minkälainen on psykoosi?
psykoosi?
9
1928
Vastaukset
- olotila 2
käväse tutkii http://google.fi hakusana psykoosi
- hip
siis haluan ihan kuulla kokemuksia siitä. miltä se tuntuu?
- vie omanarvon
tunnon rippeetkin. Itse kuvittelin, että poliisit jahtaavat minua, eikä siihen auttaneet sairaanhoitajan fiksut puheet. Asialla oli todellinen puolensakin. Minusta oli tehty monia perättömiä tutkintapyyntöjä poliisille ja se asia stressasi minua. Oma mielikuvitus tulee voimakkaammaksi kuin oleva todellisuus. Psykoosista puhuttaessa sillä tarkoitetaan hermoromahdusta, hulluna olemista. Psykoosi on aivan oma maailmansa siitä toipuminen tuntuu olevan todella raskas prosessi. Tottakai syön psykoosin esto lääkitystä.
- Masentunut Milli
Miksi kukaan sellaista haluaisi tehdä, syyttömästä ihmisestä? Joskus syyllisyydentunnekin saa mielen hajoamaan, vaikka en tarkoitakaan, että ole "syyllinen" tms.
- hip
Masentunut Milli kirjoitti:
Miksi kukaan sellaista haluaisi tehdä, syyttömästä ihmisestä? Joskus syyllisyydentunnekin saa mielen hajoamaan, vaikka en tarkoitakaan, että ole "syyllinen" tms.
siksi juuri kyselin tuota, kun pelkään että mä olen kohta psykoosissa. musta tuntuu että kaikki halveksii tai vihaa mua. ja sitten vahtaa mitä mä teen. en tiedä kuvittelenko vai onko se totta. tai siis kyllä se ainakin tuntuu siltä oikeesti.
mutta jos mä itse ymmärrän että saatan vain kuvitellakin, niin voiko se sitten olla psykoosia? - : /
hip kirjoitti:
siksi juuri kyselin tuota, kun pelkään että mä olen kohta psykoosissa. musta tuntuu että kaikki halveksii tai vihaa mua. ja sitten vahtaa mitä mä teen. en tiedä kuvittelenko vai onko se totta. tai siis kyllä se ainakin tuntuu siltä oikeesti.
mutta jos mä itse ymmärrän että saatan vain kuvitellakin, niin voiko se sitten olla psykoosia?lähtee hakeen apua, ennen kuin menee pahemmaksi.Esim. melenterveystoimistoon. Ja jutella tuntemuksistaan aivan avoimesti.
Nim. psykoosin kokenut - minä
: / kirjoitti:
lähtee hakeen apua, ennen kuin menee pahemmaksi.Esim. melenterveystoimistoon. Ja jutella tuntemuksistaan aivan avoimesti.
Nim. psykoosin kokenutei kannata yksin miettiä ja pähkäillä.. kannattaa hakea apua ammatti-ihmisiltä! he osaavia; tietävät mistä kysymys ja mikä auttaa..
- vakavasti
hip kirjoitti:
mutta jos mä itse ymmärrän että saatan vain kuvitellakin, niin voiko se sitten olla psykoosia?masentunut ? Masennus voi viedä psykoosiin. Muistelen että minullakin oli kuvaamiasi oireita ennenkuin psykoosi puhkesi. Pyydä lääkäriltäsi psykoosin esto lääkitys. Parempi syödä lääkkeitä vaikka turhaan kuin että joutuu psykoosiin - palutuminen tuntuu olevan tosi vaivalloista.
- tarpeeksi ilkeämielinen
Masentunut Milli kirjoitti:
niin kyllä. Kysymyksessä oli x-puoliso. Tutkinta pynntöjä voi poliisille tehdä eikä tarvitse pelätä mitään jälkiseuraamuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583