Tarvitsen apua...mulla on ihana,hellä oinasmies (toivottavasti vielä),jonka kanssa ollaan tunnustettu puolin ja toisin LÄMPIMÄT tunteemme, mutta jostain kumman syystä kännipäissäni olin kuulemma tanssinut ja nuoleskellut jotain yhdentekevää miestä hetken ajan,oinaani tämän näki ja on nyt ollut toisaalta surullinen ja pettynyt,toisaalta takertunut minuun kuin hukkuvaan ja kertonut ikävästään ja pahasta olostaan tapauksen johdosta.Käyttäytyy kuin nainen,välillä hellii ja halii tiukasti,heti seuraavassa hetkessä muuttuu viileäksi ja puhumattomaksi.Haluaa aikaa selvittää päätään ja tunteitaan eikä osaa aina sanoa,haluaako vielä minut,vaikka olikin alkanut pitää minua elämänsä naisena.Itse olen katunut ja kärsinyt helvetin tuskia,pyytänyt anteeksi ja kertonut rakkaudestani ja siitä,etten koskaan enää tekisi mitään vastaavaa(en todellakaan,tämäkin oli eka kerta ja täysin mun luonteeni vastainen teko).Antaisin taivasosuuteni,jos mies antaisi mulle anteeksi ja voitaisiin aloittaa puhtaalta pöydältä.Annan sydän kirvellen hänelle aikaa ja rauhaa,vaikka sydän kiehuu.Onko minulla enää toivoa vai teinkö elämäni suurimman mokan?Tunnen hänet sielunkumppanikseni,samoin miehellä on omien sanojensa mukaan eka kertaa elämässään vahvoja tunteita naista kohtaan.Aikaisempiaan petti avoimesti,mutta nyt on kuulemma halunnut olla kiltti ja uskollinen.Ja näin minä sen palkitsin...
Mul on hätä!!!
5
1047
Vastaukset
- omaan nilkkaan
hyvä jos kärsii ois kuitenkin pian ollut paneskelemassa taas muita,hyvä että tietää miltä tuntuu kun sattuu omaan nilkkaan jos ei muuten omatunto kolkuta,
ilmeisen heikko itsetunto kun roikkuu kiinni kuin takiainen.
pistä jätkä mäkeen ette ilmiselvään kummatkaan ole valmiita seurustelemaan vakavasti. - Isaahel
Tei ehkä oikein, kun näytit, ettet ole varma tapaus. Ajanmyötä se taltuttaa oinaasi sinun liekaasi. Nyt voit unohtaa katumuksen ja nauttia siitä, että otit ylivallan tähän sarvipäähän. MIkä yleensä itse tekee näitä temppuja. Pää pystyyn!!!! maya
- kala
Rohkaiseva viesti,mutta nyt on kulunut tapahtumasta aikaa kuukausi ja vaikka oinas vieläkin sätkii mukana ja joka kerta on saapunut mun luo,kun pyytänyt olen,niin edelleen hän saa mökötyskohtauksia ja "pelottelee",ettei tästä mitään tule,jos hän ei pääse yli.Välillä mies on ihana ja rakastava,välillä kylmä kuin jää,on toisaalta alkanut puhua yhteisestä tulevaisuudesta,lapsista,naimisiinkin haluaisi,mutta juuri,kun luulen,että aletaan olla selvillä vesillä,tulee taantuma ja miekkonen painuu luolaansa potemaan...minä en yhtään tiedä,mitä nurkan takana on ja tämä juupas/eipäs-leikki saa mut hermoraunioksi.Olen uskollinen rakastamalleni miehelle,mutta oinaani pyörittää päässään vain kysymyksiä;teenkö temppuni uudelleen,voiko minuun luottaa?Neuvoja:jätänkö miehen totaalisen rauhaan vai jatkanko nykytyyliin?Jos pillastun ja sanon haluavani lopettaa,mies hätääntyy eikä halua päästää minua menemään...onko se rakkautta ja välittämistä vai pelkoa yksinjäämisestä,ehkä?Viimeksi oli meillä eilen kiivas keskustelu aiheesta eikä oinas haluaisi luovuttaa pahasta mielestään huolimatta, pelkää vain jotenkin,että väsyn ja uiskentelen pois.Olen sitkeä ja valmis yrittämään ja kärsimäänkin,jos lopputulos olisi vaivan arvoinen.
Miten eteenpäin? - vaaka n
kala kirjoitti:
Rohkaiseva viesti,mutta nyt on kulunut tapahtumasta aikaa kuukausi ja vaikka oinas vieläkin sätkii mukana ja joka kerta on saapunut mun luo,kun pyytänyt olen,niin edelleen hän saa mökötyskohtauksia ja "pelottelee",ettei tästä mitään tule,jos hän ei pääse yli.Välillä mies on ihana ja rakastava,välillä kylmä kuin jää,on toisaalta alkanut puhua yhteisestä tulevaisuudesta,lapsista,naimisiinkin haluaisi,mutta juuri,kun luulen,että aletaan olla selvillä vesillä,tulee taantuma ja miekkonen painuu luolaansa potemaan...minä en yhtään tiedä,mitä nurkan takana on ja tämä juupas/eipäs-leikki saa mut hermoraunioksi.Olen uskollinen rakastamalleni miehelle,mutta oinaani pyörittää päässään vain kysymyksiä;teenkö temppuni uudelleen,voiko minuun luottaa?Neuvoja:jätänkö miehen totaalisen rauhaan vai jatkanko nykytyyliin?Jos pillastun ja sanon haluavani lopettaa,mies hätääntyy eikä halua päästää minua menemään...onko se rakkautta ja välittämistä vai pelkoa yksinjäämisestä,ehkä?Viimeksi oli meillä eilen kiivas keskustelu aiheesta eikä oinas haluaisi luovuttaa pahasta mielestään huolimatta, pelkää vain jotenkin,että väsyn ja uiskentelen pois.Olen sitkeä ja valmis yrittämään ja kärsimäänkin,jos lopputulos olisi vaivan arvoinen.
Miten eteenpäin?..niin että oinaasi koettelee sinua varmistuakseen tunteistasi häntä kohtaan...välittää ilmeisesti sinusta paljon,mutta oinaana ja miehenä on itsetunto tullut puoleltasi koetelluksi...Keskustelkaa rauhallisesti mitä haluatte suhteeltanne,onko siinä jatkamisen elementtejä ja pyydä anteeksi ja kehoita oikkua antamaan anteeksi.Jos ei voi unohtaa,ei voi jatkaakkaan.Älä ota yhteyttä,pyydä oikkua ottamaan jos haluaa jatkaa puhtaalta pöydältä. onnea:))
- ....
vaaka n kirjoitti:
..niin että oinaasi koettelee sinua varmistuakseen tunteistasi häntä kohtaan...välittää ilmeisesti sinusta paljon,mutta oinaana ja miehenä on itsetunto tullut puoleltasi koetelluksi...Keskustelkaa rauhallisesti mitä haluatte suhteeltanne,onko siinä jatkamisen elementtejä ja pyydä anteeksi ja kehoita oikkua antamaan anteeksi.Jos ei voi unohtaa,ei voi jatkaakkaan.Älä ota yhteyttä,pyydä oikkua ottamaan jos haluaa jatkaa puhtaalta pöydältä. onnea:))
Sain ajattelemisen aihetta ja osaan nyt ehkä vähän rauhoittua...mies on tosiaan saanut nenilleen,olen hänen sanojensa mukaan ensimmäinen,joka on maistattanut hänen omaa lääkettään.Ei ollut tarkoitus ja jos saisin kaiken sen inhottavan tekemättömäksi,niin tekisin...en pelaa pelejä enkä nauti siitä,että toinen ihminen kärsii takiani.Alan vähitellen saada anteeksi,ainakin mies haluaa pysyä mukanani,vaikka saakin edelleen hepulikohtauksia temppuni takia,mutta sanoo itsekin,ettei halua luovuttaa,suunta on kuitenkin ollut parempaan. Tiettyä epävarmuutta tässä miehessä kyllä on,vaikka tiedän,ettei hänelle aikaisemmin juuri ole rukkasia jaeltu,olen eka,joka ei heti paikalla pudottanut pöksyjään ja sydäntään herran jalkojen juureen...nyt olen kyllä pudottanut, mutta tuntuu mies tarvitsevan todisteita siitä...ei mun kuukauden takainen käytökseni paljoa hyvää kertonut tunteistani häntä kohtaan,mutta oikeastaan vasta tämä sekasotku on avannut mun silmät ja olen sen sanonutkin.Nyt joudun sitten näkemään mahdottomasti vaivaa,että saan miehen uskomaan ja luottamaan ja ehkä se on hinta,jonka saan maksaa.Mutta maksan kyllä ja toivon parasta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584