Onko käytäntö

Mellu

nykyisin sellainen, että odotetaan luonnollista tyhjentymistä? Minulla raskaus oli keskeytynyt noin viikolla 6 ja tätä minulle suositeltiin. Eli onko näin muuallakin vai vain minun kotipaikkakunnalla... Vuotanut on kohta kolme viikkoa, mutta kaikki ei ole vielä tullut ulos.

3

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei käytäntö

itselleni tehtiin keskenmenon jälkeen vasta kolmen viikon kuluttua kaavinta. vuoto loppui jo seuraavana päivänä. ennen tätä söin kolme kertaa "tyhjennyspillerit" ja kip sekä vuoto oli kamalaa!

VAADI KAAVINTA! Harvoin pelkkä luonnollinen tyhjentyminen auttaa. se voi kaiken lisäksi aiheuttaa tulehdusta josta lapsettomuss mahdollinen.

• s76

Mulla tapahtui km viikolla 7. Vuoto oli heti todella runsasta ja paljon hyytymiä. Se väheni normaalin kuukautisvuodon tapaiseksi jo muutaman päivän kuluessa, ja kaksi viikkoa siitä se loppui kokonaan. Lääkäri sanoi mulle, että on parempi kun kohdun annetaan tyhjentyä itsestään, sillä kaavinnassa on omat riskinsä. Jos kohtu ei sitävastoin ala tyhjentyä, niin silloin tietenkin kaavinta on oikea vaihtoehto. Myöskään pitkään jatkuva runsas vuotelu ei ole turvallista.

• äiti

kun mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno, multa ei kysytty omia mielipiteitä eikä kerrottu vaihtoehdoista. varattiin vaan suoraan aika kaavintaan joka oli sitten kolmen päivän päästä. se ei siis mua millään tavalla haitannut,tuskin olisin siinä mielentilassa edes mitään päätöksiä pystynyt tekemään.asun keski-suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5002
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      117
      4717
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4203
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      106
      4158
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3318
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3124
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe