Hyvää yötä

sinulle..

En ole koskaan saanut nukahtaa viereesi, turvalliseen syliisi- haaveeni,

40

3996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yötääää

...ja pieni iltatilitys...Minua masentaa ajatus etten varmaan enää ikinä rakastu yhtä syvästi. Tuntuu että elämä olisi jo ehtoon puolella. En niin millään haluaisi hyväksyä tätä kurjaa kohtaloani. Kai tiedät että olet erityinen miljoonien tahvojen seassa? Minä saan tyytyä tahvoon tai olla yksin, niin se on. Jotkut asiat vaan tietää etukäteen.

• mitä,

nyt sattuu ;( Kurja kohtalo, kuulostaa niin tutulta myös täällä. En minä nyt mikää erityinen, tavallinen vain ja yritän luopua tästä tunteesta, vaikkei se helppoa ole.

• on käynyt

ja mikäs sen parempaa :)

• hyvää yötä

Niin olisimmepa voineet jatkaa ja yrittää,mutta se ei ollut mahdollista,ainakaan nopeaa.Sinulle toivon kaikkea hyvää ja muista pärjätä elämässäsi.Tämä on ehkä viimeinen viesti sinulle.Minulla tekee pahaa ajatella mitä siellä aina teet,silloin kun minä teen täällä jotakin.

Hyvästi,no en lopullisesti,sillä mistä koskaan
      tietää,ei ei kyllä se on nyt HYVÄSTI. (itkua)

• lopullisesti

sen päätöksen olen jo tehnyt aikapäivää sitten. Silti ajattelen sinua usein. Tekee pahaa. Mutta viimeiset hyvästit jätän nyt sinulle. Sinä olet jo pärjännyt, tiedän sen, jatka nousujohteista suuntaa.

Muista, ei enää koskaan mitään. Hyvästi rakkaani, silmät kostuvat.. ;(

• sanoko
        lopullisesti kirjoitti:

sen päätöksen olen jo tehnyt aikapäivää sitten. Silti ajattelen sinua usein. Tekee pahaa. Mutta viimeiset hyvästit jätän nyt sinulle. Sinä olet jo pärjännyt, tiedän sen, jatka nousujohteista suuntaa.

lopullisesti =( Mikään ei ole lopullista ennen kuin olemme mullan alla. Ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.

• mitään
        lopullisesti kirjoitti:

ei koskaan enää. Ei näkemiin vaan hyvästi.

• sitten jo
        mitään kirjoitti:

ei koskaan enää. Ei näkemiin vaan hyvästi.

hyvästi hyvästi.

• parasta...

varoa mitä toivot, voit jopa saada sen.

• Minulta M(m)

Sinulle...

• mangoa pedolta

Platonisesti puhuen:

Jos aaltopituutesi kerran ovat noinkin viattomat ja herttaiset suhteeni, ja lisäksi hyväksyn persoonana sen toisen henkilön, päädyn taas samaan lopputulokseeni.

Miksi ihmeessä on niin vaikeeta sopia ns. ystäväsovusta??Siinä on hyviä puolia:
      -voi tavata, kaikki 3
      -platonisissa merkeissä
      -voi olla tapaamatta, mutta vihaamattakin
      -voi nukahtaa syliin, viattomasti ja herttaisesti

Nimittäin kärsin itse tässä henkisistä ja fyysisistä kasvukivuista, on vaikea mieltää itseään miksikään kun anatomia muuttuu ja samassa viivassa myös minä-kuvani.Too late, i know, mutta miten uhmaisin Luonto-Äitiäni?? Kertokaa, sehän merkitsisi kuolemaani!

Olen päässyt feministiseen ylikierteeseen ja maalaillut miehestä kuin miehestä potentiaalisen sian, ja alistetuista (?) naisista pettureita.

En uskoisi, että oikeasti olette sitä.En tahtoisi..?

Käsitykseni teistä on että ei ole kaikki ihan kohdallaan, riehutte ja taustoissanne on ties mitä luurankoja kaapeissa.

En itsekään voi hyvin, selitin yllä syyt.Silti pärjään ja tsemppaan.

Miksi kinailla iänikuisesti ja miksi ikävöidä noin sosiaalisin tuntein jos kerran voisi tavatakin ja käydä läpi ongelmat täysin sivistyneesti? Silloin pitää unohtaa liian kovat espressot, ei maailman päättäjät YK:ssakaan mene kofeiineista täristen puurtamaan kokouksiin, joissa on riitoja.

Lopetetaan hössötykset kunkin biologista.Menneisyydetsä, ei tuomita.Puhutaan realistisesti tulevaisuudesta.Tiedät(-tekö) mitä? Ei minulla ole paikka, mihin voisin karatakaan! Ehkä kuuhun, mutta sinne on liian pitkä matka!

Jos voitte olla tuntematta vihaa (seksististä, biologististä, vatever) minua kohtaani ja näkemään minua sellaisena kuin olen, yhtenä enkelinä maan "lapsista", lopettakaamme nettisekoilut.Ette kai ole seeproja ja minä gnuu?

Luulen, että elimistömme pystyvät syömään samoja ruokia - noin, minä jätän punaiset lihat teille.Mennäänkö Manhattan Steak housiin, jos saisin sieltä tofuvartaan?

Järjestäytykää kuin tinasotilaat kahden hengen riviin, ajatelkaa valoisasti ja ottakaa pepsodent hymyt huulillanne 1. rohkea askel onnelliseen kolhoosimäiseen mielentilaan.Meidän on jo pakko tavata, tämä ei voi jatkua, ja mä en ole seksuaalisesti mustasukkainen.Kykenen muuhunkin, kuin panoihin.Ja miraakkeli sentään - ihan jopa teidänkin kanssa.Kiitos ja näkemiin.

• ilo

Huomenta, ja mukavaa päivän jatkoa!!! :-)

• samoin

sinullekin tasapainoista päivää.

• ilo
        samoin kirjoitti:

sinullekin tasapainoista päivää.

Kiitos :-)

• mutta

mäpäs sain kerran nukahtaa sun viereen, heräsit vaan mun kuorsaukseen ja lähdit pois. vaikka enhän mä edes kuorsaa;)

• minulta

Jos voisit kerrankin käyttäytyä kuin mies, etkä juoksisi heti karkuun, sinulla voisi olla mahdollisuus. Tosin päätin, etten enää anna mahdollisuutta. Ei se johda mihinkään. Turha haaveilla jostain mitä ei voi koskaan saada. Luovuta jo, niin minäkin tein. Iloista päivää!

• tiukutauku

tänään kiukkuisia ihmisiä liikkeellä.Melkein samassa lauseessa "painu v----n ja iloista päivää". Aikamoinen suoritus.

• luovuttanut!

Tunnut olevan katkera. Hyvä, ansaitset sen. Luuletko että juoksin karkuun? En juokse koskaan karkuun, miltään. Sait tuntea minun hyvän puolen, usko minua, et halua tuntea minun pahaa puolta. Olen jo luovuttanut. Tämä paikka on hyvä purkaa sitä. Jos haluat välttämättä yrittää loukata pikkuinen, tee se niin ettet näytä naurettavalta.

• näytänkö
        luovuttanut! kirjoitti:

Tunnut olevan katkera. Hyvä, ansaitset sen. Luuletko että juoksin karkuun? En juokse koskaan karkuun, miltään. Sait tuntea minun hyvän puolen, usko minua, et halua tuntea minun pahaa puolta. Olen jo luovuttanut. Tämä paikka on hyvä purkaa sitä. Jos haluat välttämättä yrittää loukata pikkuinen, tee se niin ettet näytä naurettavalta.

edessäsi naurettavalta. Itse taidat loukata muita tahallaan ja tahtomattaan. Kertoisit täällä pahan puolesi, helpottaisi minua.

• ================
        luovuttanut! kirjoitti:

ettei kannata heti ajatella et tuo olis ollut sulle.Näillä palstoilla kulkiessa äkkiä voi luulla et se oma ihastus nyt siellä v-mäisiä viestejä lähettää.Ajattele ensin tarkkaan voisiko häneltä onnistua noin kova teksti ennenkuin teet päätelmiä.

• kunhan
        näytänkö kirjoitti:

edessäsi naurettavalta. Itse taidat loukata muita tahallaan ja tahtomattaan. Kertoisit täällä pahan puolesi, helpottaisi minua.

laitat nimimerkkisi josta voin tietää oletko tarkoittamani henkilö.

• kyllä
        kunhan kirjoitti:

laitatko sinä?

• no joo
        kunhan kirjoitti:

V-kirjain on nimessäni. Voisit nyt edes jotain kertoa, anonyyminahan se on helpompaa, vai ?

• kiitos
        no joo kirjoitti:

V-kirjain on nimessäni. Voisit nyt edes jotain kertoa, anonyyminahan se on helpompaa, vai ?

oletko N tai M ?

• nyt on
        kiitos kirjoitti:

oletko N tai M ?

kyllä sun vuoro kertoa jotain, sen olet mulle ainakin velkaa ;)

• Kerron
        no joo kirjoitti:

sitten kun oikea henkilö tulee vastaan ;) Sori ku sanoin noin, ei ollut sulle tarkoitettu. Ei ole v kirjainta hänen nimessään.

• tasapuolisuuden
        Kerron kirjoitti:

sitten kun oikea henkilö tulee vastaan ;) Sori ku sanoin noin, ei ollut sulle tarkoitettu. Ei ole v kirjainta hänen nimessään.

nimissä, nimessäni on E ja S kirjain.

• alkoi...
        Kerron kirjoitti:

vaivata tuo. Mitä pahaa sussa voi olla, etkö sitä haluisi kertoa. Millä kirjaimella tämän henkilön nimi alkaa tai ees yksi kirjain siitä?

• ei tule
        Kerron kirjoitti:

mitään muuta pahaa mieleen, kuin että olet uskoton, menikö oikein?

• sinä...
        ei tule kirjoitti:

mitään muuta pahaa mieleen, kuin että olet uskoton, menikö oikein?

Et tunne minua. Enkä ole uskoton... Vastasin jo ennen kuin kysyit, että nimessäni on E ja S kirjaimet. Unohdetaan tämä, ei loukata ketään ketä ei tunneta. Päivän jatkot.

• sinulle..
        sinä... kirjoitti:

Et tunne minua. Enkä ole uskoton... Vastasin jo ennen kuin kysyit, että nimessäni on E ja S kirjaimet. Unohdetaan tämä, ei loukata ketään ketä ei tunneta. Päivän jatkot.

unohdetaan koko sotku. Huomasin nimikirjaimesi vasta kun oli kerennyt lähettää oman viestini, sori.

• tämä t
        ================ kirjoitti:

ettei kannata heti ajatella et tuo olis ollut sulle.Näillä palstoilla kulkiessa äkkiä voi luulla et se oma ihastus nyt siellä v-mäisiä viestejä lähettää.Ajattele ensin tarkkaan voisiko häneltä onnistua noin kova teksti ennenkuin teet päätelmiä.

jonkinlaista päiväjatkoa itsekullekkin.

• ulkopuolinen...
        ================ kirjoitti:

tähän(kin) ketjuun, mutta sanon kuitenkin. En tee täällä mitään johtopäätöksiä.

• kuka olet

Sorry!!!

• on..

jos kerran tiedät kerro kuka olen??, haa, vai etkö uskalla ;)

• kiinnostaapi

tietosi.Kuka hän on???????? no,jooh,et kuitenkaan tiedä...

• luulit

niin olet erehtynyt pahemman kerran.

• tiedän
        on.. kirjoitti:

jos kerran tiedät kerro kuka olen??, haa, vai etkö uskalla ;)

kirjoitithan minulle...kiitos

• sitten
        tiedän kirjoitti:

kirjoitithan minulle...kiitos

mikä on tämän miehen (minun) etunimen ensimmäinen kirjain?

• ilo
        sitten kirjoitti:

mikä on tämän miehen (minun) etunimen ensimmäinen kirjain?

vielä puh.numeroni...toivon ainakin niin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe