Himot hukassa!!!?

mommy to be...

Olen siis pian 22 vuotias nainen. Mieheni on suunnilleen ikäiseni, hyvännäköinen ja hyväkroppainen! Varustuksestakaan ei voi valittaa. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta. Olen nyt raskaana, mutta ongelma on ollut olemassa alusta asti, nyt raskauteen liittyvistä ongelmista johtuen tilanne on vain pahentunut. Mieheni osaa ja saa minut tyydytettyä kunhan päästään jutun alkuun, mutta itse en tee aloitetta ja jopa tunnin "taivuttelun" jälkeen saatan vieläkin kieltäytyä. Minulla on lieviä itsetunto-ongelmia ulkonäköni suhteen, voisivatkohan ongelmamme johtua siitä??? Olenko siis itse syypää? Asia ei näin kirjoitettuna kuulosta edes ongelmalta, mutta believe me- niin se on! Riidellään aiheesta joka päivä, varsinkin mies on tyytymätön kun ei saa seksiä edes joka viikko! Auttakaa ne jotka osaatte... jos tiedätte jonkun neuvovan nettiosoitteen tai puh.nron, jättäkää tälle palstalle. Haluan selvittää keskinäiset asiat ennen pienokaisemme syntymää elokuussa. Kiitos jo etukäteen!

6

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt...

      sulla taitaa olla hieman itsetunto hukassa.oletan sen olevan syynä haluttomuuteen.iskostat sinne omaan päähän että olet kaunis ja haluttava nainen ja sulla on lupa nauttia sexistä.
      toki kroppa muuttuu raskauden aikana mutta eiköhän miehesi pidä sua haluttavana siitä huolimatta.
      tsemppiä,kyllä se siitä.

    • Luulia

      opettelemaan tervettä itserakkautta ja tyytyväisyyttä omaan kehoon. En ihmettele ollenkaan, että mieskin jo hermostuu, jos sinua saa tuntikausia taivutella!

    • miehesi haluaa sinua niin paljon, että on ollut halukas tekemään lapsen kanssasi, eikö se todista että hän rakastaa juuri sinua, ja on ainakin näillä näkymin halukas jatkamaan kanssasi vielä pitkään. Se kuori jonka näet kun katsot peiliin ei silloin vaikuta, hän näkee sen läpi, sen ihmisen joka sinä oikeasti olet, ja jota hän rakastaa, hän on siis oppinut näkemään todellisen kauneutesi. Älä nyt anna tämän ulkoisen kuoresi liikaa vaikuttaa omiin mielipiteisiisi, vaan opettele itsekin näkemään itsessäsi se mahtava persoona, jonka kultasikin näkee.

      Mielestäni ulkonäkö houkuttelee ihmisiä tutustumaan toisiinsa, et ehkä ole kaikkein kaunein, mutta onko sillä mitään väliä enää, jos miehesi on oppinut näkemään todellisen kauneutesi.

      Neuoisin sinua, unohtamaan kauneusihanteet, ja keskittymään olennaiseen, eli mieheesi, tulevaan lapseesi, sekä suhteenne hyvinvointiin.

    • Julianna

      Moi!
      Mulla on todella kovat himot itselläni ja poikaystäväni taas ei ole ihan niin aktiivinen, ainakaan aloitteiden tekemisessä.
      Jos sua itseäsi ei kiinnosta seksi miehesi kanssa, niin mä voisin ilomielin vähän lainailla sun miestä ja helpottaa sen seksihimoja. Saat kyllä pitää sen ihan omanasi, mä vain vähän sextailisin sen kanssa. Kumpienkaan meistä pareista ei tarvitse erota, kun sovitaan vain tällainen järjestely.

      Lue tämä huumorilla... En mä oikeasti meinaa sun miestä ottaa. Kunhan haluan sanoa, että se on ikävää olla suhteessa, jossa saa liian vähän seksiä ja seksuaalista huomiota.

      • mommy to be...

        Kiitos teille kaikille... raskaus on vasta suht alussa (13vko), joten itsetunto-ongelmani eivät ole aiheutuneet tästä... olen 172cm ja aina painanut alle 60kg, syy on siis niin kuin moni rivien välistä lukikin- päässäni! Anyway...
        Tiedän vian olevan minussa ja tiedän mieheni kuitenkin rakastavan minua- siksi haluaisinkin ratkaista tän! Jos piinaa miestäni, ni kyllä piinaa muakin kun en voi antaa sitä mitä hän tarttis ja haluais. Lisää ongelmia aiheuttaa vainoharhaisuus ja epäluulo. Mitä mieheni tekee jos ongelma ei häviä ja pian???!!

        Kiitos vielä teille kaikille asiani vakavasti ottaneille, tiedän tarvitsevani ammattiapua, en vain tiedä mistä sellaisen löytäisin. Mukavaa kevään odotusta!


      • jotain....
        mommy to be... kirjoitti:

        Kiitos teille kaikille... raskaus on vasta suht alussa (13vko), joten itsetunto-ongelmani eivät ole aiheutuneet tästä... olen 172cm ja aina painanut alle 60kg, syy on siis niin kuin moni rivien välistä lukikin- päässäni! Anyway...
        Tiedän vian olevan minussa ja tiedän mieheni kuitenkin rakastavan minua- siksi haluaisinkin ratkaista tän! Jos piinaa miestäni, ni kyllä piinaa muakin kun en voi antaa sitä mitä hän tarttis ja haluais. Lisää ongelmia aiheuttaa vainoharhaisuus ja epäluulo. Mitä mieheni tekee jos ongelma ei häviä ja pian???!!

        Kiitos vielä teille kaikille asiani vakavasti ottaneille, tiedän tarvitsevani ammattiapua, en vain tiedä mistä sellaisen löytäisin. Mukavaa kevään odotusta!

        olin ensimmäistä lasta odottaessa kanssa ihan jäissä, ei tehny mieli ei. synnytyksen jälkeen aloin syömään jotain matalahormoonisia pillereitä ihan kauheata(olen siis aina muuten ollut seksiaddikti)eli eipä juuri mieli tehnyt. kas vain ero tuli sitten miehen kanssa.
        nyt sain toisen lapsen nyk mieheni kanssa ja olis panettanu ihan kokoajan, ei ees estäny himoja vaikka olin hirveä norsu..synnytyksen jälkeen olin taas ihan rikki koska vihasin läskejäni ja olin ihan varma että olen löysä kuin kumisaapas.....noh aloitin laihiksen ja jumppasin lihaksia ihan kaiken varalta vaikka mies sanoi etten ole muuttunut yhtään...epäilen sitä kyllä edelleen ja jumppaan kokoajan...mutta oikeastaan kun sain itteni vanhaan kuosiin niin seksi maistuu...nyt kyllä päätin että yhtään lasta ei enempää.vaikka mies haluis...minulle seksi on tärkeää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe