Jos olet ostamassa uutta Mazda 6:sta

navigointia

Jos olet ostamassa uutta mazda 6 niin nyt olis mahdollisuus saada kaupanpäälle tällainen navigointilaite:

http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1385

Homma toimii siten että lähetän sinulle lipun, jonka näytät myyjälle kaupanteon yhteydessä ja parin viikon kuluttua kaupanteosta saat laitteen postissa. Syy miksi tällaista markkinoin on se että myös minä saa samanlaisen laitteen.

Tämä ei siis maksa mitään, vaan on täysin ilmainen, mutta vaatii sivutoimena kuitenkin muutaman kymppitonnin sijoituksen mazda 6 autoon :)

Heitäppä maililla osoitteeseen jos asia on ajankohtainen.

[email protected]

9

2558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

samanlainen lappu. Jos heina on luovuttanut omansa minulta löytyy seuraavaksi [email protected].

• tällainen kytkykauppa

on?

• tällä saa ?

siis vaan laitteen mutta joutuu ostamaan kartat sikahintaan vai? Ei kuulosta uskottavalta.

• tietoa

Eli tällainen tarjous tui uuden Mazdan omistajille. Tarjouksen saaja ja auton ostaja saavat molemmat laitteen jossa on kartat valmiina.

• sambukan

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Miten tuo nyt sitten käytännössä toimii? Mitä minulta odotetaan, sen jälkeen kun olen saanut navin? Kerro nyt kaikki koukut.

• navigointia

Tässä ei ole mitään mutkia tai koukkuja matkassa, kuten joku kirjoittelikin. Nyt kuponki matkaa postissa kohti uutta mazdan omistajaa.

Eihän sitä autoa nyt ihan navigointilaitteen takia kannata ostaa, mutta jos on kyseiseen autoon päätynyt, miksei käyttäisi mahdollisuutta ja ottaisi ilmaista muutaman satasen laitetta kaupanpäälle.

• harkinnassa

Autoni vaihtuu noin 1-2 kuukauden sisällä, ja yhtenä vaihtoehtona on Mazda 6 "juhlamalli" farkkuna.

Jos joku haluaa ilmoittautua kuponginluovuttajaksi, niin tänne postia:
      [email protected]
      Miten kauan kuponkitarjous on voimassa?

Ja valinnan helpottamiseksi on lupa myös kertoa, joko tällä palstalla tai sähköpostiin, miksi kannattaa ottaa Mazda 6. Vaihtoehtoina ovat Fiat Croma ja Citikka C5.

• voimassa

Kuponki on voimassa muistaakseni huhtikuun loppuun.

Vähän on vaikea kertoa miksi, koska Fiatista tai Citikasta ei ole kokemuksia, mutta sanoisin näin että Mazda on näistä kolmesta vaihtoehdosta varmasti luotettavin kulkupeli. Citikka mukavin ja Fiat halvin.

Autoahan ei kannata ostaa muiden mielipiteiden mukaan vaan sen mukaan mikä tuntuu itselle sopivimmalta, niin kukkarolle kuin muutoinkin.

Rehellisesti voin kuitenkin sanoa sen, että kuutonen on täyttänyt reilun 90tkm ja parin vuoden ajan ne kriteerit mitä minä autolle olen asettanut. Ei yhtään ylimääräistä korjaamokäyntiä, perushuoltojen lisäksi. Hyvät varusteet ja erityisesti talvikelillä erityisen hyvä ajettava.

Yksi vika on tullut kyseisenä aikana. Toinen etupään parkkivalo on kärähtänyt. Ajovaloina on xenonit (suosittelen) ja valotehoa on edelleen ainakin tuplat verrattuna uusiin halogenvaloihin.

Ajo-ominaisuudet eivät ole mielestäni niin hyvät kuin mitä yleisesti on hehkutettu. Ohjaus on herkkä ja tunnokas. Meno on todella mukavaa ns. Normaaleilla suomalaisilla teillä, joissa on mutkaa jne, mutta moottoritiellä mm. volsukonsernin autot pesaisevat mazdan mennen tullen.

Olen omistanut kolme kappaletta bmw:tä ja kuutosen ajotuntuma on hyvin samanlainen. Erona on se että bemu on erittäin hyvä ajettava myös moottoriteillä. No onhan pikkubemukin lähes tuplasti kalliimpi samoilla herkuilla kuin kuutonen, joten turha niitä on vertailla.

Kokonaisuus on mielestäni kuitenkin hyvä ja varmasti ostamisen arvoinen auto. Tuskin tulet pettymään tai katumaan ostostasi.

• kuvaus
        voimassa kirjoitti:

Kuponki on voimassa muistaakseni huhtikuun loppuun.

Vähän on vaikea kertoa miksi, koska Fiatista tai Citikasta ei ole kokemuksia, mutta sanoisin näin että Mazda on näistä kolmesta vaihtoehdosta varmasti luotettavin kulkupeli. Citikka mukavin ja Fiat halvin.

Autoahan ei kannata ostaa muiden mielipiteiden mukaan vaan sen mukaan mikä tuntuu itselle sopivimmalta, niin kukkarolle kuin muutoinkin.

Rehellisesti voin kuitenkin sanoa sen, että kuutonen on täyttänyt reilun 90tkm ja parin vuoden ajan ne kriteerit mitä minä autolle olen asettanut. Ei yhtään ylimääräistä korjaamokäyntiä, perushuoltojen lisäksi. Hyvät varusteet ja erityisesti talvikelillä erityisen hyvä ajettava.

Yksi vika on tullut kyseisenä aikana. Toinen etupään parkkivalo on kärähtänyt. Ajovaloina on xenonit (suosittelen) ja valotehoa on edelleen ainakin tuplat verrattuna uusiin halogenvaloihin.

Ajo-ominaisuudet eivät ole mielestäni niin hyvät kuin mitä yleisesti on hehkutettu. Ohjaus on herkkä ja tunnokas. Meno on todella mukavaa ns. Normaaleilla suomalaisilla teillä, joissa on mutkaa jne, mutta moottoritiellä mm. volsukonsernin autot pesaisevat mazdan mennen tullen.

Olen omistanut kolme kappaletta bmw:tä ja kuutosen ajotuntuma on hyvin samanlainen. Erona on se että bemu on erittäin hyvä ajettava myös moottoriteillä. No onhan pikkubemukin lähes tuplasti kalliimpi samoilla herkuilla kuin kuutonen, joten turha niitä on vertailla.

Kokonaisuus on mielestäni kuitenkin hyvä ja varmasti ostamisen arvoinen auto. Tuskin tulet pettymään tai katumaan ostostasi.

Kiitos! Kuvauksesi oli todella hyvä ja asiallinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe