hmm... kaipailisin mielipiteitä perhetyöstä (lastensuojelutyöstä) tällä alueella, tukiperhetoiminnasta ja sijaisvanhemmuudesta yhteistyöstä sosiaalin ja vanhempien kanssa.
Itse tähän "soppaan" astumassa.
Perhetyöstä mitä mieltä
7
928
Vastaukset
- riku1969
aika syvältä koko touhu. yksinvaltiaita koko porukka, luulevat tietävänsä kaiken, ja toimivat sen mukaan. Inhimillisyys on vierasperäinen sana ,kuten ymmärrys. Jos olet liittymässä siihen leiriin, ja vielä sille puolelle, koita saada parannusta aikaan. Mutta jos olet toisella puolella, nenäliina on se mitä tulet tarvitsemaan.
- nimenomaan
mutta toistaiseksi on kaikki mennyt hyvin tukiperheenä ollessa, ei ole tarvinnut itkeä kaiketi puolin eikä toisin. Mutta kauhutarinoita olen kuullut, siksi kyselen... että uskaltaako tästä jatkaa. ;)
- riku1969
nimenomaan kirjoitti:
mutta toistaiseksi on kaikki mennyt hyvin tukiperheenä ollessa, ei ole tarvinnut itkeä kaiketi puolin eikä toisin. Mutta kauhutarinoita olen kuullut, siksi kyselen... että uskaltaako tästä jatkaa. ;)
tukiperheet onkin ainoita hyviä asioita, mitä kla voi niiltä tiimoilta tarjota. itselläni ei sen kummempaa kokemusta ole, muta parin tutun lapset nauttivat viikonloppuisin silloin tällöin kuten vanhempansakin, kun saavat molemmin puolin vapaata...
- hmm
riku1969 kirjoitti:
tukiperheet onkin ainoita hyviä asioita, mitä kla voi niiltä tiimoilta tarjota. itselläni ei sen kummempaa kokemusta ole, muta parin tutun lapset nauttivat viikonloppuisin silloin tällöin kuten vanhempansakin, kun saavat molemmin puolin vapaata...
tukiperheet ainoita hyviä asioita?
Eli jos sama perhe suostuu sijaisvanhemmiksi, niin sitten ei ole enää hyvä asia? - kok
mitähän sääki todellisuudessa asiasta tiiät???
- valttia
Kannattaa pyytää kaikki tiedot ja sanomiset kirjallisesti , ettei ole sitten myöhemmin vain sana sanaa vastaan , jos tulee ongelmia.
Mutta mutta ole varovainen näitten kanssa , myöhemmin on sitten vaikeampi korjata jo syntynyttä vahinkoa.
Ps: Eikuin hyviä jatkoja (itse samaan kierteeseen joutuneena ja syyttömänä jonkun kateellisen takia.)- mmm
olen seurannut läheltä erään äidin "taistelua" perhetyöntekijöiden kanssa. aivan mielivaltaista touhua,määrätään että et saa tehdä tuota tai tätä,ahdistellaan ja pakotetaan tekemään asioita.Perhetyöntekijä jättää kertomatta tärkeitä asioita,esin kielsivät asiakasta menemästä töihin koska katsoivat että paikka ei ole tarpeeksi hyvä mutta jättivät kertomatta että eivät he sitä voi kieltää.vasta yhteydenotto sosiaaliasiamieheen toi
totuuden esiin.
nämä sopivat tapaamisia vaikkapa työvoimatoimistoon asiakkaan seläntakanan,ja asiakkaalle ilmoitetaan samanpaivän aamuna että on aika..
Ovat myös uhkailleet asiakasta lapsen huostaanotolla jos asiakas ei tee heidän haluamallaan tavalla..
kamalaa porukkaa,heidän pitäisi muka auttaa mutta tekevät tilannetta vain pahemmaksi.kaikista työntekijöistä en osaa sanoa ,saattaa olla että on tunnollisiakin joukossa mutta nämä joiden touhuja olen seurannut niin ihan mätää porukkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864