Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta!
Energiamarkkinaviraston ylläpitämä:
http://www.sahkonhinta.fi/
**UUSI VERTAILUPALVELU**
6
1493
Vastaukset
- inssi
Minä vaihdoin juuri yhtiötä. Tein kahden vuoden määräaikaisen normaalitariffilla kulutuksella 12,5 MWh. Minun vuosilaskuni on 565€ ja keskihinta 4,52 snt/kWh. Tuolta linkistä ei paljon halvempia löytynyt.
Tein sen takia taas kahden vuoden sopimuksen, koska valistunut veikkaukseni on, että sähkön hinta Suomessa ei ainakaan laske nykyisestä. Päinvastoin, kun Venäjä alkaa päästä entistä enemmän jaloilleen, sieltä tuotavan energian hinta alkaa lähestyä maailmanmarkkinahintoja.- Sami_
Itse olen ajatellut niin että jos sähkön myyjät haluaa pitkiä sopimuksia, niin ostajan kannattaa valita lyhyitä.
- sopimus
ja keskihinta on 3,54snt/kwh. Kyllä se vaan on selvästi halvempi kun sulla
- päätös!
Mielestäni teit oikean ratkaisun ja olen pähkäillyt tekeväni samoin. Sähkön hinta tuskin
laskee pitkällä aikavälillä, joitain lyhyitä
laskuja voi tulla mutta pidemmällä aikavälillä
tuppaa aina nousemaan. Käyttää paljon tai ei niin
hinta nousee...
ja satoi tai paistoi niin sama juttu!
Tuo Venäjä pointti oli tosi hyvä ( päästökauppa) - ei torspo
päätös! kirjoitti:
Mielestäni teit oikean ratkaisun ja olen pähkäillyt tekeväni samoin. Sähkön hinta tuskin
laskee pitkällä aikavälillä, joitain lyhyitä
laskuja voi tulla mutta pidemmällä aikavälillä
tuppaa aina nousemaan. Käyttää paljon tai ei niin
hinta nousee...
ja satoi tai paistoi niin sama juttu!
Tuo Venäjä pointti oli tosi hyvä ( päästökauppa)Tiedän kyllä ettei sarkasmi aina tarvitse hymiötä peräänsä mutta ettehän te nyt kuitenkaan ihan vakavissanne ole? ettehän?
On ehdottoman oikein ostaa sähkö sieltä missä se on halvinta koska hinta on 230/400 50HZ lisäksi ainoa seikka millä on väliä.
Ei sille silti kannata kovin paljon ajatusta uhrata, kyseessä on kuitenkin omakodin lämmittäjälläkin vain satanen vuodessa.
- huuhaata
Sähköyhtiöt näyttävät ilmoittelevan tänne mitä sattuu. Itse sain täältä edullisimman hinnan Savon Voimalta, mutta kun sitten kysyin sitovaa tarjousta itse yhtiöltä, se oli huomattavasti korkeampi. Eli älkää missään tapauksessa valitko yhtiötänne tämän hintavertailun perusteella!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464906Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183537Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322818Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu952578Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81488Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1381402Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267