Koskakohan ne tämänvuoden Iskelmä-Finlandia ehdokkaat oikein nimetään?
Tietääkö joku ?
6
447
Vastaukset
- Pike
Jostakin luin ,että ensi kuun aikana ne julkaistaan.
- Eini-fani
Vuoden 2006 Iskelmä-Finlandia-ehdokkaat ja voittjan valitsija julkistetaan maanantaina 3.4.2006!
Kiitos vastauksista Pike ja Eini-fani! :) Aika myöhään sitten se julkistaminen tapahtuu, jos/kun se vasta huhtikuussa on. Mä muistelin , että se olisi ollut siinä maaliskuussa, kuten Pikekin arveli.
- Pike
Siellä on Tapani Kansa mukana listalla
Kyllähän sen jo vuoron soisi hänellekin - Amppari
Pike kirjoitti:
Kyllähän sen jo vuoron soisi hänellekinJoo! Ehdottomasti Tapani Kansa ansaitsisi olla IskelmäFinlandia- ehdokkaana
Ainoa syy minkä vuoksi hän/he joka nuo ehdokkaat valitsee saattaisi taas jättää Tapsan valitsematta yhdeksi ehdokkaksi on se, ettei itse satu pitämään hänen särmikkäästä persoonastaan. Ja se taas on minusta väärä periaate. Pike kirjoitti:
Kyllähän sen jo vuoron soisi hänellekinJeps, pidetään peukkuja, että Tapsa olisi listalla myös :)
Ei minun mielestäni ainakaan ole olemassa yhtään mitään hyvää syytä, että miksei hän voisi olla Iskelmä-Finlandia ehdokkaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491