En kyllä olisi vielä eilen uskonut että tästä aiheesta tänne viestiä laitan, kun en ollenkaan tällaisista ruikutusviesteistä pidä, mutta tämä asia on pakko mainita.
Olen käynyt näillä palstoilla jo vuositolkulla. Tälle nimenomaiselle palstalle eksyin vasta muutama päivä sitten kun en aiemmin sitä ollut huomannut. Uusissa keskustelualueissa se mainitaan, joten en ihmettele etten ollut sitä aiemmin huomannut. Olen kirjoittanut aiemmin rekattunakin toisella nimimerkillä, en tosin koirapuolella, nyt kauan aikaa ilman rekkaamista kun en jaksanut aina kirjautua erikseen sisälle.
Rekisteröidyin tänään, ja tänään on ollut ensimmäinen päivä kun olen kirjoittanut nimimerkillä. Tai eilen, en muista kumpi. Kuitenkin, rekkaamattomana sain ihan asiallisia vastauksia ja syntyi mukavia ja kunnon keskusteluja. Mutta nyt?!
Tämän päivän aikana olen uusi, nuori kukkoilija, kirjoitusvirheen vuoksi alettiin pohtia rekattujen tasoa ja vaikka mitä muuta p*skaa on niskaan nakattu. Ja vain sen vuoksi että rekisteröidyin? Mikä tätä paikkaa vaivaa?!
Mitä nyt olen näitä juttuja lukenut, on rekattuja syytelty ja sanottu ettei takaisin ole tulemista. Ovat kuulemma alkaneet piilotella nimimerkin takana kuin puskajussit. Joku taas kaipaili vakkareita rekkareita. Ihmettelin tosissaan kun yhtäkkiä kaikki rekkarit häipyivät niin pienessä ajassa. Mutta nyt ymmärrän asian.
Jos todella nakkaatte näin pahasti sontaa niskaan vain sen vuoksi, että toinen on rekattu, niin ei voi ihmetellä miksei kukaan halua olla rekattuna tällä palstalla. Haukutte niitä, jotka on ottaneet rekkaamattoman nimimerkin sen takana piilotteleviksi puskajusseiksi, vaikka itse kirjoitatte joka päivä rekkaamattomana. Oletteko muka parempia?
En TODELLA ymmärrä mikä tämän sodan on saanut aikaiseksi, mutta sen sanon, että tämä toisten paremmuus on per*eestä. Itse aion ainakin rekattuna kirjoitella, tulee niskaan millaista sontaa tahansa syyttä.
Älkääkä vastatko että "mitä sä siinä sanomaan kun et tiä kuinka koko homma lähti käyntiin", koska se tiedetään jo. Sen sijaan voisitte vaikka valaista koko hommaa, jotain mitä tässä ei vielä tiedetä. Eikä mitään p*skaa siitä että on rekattu, sillä ole mitään väliä.
Ihme hommaa täällä
11
1168
Vastaukset
- Tersi
olevan melkoinen kahtia jako, rakkaamattomat ei tykkää rekatuista ja päinvastoin. En tiedä mistä tämä johtuu mutta pers*estä on. Enkä ymmärrä muutenkaan mitä väliä sillä nimimerkillä on, kuitenkin päätarkoitus olisi keskestella asiallisesti. Minulle on ihan sama onko rekattu vai ei, mutta rekkautumisessa on se hyvä puoli että tietää aina kenen kanssa juttelee ja oppii "tuntemaan" nimimerkin.
- grrrrrrrrr
koiramaailman ja virtuaalimaailman rekkaaminen ja rekkaamattomuus ihmisillä..?
Munki puolesta! Ei tosiaan kannata masentua noista p****n puhujista.
Sama vika mullakin,(tunnustus) välillä en kehtaa kirjautua sisälle ja tulee sit ilman nikkiä kirjoitettua. Silloin saa asiallista palautetta. Mutta jos uskallat käyttää rekattua nikkiä niin...en uskalla jatkaa kun tulee niin painokelvotonta tekstiä..
On tässä jo miettiny josko häipyisi koko palstalta ja poistais nikin,kun taso on vesirajan alapuolella,mutta suomalainen sisu ei anna periksi!- hilluisi täällä
Ainakin joku muukin oli näköjään huomannut saman asian ns. järjenjuoksussasi: eli voitkos enää selvemmin sanoa ? Kysyn vaan. Ompas simmulla tasokkaita neuvoja ! Allaoleva on suora siirto simmun hyvistä neuvoista, miten ajokoira pärjää ulkona kovilla pakkasilla: Joten repikää siitä, ei riitä edes vitsinurkkaan, kun joku asiaa kysyy, niin huh heijjaa ja simmu opastaa!
"Kirjoittanut: semmu 8.2.2006 klo 13.24
Kyllä ainakin nuo tädin miehen ajokoirat ovat hyvin menneet ulkona säässä kuin säässä. Eivätkä vihdy pätkän vertaa ulkona. "
Joten voikos tuotakaan enää selvemmin neuvoa ! huh ! Joten tämä simmun ohjeista. Jokainen voi miettiä ihan ite. Ei se rekkaus tee viisasta simmusta !- serop1
Täällä on kyllä saa niskaansa, vaikka mitä. Minä en ole jaksanut rekistöröidä omaa nimeäni, koska kirjoitti, missä tahansa, miten tahansa, niin kyllä sitä itseään tulee niskaa. Täällä ei saa olla erimieltä tai heti on koiran kiduttaja tai kuuluu, että koirasi kärsii, poliisit heti paikalle jne. Ja viimeisin keksiminen näyttää olevan kirjoitusvirheisiin tarttumisiin. Saattahan noita huti lyöntejä tulla ja kirjaimet mennä seksisin, mutta ei kai niistä tarvi erikseen huomautella, jos asia muuten tulee selväksi.
- semmu
Loistavaa! Kiitos tästä hyvästä esimerkistä juttuni pohjalle. Toimit erittäin hyvänä sellaisena. Ja itse juttuusi. Miksi sain loat niskaani? Kirjoitusvirheestä. Yhdestä kirjoitusvirheestä. Kerro nyt samantien koko juttu kun aloitit. Tai taidan jatkaa itse.
Kyseessä on siis topic Ajokoira ja pakkanen. Jokainen, joka haluaa nähdä tämän tarkemmin, voi käydä sen itse lukaisemassa. Mutta sen verran sanoin, että sain ryöpyn niskaani rekattuna olemisesta kun kirjoitin yhden sanan väärin.
Ei rekkaus ihmisestä viisasta tee, mutta enpä onneksi paljon joukosta poikkea. - mooz
Joten sallitaan vaan pienet mokat,kun ei voi tietää miten itse sotkee milloin ja missä,inhimillistä.
- Mapuccino
on toisinaan kuin villissä lännessä!
Olen seuraillut palstaa kesästä lähtien ja silloin tällöin osallistunut keskusteluihin rekkaamattomana, viime viikosta lähtien rekattuna. Olen poukkoillut myös muilla (24:n)osastoilla ja ihmetellyt että miten tällä koirapalstalla häiriköinti voi olla näin laajamittaista??? Ja miten
Olen huomannut että nämä vakkarirekatut ärsyttävät tahtomattaan joitain häiriköitä, jotka ovat ottaneet osan rekkautuneista silmätikuikseen. Nämä häiriköt sitten "mielenilmaisuillaan"(jotka harvoin ovat asiallisia, edes koiriin liittyviä, usein henkilökohtaisuuksiin meneviä jne.) ärsyttävät rekattuja ehdointahdoin ja näin loputtomalta tuntuva kädenvääntö on valmis!
Onneksi keskustelumme on virtuaalista sillä jos kaikki palstalla olleet "kädenväännöt" olisivat live-esitystä olisi Suomen asukasmäärä vähentynyt oleellisesti!- VELI
MUTA KUKA OSTA SITTE MINU KEBAB.....0,75 EURO
- ässät
Ymmärrän kyllä mistä puhut. Näitä palstoja seuranneena, on tullut kyllä varsin selväksi nämä valtaisat vihan tunteet rekattuja kohtaan.
Vaikka luen aika tiheästi täällä käytyjä keskusteluja (ja "keskusteluja"), en niin hirveästi kirjoittele, josta johtuneekin, että minua kohtaan (ainakaan vielä) ei ole tullut rekkaamattomien kohdalta juuri mitään sontaa niskaan. Enkä siis tarkoita, että olisi rekattujenkaan kohdalta tullut, näkemyseroja kylläkin =) Useammin tänne kirjoittaville rekatuille sitten senkin edestä... En monesti tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa noille naurettavan typerille kirjoituksille.
Noh, toivotaan, että taso tästä paranisi (vaikka aika heikolta näyttääkin). Jospa nämä pois lähteneet tulisivat takaisin jossakin vaiheessa ja saataisiin muutenkin tänne lisää ihan uusia JÄRKEVIÄ ihmisiä kirjoittelemaan... Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. - sudenkorento75
Täällä on tosiaan muutama tyyppi jonka keskustelutarpeina ei ole mitään muuta kuin hyökkäiily rekattua kohtaan (ja vielä näyttää olevan muutama suosikki rekattu), joten älä huoli, tervetuloa vaan joukkoon. Parempi jättää puskajussien huudot kuuroille korville ja olla vastaamatta niihin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762