Tästä paljon puhutusta abceestä. Pysykää kotona! Mitä sinne jonottamaan mennä. Sääliksi käy ketkä siellä töissä painaa. Ihme ettei kukaan ole vielä kilahtanut, mutta eiköhän sekin aika käsillä ole! Reilu vuosi seurattu ja naurettavaa touhua. Minä olen jo puljua vaihtanut, suosittelen!
abc
22
3192
Vastaukset
- Kili
... kannan kekoon minäkin. Eikös se asiakkaiden paljous kerro siitä että paikka on maineeltaan hyvä? Henkilökuntaa minusta siellä on rittävästi. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen palveluun ja erityisesti "kauppaan". Kaupassa on hyvä ja laaja valikoima päivittäistarvikkeita toisin kuin eräissä pienemmissä varsinaisissa ruokakaupoissa.
Ilta ja yö elämästä en tosin voi komentoida kun asioin yleensä päivisin ko. liikkeessä. - varma tieto
Kuulehan sinä, joka luulet, et henkilökunta tupakilla.. Se on savuton työpaikka, joten henk.kunta ei käy tupakilla. Ottakaa asioista selvää, ennenkuin mollaatte. Ja onko se henk.kunnan vika, jos on liian vähän porukkaa töissä? Kannattaa valittaa ihan johtoportaaseen, jos ei miellytä!!!
- Ooz
Tarkottiko nyt pauli sitä että on oikeesti jonoja jotka syntyvät ihmisten paljoudesta, vai sitä, kun työntekiät juttelee siinä tiskintakana joutavia, tai kaataa maitoo siihen maito-tonkkaan tai jotain muuta joutavaa juoksentelua silloin kun asiakas on tiskillä odottamassa palvelua? Siihen itse törmää varsin usein.. Niin Hesen kun myymälänkin puolella huomaa päivällä ja illalla sen, kun myyjät lorvii jossain? Vaikka näkeevät että asiakas on tiskin takana odottamassa..
Näin palvelualalla itsekin olevana voin sanoa, että se ei ole oikein? Asiakas on aina ENSIMMÄISENÄ otettava huomioon vaikka kuinka V****MAINEN oliskin. Meille se ainakin on ihan ekana annettu säännöksi, että kaikki muu tekeminen lopetetaan kun asiakas tarvitsee palvelua.. elikkä ne leivät tai täyttöhommat jätetään kesken, sillon kun on palveltavia asiakkaita! sitä mieltä olen minä..- järki käteen
Niin voihan ne maidot tietenkin jättää kaatamattakin, ihan kuinka itse haluatte. Siinä on vain pieni ongelma jos käyttää maitoa kahvissa. Mistäs te sitten otatte maitonne kahviin jos sitä ei saa työntekijät kaataa niihin pönttöihin. Voittehan te tietenkin käydä vaikka kaupasta maitonne jos se käy teille paremmin. Mistäs te muuten sen tiedätte mitä ne työntekijät siellä takana tekevät? Onko tullut kertaakaan mieleen että ne saattavat tehdä siellä vaikka töitä???? Vai luuletteko te että he tekevät kaikki työnsä siinä asiakkaiden nenän alla? Onko se sinusta oikein että työntekijän täytyy lopettaa työnsä kesken eli jos hän kaataa vaikka sitä surullisen kuuluisaa maitoa ja asiakas tulee kahvikupin kanssa, niin sinun mielestä hänen täytyy keskeyttää työnsä. Eli tästä seuraa että maito purkit jäävät siihen kahvikoneen luokse ja sehän se vasta siistiä on. Jos asiakas on etusijalla niin hänen tielleen ei minun mielestä jätetä mitään koska se antaa heti vaikutelman että tässä paikassa kaikki työt jäävät puolitiehen. Minä olen ollut aina tyytyväinen ABC:n työntekijöihin he ovat palvelualttiita ja iloisia. Tokihan ne työtkin on tehtävä. Vai etkö ole samaa mieltä. Ainakin minä jaksan odottaa sen hetken kun se maito on kaadettu sinne pönttöön tai leivät laitettu koriin. ELI jos et jaksa odottaa niin vaihda ihmeessä kahvittelu paikkaa..... :)
- "vakkari"
Voisko joskus ajatella, että asiakkaissakin on jotain vikaa????? Näyttää abc:n homma siltä, että yks ihminen joutuu loikkimaan paikasta toiseen ja asiakkaat vaan valittaa ja jopa joskus esim. kännissä käyvät käsiksi.. Jos on valittamista suosittelisin valittamaan niille ihmisille, jotka päättävät esimerkiksi henkilökunnan määrästä. Onko sinusta hienoa, että sama helkkarin tyyppi juoksee kaupan kassalla, hesen kassalla, välissä paistaa hampparit ja tekee pitsat? Luutetko, että yks maidon kannuun kaataminen vie tosiaan henkilökunnan ajan?? Taitaa viinan soseuttamat aivot hämärtää todellisuuden tajun hamppariaan odottavilta asiakkailta.
- aihh
"vakkari" kirjoitti:
Voisko joskus ajatella, että asiakkaissakin on jotain vikaa????? Näyttää abc:n homma siltä, että yks ihminen joutuu loikkimaan paikasta toiseen ja asiakkaat vaan valittaa ja jopa joskus esim. kännissä käyvät käsiksi.. Jos on valittamista suosittelisin valittamaan niille ihmisille, jotka päättävät esimerkiksi henkilökunnan määrästä. Onko sinusta hienoa, että sama helkkarin tyyppi juoksee kaupan kassalla, hesen kassalla, välissä paistaa hampparit ja tekee pitsat? Luutetko, että yks maidon kannuun kaataminen vie tosiaan henkilökunnan ajan?? Taitaa viinan soseuttamat aivot hämärtää todellisuuden tajun hamppariaan odottavilta asiakkailta.
Koko abceen touhu on syvältä ja sieltä!! Ei luulisi nykyaikana aina tällaista näkevän. Tosiaan voi olla että yksi ja sama ihminen palvelee mua ensin kaupassa, sit hesen kassalla ja paistaa mulle vielä hampparit... Uskomatonta! Ja täytyyhän jumalauta ne maidot kaataa ja pullat viedä että asiakkaallaa on mitä ostaa, muutenhan ne naukuu kun maito on loppu, pullat on loppu, kaikki on vittu loppu.. No onhan tuolla ollut tuota vaihtuvuutta, että kai se ihmistä syö tuollainen työ! Tsemppiä vaan jotka vielä jaksaa!!!
- Ooz
aihh kirjoitti:
Koko abceen touhu on syvältä ja sieltä!! Ei luulisi nykyaikana aina tällaista näkevän. Tosiaan voi olla että yksi ja sama ihminen palvelee mua ensin kaupassa, sit hesen kassalla ja paistaa mulle vielä hampparit... Uskomatonta! Ja täytyyhän jumalauta ne maidot kaataa ja pullat viedä että asiakkaallaa on mitä ostaa, muutenhan ne naukuu kun maito on loppu, pullat on loppu, kaikki on vittu loppu.. No onhan tuolla ollut tuota vaihtuvuutta, että kai se ihmistä syö tuollainen työ! Tsemppiä vaan jotka vielä jaksaa!!!
Mutta luuleeko tuo yksi puupää että tarkotan jossain takahuoneessa? Siinä TISKIN takana, suoraan kassojen jälkee.. kunhan torisevat. Muistaisivat vaan palvella asiakasta. Ja toki tiedän ettei se ole työntekiän vika, jos joutuu tekee hampparit ja salen kassalla! Tiedän kuka on esimies siellä, mutta se vaan repii asiakaspalautteet! eikä muuta asioita mihinkään suuntaan! Se maidon kaato niihin pönttöihin pitäs hoitaa niin, että yks tai kaks kassalla kiireaikoina, ja yks täyttelis maitoja ja leipiä. Mutta ei.. miks? Koska tuommoset esimiehet mitä sielläkin on, eivät osaa ajatella asiakkaita... Vaikka kuinka tekin huudatte että ajatelkaa työntekiän kannalta.. uskokaa pois, koko ajan ajattelen, mutta niitten vikahan se on, jossei homma suju? HE ovat paikan pyörittäjiä, ja niitten pitäs ottaa asia esille, että "Hei, me ei keretä kaikkee tehä"! Eikä kukaan niitä oo pakottanu asiakaspalvelutyöhön, jos eivät pysty sitten esimieheltä pyytää käsiparia tai kahta..
- böö
Ooz kirjoitti:
Mutta luuleeko tuo yksi puupää että tarkotan jossain takahuoneessa? Siinä TISKIN takana, suoraan kassojen jälkee.. kunhan torisevat. Muistaisivat vaan palvella asiakasta. Ja toki tiedän ettei se ole työntekiän vika, jos joutuu tekee hampparit ja salen kassalla! Tiedän kuka on esimies siellä, mutta se vaan repii asiakaspalautteet! eikä muuta asioita mihinkään suuntaan! Se maidon kaato niihin pönttöihin pitäs hoitaa niin, että yks tai kaks kassalla kiireaikoina, ja yks täyttelis maitoja ja leipiä. Mutta ei.. miks? Koska tuommoset esimiehet mitä sielläkin on, eivät osaa ajatella asiakkaita... Vaikka kuinka tekin huudatte että ajatelkaa työntekiän kannalta.. uskokaa pois, koko ajan ajattelen, mutta niitten vikahan se on, jossei homma suju? HE ovat paikan pyörittäjiä, ja niitten pitäs ottaa asia esille, että "Hei, me ei keretä kaikkee tehä"! Eikä kukaan niitä oo pakottanu asiakaspalvelutyöhön, jos eivät pysty sitten esimieheltä pyytää käsiparia tai kahta..
Turhaan urputatte,jos ette asiasta tiedä mitään. Ärsyttää tollanen spekulointi asiasta, josta teillä ei ole mitään tietoa. Mistäs te voitte tietää ovatko työntekijät sanoneet esimiehelleen uusista käsipareista jne. Ottakaahan ensin selvää, ennenkun teette mitään johtopäätöksiä ja levitätte niitä sitten.. Hauskaa kevättä kaikille toivottaa ABC:n TYÖNTEKIJÄ
- Kiitos
böö kirjoitti:
Turhaan urputatte,jos ette asiasta tiedä mitään. Ärsyttää tollanen spekulointi asiasta, josta teillä ei ole mitään tietoa. Mistäs te voitte tietää ovatko työntekijät sanoneet esimiehelleen uusista käsipareista jne. Ottakaahan ensin selvää, ennenkun teette mitään johtopäätöksiä ja levitätte niitä sitten.. Hauskaa kevättä kaikille toivottaa ABC:n TYÖNTEKIJÄ
jos paikka ei mielytä niin EI tarvii tulla asioimaan abc:llä!!!!
ONPAHAN MUUTAMA KUSIPÄÄ POIS VITTUILEMASSA MEILLE TYÖNTEKIJÖILLE VÄHEMMÄN BAARIN JÄLKEEN... - samaa mieltä
Kiitos kirjoitti:
jos paikka ei mielytä niin EI tarvii tulla asioimaan abc:llä!!!!
ONPAHAN MUUTAMA KUSIPÄÄ POIS VITTUILEMASSA MEILLE TYÖNTEKIJÖILLE VÄHEMMÄN BAARIN JÄLKEEN...Kiitos!! Ihanaa kun joku kirjoittaa asiaa, jos palvelu tms. ei tyydytä vaihda paikkaa, äläkä narise täällä!! Täytyy muistaa että asioilla on aina kaksi puolta ja työntekijät eivät loppu pelissä voi porukan vajaukselle mitään.Raha aina ratkaisee, surullista kylllä. Sun pitäs nyt ottaa yhteyttä pääpiruun..
- näin on
samaa mieltä kirjoitti:
Kiitos!! Ihanaa kun joku kirjoittaa asiaa, jos palvelu tms. ei tyydytä vaihda paikkaa, äläkä narise täällä!! Täytyy muistaa että asioilla on aina kaksi puolta ja työntekijät eivät loppu pelissä voi porukan vajaukselle mitään.Raha aina ratkaisee, surullista kylllä. Sun pitäs nyt ottaa yhteyttä pääpiruun..
eli jos on purnattaavaa niin peeässän ylempään johtoon yhteyttä nämä (pienet herrat/Naiset)eli liikennemyymälä päälliköt eivät voi vaikuttaa asioihin ehkä toivotulla tavalla ne ovat vain pieniä palasia suuressa palapelissä koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää ... mitä nykyajan yrittäjyys on!
- pirre
todella hyvää palvelua saatiin tottakait joutuu vähän jonottaa ,mutta niinhän sitä joka paikassa nykyään .Erityis kiitokset täältä etelä -suomesta triolle valentina ,niklas ja jussi
- Anonyymi
supari
- Anonyymi
silakkalaatikko
- Anonyymi
ABC olen menossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423950Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal403550- 703158
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak913010Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no872012- 351978
- 241829
- 311781
- 331769
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231714