENTÄ????????
MIKS MUN TEKSTI Q
11
628
Vastaukset
- first_hp_finn
Paina CAPS LOCK nappulaa niin ei tuu tällaista enään CAPS LOCK ON PÄÄLLÄ vaan tulee tällaista caps lock on päällä....
- TESTAAN
EI TOIMI?? NÄPPÄIMISTÖSSÄ PALAA VALO, VIRUSKO????
- first_hp_finn
TESTAAN kirjoitti:
EI TOIMI?? NÄPPÄIMISTÖSSÄ PALAA VALO, VIRUSKO????
Tarkennatko vähän?
Paina caps lock:n jerran,niin sen vieressä oleva valo, pitäisi sammua. Kokeile myös poistaa NUM LOCK skä Scroll Lock päältä,mikäli päällä ovat... - EI TOIMI???
first_hp_finn kirjoitti:
Tarkennatko vähän?
Paina caps lock:n jerran,niin sen vieressä oleva valo, pitäisi sammua. Kokeile myös poistaa NUM LOCK skä Scroll Lock päältä,mikäli päällä ovat...PAINOIN F2
- first_hp_finn
EI TOIMI??? kirjoitti:
PAINOIN F2
Kun painaa pitää CAPS LOCK painiketta.Siis sitä painiketta,missä valo palaa, ppainike valon vieressä.
- ???????
first_hp_finn kirjoitti:
Kun painaa pitää CAPS LOCK painiketta.Siis sitä painiketta,missä valo palaa, ppainike valon vieressä.
PAINOIN NIIN AUKESI VAAN UUSI IKKUNA?? EI LUE CAPS LOC
- first_hp_finn
??????? kirjoitti:
Etsippä kaps lock painike... Näppäimistösi vasemmalla puolella kolmantena alhaalta päin..ainakin mun läppärissäni. F2 ei ole Caps Lock painike.
- *provo
??????? kirjoitti:
sinulla hyvä tuntiliksa..
- first_hp_finn
*provo kirjoitti:
sinulla hyvä tuntiliksa..
..mutta vastailin silti...
- Gene
first_hp_finn kirjoitti:
..mutta vastailin silti...
Olikohan provo nimittäin ohjeet ei olisi ainakaan minulla toiminut.
CAPS LOCK isot kirjaimet pysyvästi käyttöön. SHIFT:n kanssa pois - KUKAAN EI POISTU ENNENKUIN ...
Gene kirjoitti:
Olikohan provo nimittäin ohjeet ei olisi ainakaan minulla toiminut.
CAPS LOCK isot kirjaimet pysyvästi käyttöön. SHIFT:n kanssa pois..SAMA VIKA MUTTA KUN JOKU ON PÖLLINYT SHIFT-NÄPPÄIMEN. EI PÄÄSE KORJAAMAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252573Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4968