ja meistä jokainen haluaa sille korkeimmalle jalustalle ja saada sen parhaimman palkinnon. Mitä suurempi taisto, sitä makeampi voitto.
Ärsytät minua monestakin syystä etkä todellakaan vähiten siksi, etten viime aikoina ole saanut sinua mielestäni. En tiedä mistä lähtien enkä miksi. Ehkä olet vain liian taitava...
En saisi ajatella näin mutta väistämättäkin mieltäni askarruttaa pelaammeko me samaa peliä ja tavoittelemmeko samaa päämäärää - sitä saavuttamatonta ja mahdotonta? ;)
Elämä on
15
1775
Vastaukset
- meni
kilin kalin, kipsis, kopsis.
- ainakaan pelata,
koska pallo on sulla.
- Minäkin;;;;;
olen yllättynyt, ehkä eniten itsestäni..
Mulla on aina ollut korkeat tavoitteet ja kovat arvot. Ihan oikeasti mikään ei ole ollut mulle tämän vahvempaa lääkettä. Mitään en osaa selittää tarpeeksi hyvin, uskon vaan että sä ymmärrät.
Joskus tekis mieli jatkaa kylmällä linjalla, se on ollut pelastukseni. Toivon että sä todella tajuaisit mua. En turhan tähden, en olisi ikinä. - mitää n
parhaiten "pelaat", kun olet aidosti oma itses
- ms x
... kai se elämä peliä on, ei siitä pääse mihinkään. Ja näinhän se on, että kaikki haluavat sinne parhaimmalle paikalle... mikä se sitten ikinä kenellekin on.
Kyllä kai me tavallaan pelaamme samaa peliä (jos minulta kysytään) ja ainakin osittain tavoittelemme samaa päämäärää. Ja varmasti se saavuttamattomuus ja mahdottomuus ovat juuri ne seikat, jotka jaksavat pitää mielenkiinnon yllä. Kuka jaksaisi tavoitella päämäärää, joka on helposti saavutettavissa?
En tiedä miksi ärsytän sinua (liian taitava missä?), mutta en minäkään saa sinua pois mielestä... - Win once, win all
Elämä on peliä ja jokaisen pitäis elää voittaakseen. Harva kuitenkin tekee niin. Onko se epäonnistumisen pelko, vaiko jopa onnistumisen pelko? Se että unelma muuttuukin todeksi... Mitä unelmoida sitten?
- itsesi
Et vaikuta siltä, että pelkäisit voittoa tai epäonnistumista. Minä sen sijaan kyllä. Sinä taidat suorastaan janota voittoa ja kunniaa. En vaan tiedä kuinka laajaa osaa elämääsi se jano polttaa.
Ajankohtaisia mietteitä nämä kuitenkin ovat meille molemmille monellakin tapaa. Mitä tehdä sitten kun... Loppuuko sinun janosi ja minun pelkoni koskaan?
"My life is a circle
No beginning and no end
It's always repeating
A trail I defend to the time
A misunderstanding
That can't be erased like a file
I've got all I wanted
But still I'm not satisfied
How far will I go to,
And search my respect and my pride?
How long will I lie to,
Myself about the privilege of my live?
That turns around,
'Till I die,
in the dark
with me
Why am I sad? Why am I sad?
When I have more than I ever had?
My life is too stable
I get no air
My jail is my skin
I'm false like a fable
That is being praised
For it's sin
And once I am trying
To follow the light then
The bitch grips my feet
Pulls me down, underneath
How far will I go to,
And search my respect and my pride?
How long will I lie to,
Myself about the privilege of my live?
How deep will I have to,
Fall before I find the world again?
It's always repeating,
The earth turns around and around
'Till I die
Take the time
Missing me
With me "
- lopettaisit..
sen haaveilun.. mua ei kiinnosta sun seura yhtään.
- niin...
monta kertaa ääneen että alat itsekin uskoa siihen.
- sen varsin hyvin
nyt vielä paremmin
- no etsin
sitten parempaa seuraa ;)
- vastata
sen varsin hyvin kirjoitti:
nyt vielä paremmin
ei hän ole sinun etsimäsi ihminen kuitenkaan :)
- ajatellut
sinua,minulla on ihan muut systeemit nyt
käynnissä.
- nukkumaan
on kyllä ihan kivaa:)
- muotia
Tuo elämänpeli on vain muotitietoisten käyttämä sanonta. Samoin kuin salarakas. Nyt eletään nykyaikaa, pysy messissä! Mutta älä niele kaikkea mitä sinulle syötetään, ainakaan pureksimatta. Joskus mua oksettaa muoti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623