Miten poistan nortonin jäänteet ??? Uusi ei asennu kun kone vaan väittää jotain olevan jäljellä, vaikka poistin kaiken ohjeen mukaan! Onko muilla samoja ongelmia Nortonista?
nortonin poistaminen kokonaan
8
6042
Vastaukset
- Nortonille
Jos poisto ei onnistu täydellisesti niin Norton tarjoaa poisto-ohjelmaa. Ohjelma todennäköisesti puhdistaa rekisteristä sinne jääneet viittaukset nortoniin.
ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe - ...
Minkä tahansa linuxin asennusohjelma poistaa windowsin ohella myös nortonin kun haluat oikeaa tietoturvaa.
- Linuxille
saa jopa ne neljä hyötyohjelmaa. Joten et oikeasti sitten tarvitse tietokonetta ollenkaan, vaan voit siirtyä vieläkin turvallisempaan, eli kirjoituskoneeseen :)))))))))))))) lol
- jususm
Kiitos kaikille :-)
- ---
Jeps, eli mulla sama ongelma. En tiedä onko kyseessä Nortonissa oleva ongelma vai ominaisuus.
- jususm
varmasti ominaisuus ja tietysti siinä mielessä hyväkin, ettei sitä voi noin vaan poistaa.
Virushan voisi poistaa sen, jos poisto olisi mahdollinen sille. Norttonin poisto-ohjelma onkin siis itse asiassa "virus jolla N:ton voidaan poistaa, nutta hallitusti"... näin maalaisjärjellä ajatellen :-) On minulle kyllä käynyt jokunen vuosi sitten niin, että virus ihan oikeasti poisti Norttonin päästyään koneelle ja sulki samalla nettiin pääsynkin.
Nämä eivät olleet mitään "totuuksia joita latelin", oikea tieto voi olla muutakin:-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83603768Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2463066Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672513Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1791559Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31547Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241514Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641470Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141065- 611022
- 94978