Onko vaarllaista kun mulla flunssa, ja olen kahtena päivänä käynyt reippaalla kävelylenkillä ja tehnyt selkä ja vatsalihaksia. Mulla alko lauantaina kurkku kivulla ja nyt vaan räkä vuotaa.Minulla ei ole ollut kuumetta. miten helposti sydänlihastulehduksen saa? Mitä on oireita voiko kävelystä flunsassa saada?
flunssa
3
490
Vastaukset
- ???!!!???
Toipilaana tai vajaakuntoisena ei pitäisi urheilla. Lepää nyt ja hoida se flunssa kunnolla pois ja sitten voit turvallisin mielin alkaa taas urheilla. Sydänlihastulehdus on vakava juttu.
- toinen urheilija
minulla oli tuossa vähän aikaa sitten kuumetta, nuhaa, kurkkukipua ym.ym. 2,5viikkoa, lääkäri sanoi sen oleva viruksen aiheuttama tulehdus. nyt olin pari viikkoa terveenä kunnes huomasin eilen olevani jälleen nuhassa. olen intohimoinen urheilija, mutta ahdistavaa kun urheilusta ei tule mitään ainaisten sairastelujen vuoksi. tiedän että pitäisi levätä, mutta se tuskastuttaa!!!
- nuhainen
toinen urheilija kirjoitti:
minulla oli tuossa vähän aikaa sitten kuumetta, nuhaa, kurkkukipua ym.ym. 2,5viikkoa, lääkäri sanoi sen oleva viruksen aiheuttama tulehdus. nyt olin pari viikkoa terveenä kunnes huomasin eilen olevani jälleen nuhassa. olen intohimoinen urheilija, mutta ahdistavaa kun urheilusta ei tule mitään ainaisten sairastelujen vuoksi. tiedän että pitäisi levätä, mutta se tuskastuttaa!!!
Sama täällä. Urheilija olen ja pelailen jääkiekkoa. Joka päivä olisi treenit mutta mitenkäs menet kun flunssa yllättää niin usein. Täytyy vain parannella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623