Miehen kainaloon

sara

Hei,

Olin juhlissa koko yön. Houkuttelin pikkuisen lapseni tanssimaan. Ensin biisi muuttui hitaaksi ja meinasimme palata takaisin pöytään, mutta sitten se "räjähti" ja juoksimme tanssimaan. Jännitin tanssiiko pikkuiseni. En valitettavasti sitä päässyt näkemään, sillä kuva muuttui.

Nyt naiset olivat etäällä ja vaikka olimme samaa porukkaa, kuljin omia teitäni. Löysin ystävän työkaveristani. Hän on nuori mies. Unessa hän oli paljon isompi ja harteikkaampi. Hänen kanssaan teimme treffit. Istuin juhlapaikan isossa salissa pitkällä penkillä. Se oli kuin osa elokuvateatteria. Yksi nainen oli tulossa luokseni, mutta hän eksyikin toiseen pöytään. Siellä hän jäi isoon ääneen vetämään jotakin kilpailua.

Minun viereeni tuli tuo mies. Olin hieman yllättynyt, että hän tuli. Hän on ihan liian nuori, mutta ei se haitannut. Hän istui viereeni, otti minut luontevasti kainaloonsa ja aloimme suutelemaan.

Siihen uneni loppui. Tämä unieni sarja taitaa vieraannuttaa minut pärjäävän, rohkean "sinkku"naisen roolistani ja antaa tilaa hiljaiselle itselleni. Hyvä niin :).

t. Sara

2

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorcerer

Hei Sara.

Minusta tuo on kompensoiva uni. Olet vaimentanut jotain parin hankkimiseen liittyvää ja se tulee uneesi.

Toisaalta uni voisi olla myös toiveuni. Itse olen kuitenkin tuon kompensoinnin kannalla.

Joku keskeneräinen ihminen sanoi joskus "on virhe ryhtyä parisuhteeseen". Toinen taas "Ei voi sanoa onko parisuhteessa elettäessä enemmän positiivisia vai negatiivisiä asioita, mutta mielestäni se on paras tapa elää." Mitä mieltä itse olet?

Sorcerer

• sara

Hei,

Tykkään miehistä ja viihdyn heidän kanssaan ehkä paremmin kuin naisten kanssa. En ole oikein uskonut, että minulle kuitenkaan kumppania löytyy. Sellaista miestä ei taida olla. Tai ehkä enemmänkin syy on se, että en kykene olemaan sellainen nainen, kuin miehet tuntuvan haluavan.
        En pidä siitä, että minut aliarvioidaan vain sen takia, että olen nainen.

Tänään olin herkkänä ja minua ujostuttaa, kun miehet tulevat sitten niin kovin lähelle. En oikein tiedä miten suhtautua. Tuo pelottoman rooli on ollut hyvä suoja ja ilman sitä olen alaston.

Ehkä jotakin sellaista nuo uneni kertovat. Olen itse tuo meluava ja kova nainen ja haluan siitä todella pois. En pidä kyllä siitäkään, että jos olen avoin, jonkun käsi taputtelee heti pepulle. Ne ovat noloja tilanteita. Työkavereita ei voi oikein nolatakaan antamalla takaisin.

Päätän, että en palaa vanhaan. Katson mitä tapahtuu, jos olen oma avuton, herkkä itseni. Ehkä huomaan, että ei olekaan mitään suojattavaa. Kukaan ei ehkä uhkaakaan minua.
        Kohtahan tuo ikäkin suojelee :)))))))))))).

t. sara

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe