Kiitos vastauksesta, minulla todellakin on nykyinen mieheni, joka on kyllä kiltti, mutta henkinen ja fyysinen yhteys on aika vaimeaa. Olen itse yrittänyt paljon elvyttää sitä, mutta aika huonolla menestyksellä. Tämä tumma mies on todella sydämessäni ollut pitkään ja olen aina työntänyt välillä pois, mutta sitten unien kautta tulee esiin voimakkaana ja aina rakastavana. Rahapuoli on todella hankala ja yritän vaan toivoa että joku ylimääräinen lisä tulisi ja helpottaisi. Osaatko sanoa, tuleeko yhteinen tapaaminen tumman miehen kanssa (suomalainen tumma mies) ennen kesää? Olisin kiitollinen vastauksesta. Olen saamassa kipuuni ensiviikolla helpotusta ja se toimii taas jonkin aikaa. Olen ehdottanut tummalle miehelle tapaamista ensi viikon lopulla, mutta hänellä on este. Voisiko hän muuttaa aikatauluaan vai onko liian aikaista. Halauksia ja kiitos
zonetelle
väsynyt
2
191
Vastaukset
- zonette
hän ei pysty muuttamaan aikataulua ette näe ensi viikon lopulla hän ottaa yhteyttä sinuun kun hänelle sopii ei tarvitse odotaa kesään asti enkeleitä sinulle sinne kipuja lieventämään hyvää jatkoa sinulle
- väsynnyt
Kiitos viestistäsi, huomasin että ´joku oli myöhemmin käyttänyt myös väsynyt nimimerkkiä kohdassa mitä.mitä jne. Se en ole minä. Itsellesikin toivon enkeleitä ja siunausta ja yritän jaksaa odottaa ystäväni yhteydenottoa,koska tunnen että meillä on vielä paljon edessä.. Hyvää ystävänpäivää etukäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415