mielenosoituksissa eri puolilla maailmaa; enpä voi sanoa olevani pahoillani heidän takiaan.
Sitä saa mitä tilaa.
KYMMENKUNTA MIELENOSOITTAJAA
14
500
Vastaukset
...milloin milläkin nimimerkillä.
- Sami 54
Älkää Aabrahamista välittäkö. Hän on vain 16-vuotias koulupoika, joka häiritsee kaikkia keskusteluryhmiä eri nimimerkeillä.
Sami 54 kirjoitti:
Älkää Aabrahamista välittäkö. Hän on vain 16-vuotias koulupoika, joka häiritsee kaikkia keskusteluryhmiä eri nimimerkeillä.
...että olen uskaltanut jopa rekisteröidä nimimerkkini.
- Sami 54
Aabra-ham kirjoitti:
...että olen uskaltanut jopa rekisteröidä nimimerkkini.
Voihan noita rekisteröidä niin monta kuin haluaa. Kyllä tuollainen nuori hakkeri osaa.
Sami 54 kirjoitti:
Voihan noita rekisteröidä niin monta kuin haluaa. Kyllä tuollainen nuori hakkeri osaa.
...
- Sami 54
Aabra-ham kirjoitti:
...
Olen nyt ihan oikeasti epätietoinen siitä, huomasitko edes, että halvensin sinua samalla tavalla perusteettomasti kuin sinulla on jatkuvasti tapana perusteettomasti halventaa muita.
Sinulta tuntuu puuttuvan empatia ja keskustelukyky kokonaan. Asetat vain lähtökohtaisesti jokaisen keskustelijan merkityksettömään asemaan. Vain oma egosi merkitsee.
No, on noita hullumpiakin nähty. Sami 54 kirjoitti:
Olen nyt ihan oikeasti epätietoinen siitä, huomasitko edes, että halvensin sinua samalla tavalla perusteettomasti kuin sinulla on jatkuvasti tapana perusteettomasti halventaa muita.
Sinulta tuntuu puuttuvan empatia ja keskustelukyky kokonaan. Asetat vain lähtökohtaisesti jokaisen keskustelijan merkityksettömään asemaan. Vain oma egosi merkitsee.
No, on noita hullumpiakin nähty...pidän vihanlietsontaa halpamaisena ja erityisen halpamaisena pidän sitä silloin, kun se tapahtuu puskista käsin koko ajan vaihtuvilla nimimerkeillä.
Et sinä kyennyt minua halventamaan. Itseäsi hiukan halvensit, mutta et taida huomata sitä.- Sananvapaus
Niin kauan kuin nuo hullut hihhulit murjovat toisiaan, asia on (väkivallan suhteen) kunnossa. Minusta voidaan sanoa hyvällä syyllä, että nyt muslimit todella itse todistavat meille, että islam on väkivallan uskonto. Islam on niin väkivaltainen uskonto, että kiihkossaan aihettavat jopa toistensa kuolemia. Miten me eurooppalaiset voisimme ikinä luottaa tuollaisiin kuumakalleihin? Miten uskaltaisin kääntää selkäni porukalle, johon ei oma väkikään voi turvata?
- Eihän?
Sami 54 kirjoitti:
No, on noita hullumpiakin nähty.On turhaa provosoitua kun provosoidaan.
>Vain oma egosi merkitsee.>
Aabrahamin monia hämmästyttäneiden kirjoitusten/solvausten taustaa ihmeteltiin palstalla aikoinaan, keskustelut löytynevät vieläkin kirjoittamalla hakuun "narsismihäiriö". - murjoneet muitakin
Sananvapaus kirjoitti:
Niin kauan kuin nuo hullut hihhulit murjovat toisiaan, asia on (väkivallan suhteen) kunnossa. Minusta voidaan sanoa hyvällä syyllä, että nyt muslimit todella itse todistavat meille, että islam on väkivallan uskonto. Islam on niin väkivaltainen uskonto, että kiihkossaan aihettavat jopa toistensa kuolemia. Miten me eurooppalaiset voisimme ikinä luottaa tuollaisiin kuumakalleihin? Miten uskaltaisin kääntää selkäni porukalle, johon ei oma väkikään voi turvata?
Harmi vaan, että murjottujen joukossa on jo norjalaisia ja suomalaisiakin. Siis loukkaantuneita. Täällä ei saa linkittää, joten voit katsoa ko. linkin maailman menoa palstalta, josta itsekin sen katsoin.
Omasta mielestäni ihmisen kuoleminen jonkun sarjakuvan takia on ihan turhaa. Toivon, että rauha palaisi jo ja ihmiset lopettaisivat riitelyn. Sananvapaus kirjoitti:
>>hullut hihhulit>>
Siinäpä tulikin asenteesi koko inhimillinen syvällisyys esille.Eihän? kirjoitti:
On turhaa provosoitua kun provosoidaan.
>Vain oma egosi merkitsee.>
Aabrahamin monia hämmästyttäneiden kirjoitusten/solvausten taustaa ihmeteltiin palstalla aikoinaan, keskustelut löytynevät vieläkin kirjoittamalla hakuun "narsismihäiriö"....joka olet jähmettynyt Aabraham-lähteen ääreen itseäsi peilaamaan.
- Eihän?
Aabra-ham kirjoitti:
>>hullut hihhulit>>
Siinäpä tulikin asenteesi koko inhimillinen syvällisyys esille.Sadankomitealainen ulkoministeri Tuomioja juuri eilen käytti ja selitteli tuon hihhuli-sanan käytön normaaliksi kielenkäytöksi, jota tuskin kukaan närkästyy nykyaikana.
Voisit mailata tuon syvällisen ajattelun analyysisi myös hänelle. Eihän? kirjoitti:
Sadankomitealainen ulkoministeri Tuomioja juuri eilen käytti ja selitteli tuon hihhuli-sanan käytön normaaliksi kielenkäytöksi, jota tuskin kukaan närkästyy nykyaikana.
Voisit mailata tuon syvällisen ajattelun analyysisi myös hänelle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708