Minkälaisia mahdollisuuksia on työskennellä hoitoalalla terveydenhoitajaksi opiskelun ohella? Itselläni kun on kaksi pientä lasta ja tuota lainaa jo ihan kiitettävästi, niin pieni lisäansio opintojen aikana ei olisi pahitteeksi. En tarkoita mitään jokapäiväistä/iltaista opiskelua, vaan sellaista keikkaluonteista satunnaista.
Työskentely opiskelun ohella?
3
404
Vastaukset
- Lähihoitaja/äiti
Itse opiskelin lähihoitajaksi, ja tein koko sen 2v myös omaa työtäni. Olen perhepäivähoitaja... ja itsellä kolme lasta, yksi alle kouluikäinen... Opiskelin monimuotona, eri paikkakunnalla, joka ma ja ke ajelin 45min töiden jälkeen kouluun.
Jaksoin kyllä hyvin, se antoi enemmin kuin otti...
Joten tsemppiä!!! - lipsahti!
Siis tarkoitin tietenkin, että keikkaluontoista olisi se TYÖ ei opiskelu! Opiskelu terveydenhoitajaksihan on ihan lähiopintoja ja työ siis olisi tehtävissä iltaisin, viikonloppuisin ja lomilla keikkaluontoisesti. Anteeksi, sai vähän väärän käsityksen kysymyksestäni. Kiitos silti tsempistä lähihoitaja äidille!
- terkkariopiskelija
Ensimmäisenä opiskelu vuotena tein töitä, jotka ei olleet hoitoalan töitä. Koulun jälkeen ja lomilla tein niin paljon kuin mahdollista. Toisen opiskelu vuoden jälkeen sain jo alan töitä ja niitä on kyl ollu hyvin. Viikonloppuja ja joskus viikollakin olen tehnyt töitä, kun on koulussa ollut vapaampaa.
Kyllä niitä töitä saa kunhan itse vaan kehtaa kysyä! Itse en kylläkään ole perheellinen, mut olen hyvin jaksanut tehdä töitä opiskelujen ohessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708