Luonnonkauniita naisia

Coq Hardi

Mitä yhteistä on Tallinnassa, Riiassa ja Tukholmassa ? Luonnonkaniita naisia Helsingin katukuvaan verrattuna. Tuulipukukansaa ei Helsingin katukuvassa juurikaan näe, mutta sääret ovat suomalaisilla naisilla huomattavan lyhyet kanssasisariinsa verranttuna, kuten Anu Sagim aikoinaan kertoi.
Olkaamme kuitenkin suomalaisia, mutta naapureissakin kannattaa silloin tällöin pistäytyä.
NB: Meinasi kokonaan unohtua tuo Pietari.

47

2050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

Mitäs merkitystä sillä olis Suomen BKT:lle?
      Saapihan noita ihmisiä katsella, mutta mitäs sitten? Mikä oli se sun pointti. Sano se suoraan, niin alkaa taas mäiske. Kjäh!

• naisissa taas

on raikkautta, heleyttä ja viehkeyttä. Mutta hyvää matkaa sulle! :) älä pidä kiirettä paluun kanssa!

• Kamu

Yleensä liikaa ja väärän väriset meikit (sinistä ripisiväriä ja turkoosia luomiväriä)ja liian vitivalkoiseksi blondattu leda,kamalinta kun nelikymppiset jokinorsut ahtautuvat tiukkoihin minihameisiin ja luulevat itseänsä nuorekkaiksi

• pimppuaines

ja tuontiviinat, sillä minä olen tullu tänne syömään, juomaan ja tutustuun naisiinne! politiikastanne minä en juuri perusta, siitä minä olen saanu saatana aivan tarpeeksi!

• Kaija ja sen mies

Kesällä Tallinnassa laskimme leikkiäkin siitä että kaikki virolaiset tytöt ovat olleet kasvatuslaitoksessa,niin ovat hoikkia ja pitkäsäärisiä

• kehnot_perimät

ovat nuo venakot, ruotsalaiset, virolaiset viikinkien pituiset komistukset...siinähän tuo kauniitten naisien olemassaolon salaisuus: KOMEAT SIITTÄJÄT! Ei mitään perjalkasia äijän läntiä vaan kunnon miehiä, pitkiä ja harteikkaita. A vot!

• Juulia

Ruotsalaiset ja norjalaiset PITKÄT vaaleat viikingit,slurk!

• miesvieläkurja

pitkäsäärisiä kiva joskus katsella, ja on niitä suomalaisissa myös, mutta aika pieni asia on naisessa säären pituus. Tärkein ei juuri ulos päin näy, ja meidän ikäinen kai pitkää pinnaa toivoo enemmän kuin pitkää säärtä.

• Blondi

on myös mulla ja Suomesta on vaikea löytää tarpeeksi pitkiä sukkahousuja, täytyy usein tehdä shoppailureissu länteen.
        Olen kyllä perinyt kroppani muodon rantaruottalaisilta vanhemmiltani.
        En ole ns. kanantaluttajamuotoinen, älä siis yleistä.

• Blondi
        Blondi kirjoitti:

on myös mulla ja Suomesta on vaikea löytää tarpeeksi pitkiä sukkahousuja, täytyy usein tehdä shoppailureissu länteen.
        Olen kyllä perinyt kroppani muodon rantaruottalaisilta vanhemmiltani.
        En ole ns. kanantaluttajamuotoinen, älä siis yleistä.

mies vieläkin kurja (miksi?). Tarkotin vastauksen tolle aloittajalle.

• viihdyt vieraissa

...joskus huomaat että saat jäädäkin sinne nauttimaan herkuistasi.

• Se täti

Kauniita ovat virolaiset miehetkin,siskon kanssa kuolattiin kesällä kun istuimme terassilla rakenustyömaan vieressä ja nämä pitkä,lihaksikkaat adonikset tekivät töitä tatuoitu yläkroppa paljaina:))

• koltis

On kanssa yks pelle joka luonnonkaunista ei ole nähnytkään. Pärjäile fiiliksies kanssa ja ota niistä orkut.

• Marion.T

Joko olen saanut anteeksi pienen tiuskahdukseni tässä tuonnoin?

• koltis
        Marion.T kirjoitti:

Joko olen saanut anteeksi pienen tiuskahdukseni tässä tuonnoin?

Mä olen ollu surun murtama kun ei susta ole kuulunu. Mitä sä olet mulle tiuskinu ja kuinka pienesti.

• Marion.T
        koltis kirjoitti:

Mä olen ollu surun murtama kun ei susta ole kuulunu. Mitä sä olet mulle tiuskinu ja kuinka pienesti.

suutahdettua:DD...Kyllä se siitä...
        En ole ollenkaan pitkävihainen tapaus,
        toivottavasti sinäkään et ole:))

• aloittaa
        Marion.T kirjoitti:

oman flirttaliluaiheesi itse,tämä aihe ei käsittele sinua (kuten yleensä näytät edelleenkin luulevan)

• koltis
        Marion.T kirjoitti:

Että meillä - näin sopuisilla ihmisillä mitään draamaa olisi ollut, joten syntimme lienevät anteeksiannetut puolin ja toisin.

• Marion.T
        aloittaa kirjoitti:

oman flirttaliluaiheesi itse,tämä aihe ei käsittele sinua (kuten yleensä näytät edelleenkin luulevan)

Ei näin perjantaina pitäis olla mitään paddiin oddamista:))))
        Sinähän olit se missin näköinen ihanuus, joka kehui itseään maasta taivaaseen pari viikkoa sitten ja kerroit olevasi paljon minua kauniimpi...
        Älä välitä - olen varmasti sinua paljon rumenpi niin että voit huokaista helpotuksesta:)

Voisinko taas kysäistä noin 7987 kerran että mistä nutturasi puristaa, kun minulle olet vuoden vihoitellut?
        Kertaakaan et ole pystynyt vastaamaan, sanoinko taas ensin sinulle pahasti nytkin?
        Ja jos sanoin niin selitä mikä se paha sana oli?

Katsos kun en ole ainoastaan ruma, olen myös harvinaisen tyhmä.

Jään odottamaan jännittyneenä salventävää vastaustasi...hui kun jännittää.....kali kali...

• Marion.T
        koltis kirjoitti:

Että meillä - näin sopuisilla ihmisillä mitään draamaa olisi ollut, joten syntimme lienevät anteeksiannetut puolin ja toisin.

olen vain hiukan äkkipikainen luonne aina joskus.

Joku tuossa jo syyttää flirttailusta...kamalaa... hirveää... kauheaa...
        Se ei oikein taida ymmärtää että se senssipuoli on toisella palstalla:))
        Mä en flirttaile koskaan, en edes osaa flirttailla ja miten yleensä netissä voi flirtata?

Siunatkoon... eikö täällä nainen voi vastata ihan normaalista miehelle ilman että joku mustasukkainen naisenpuolikas luulee että on jotakin taka-ajatuksia:)):))

Sä olet Koltis suosittu mies, heti sain moitteet kun sulle kirjoitin..Vau sun pitäs perustaa oma Fan club :DDDD

• koltis
        Marion.T kirjoitti:

Mä en flirttaile koskaan, en edes osaa flirttailla ja miten yleensä netissä voi flirtata?

Siunatkoon... eikö täällä nainen voi vastata ihan normaalista miehelle ilman että joku mustasukkainen naisenpuolikas luulee että on jotakin taka-ajatuksia:)):))

Sä olet Koltis suosittu mies, heti sain moitteet kun sulle kirjoitin..Vau sun pitäs perustaa oma Fan club :DDDD

Flirttailusta myöskään mitään, silti mä tykkään susta. Dee dee.

Mites se kevättä pukkaa sielläpäin.

• Marion.T
        koltis kirjoitti:

Flirttailusta myöskään mitään, silti mä tykkään susta. Dee dee.

Mites se kevättä pukkaa sielläpäin.

...siis sitä kevättä:))

Aurinko paistaa ja linnut laulaa ja tämä ämmänretale lähtee nyt pihalle metsään karvakorvani kanssa kuvailemaan upeaa luontoa:DD
        (jokos sulla on se mopsi?)

Oikein kaunista ja onnellista viikonloppua sinullekin:DD

• ja asenteesi sama
        Marion.T kirjoitti:

Ei näin perjantaina pitäis olla mitään paddiin oddamista:))))
        Sinähän olit se missin näköinen ihanuus, joka kehui itseään maasta taivaaseen pari viikkoa sitten ja kerroit olevasi paljon minua kauniimpi...
        Älä välitä - olen varmasti sinua paljon rumenpi niin että voit huokaista helpotuksesta:)

Voisinko taas kysäistä noin 7987 kerran että mistä nutturasi puristaa, kun minulle olet vuoden vihoitellut?
        Kertaakaan et ole pystynyt vastaamaan, sanoinko taas ensin sinulle pahasti nytkin?
        Ja jos sanoin niin selitä mikä se paha sana oli?

Katsos kun en ole ainoastaan ruma, olen myös harvinaisen tyhmä.

Jään odottamaan jännittyneenä salventävää vastaustasi...hui kun jännittää.....kali kali...

kuin ennenkin eli MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ

• Marion.T
        ja asenteesi sama kirjoitti:

SINÄSINÄSINÄ:)))))))

Vitsi kun olet hauska noin mustasukkaisena ja kateellisena:-DD

Sait taas kerran hienon päiväni vielä hienommaksi - kiitos rakas ystävä:)))

• Toi´´
        ja asenteesi sama kirjoitti:

Marion on tosi säälittävä, nyt mäkin alan jo sääliä sen vainoharhaisuutta:))Nauretaan me vaan sen luuloille, eiksje!!:DD Kiva kusettaa sitä kun se on itse niin mustasukkainen noiden syyttelyjensä kanssa että luulee joka naisen yrittävän iskeä Koltista siltä:))DDD

• Eihän
        Marion.T kirjoitti:

Marion flirttaile täällä netissä:DDD

1.Koltis myönsi ajattelevansa
        ... :))))) Se vaatii MUNAA :)))) Vau - edelleen HYVÄ KOLTIS:)))))))) Sä olet hyvä:))))) Pusi pusi ja hali hali :))))))
        16.9.2005 - kirjoittanut: Marion.T - Lue koko viestiketju
        Ikäryhmät > 50

• Marion.T
        Toi´´ kirjoitti:

Marion on tosi säälittävä, nyt mäkin alan jo sääliä sen vainoharhaisuutta:))Nauretaan me vaan sen luuloille, eiksje!!:DD Kiva kusettaa sitä kun se on itse niin mustasukkainen noiden syyttelyjensä kanssa että luulee joka naisen yrittävän iskeä Koltista siltä:))DDD

ilmeiseti lukemisen ymmärtämisessänne on hieman puutteita - mutta ei se mitään kyllä se siitä...
        Suomessa on paljon lukihäiriöisiä...

Iskeä saa yrittää ihan kuka hyvänsä, en ole kade kuten jotkut toiset:))

Koltis tuntuu ihan OK kaverilta, mutta kyllä minulla on ihan oma rakas mies, joten voin sanoa että kahta en vaihda - toinen on oma mieskulta ja toinen on teidän härnäämisenne:))))

Vitsi että olet arvattavissa, yritä edes joskus olla hiukan yllätyksellisempi - tää käy liian tylsäksi. HOHHOIJAKKATAAAAAAAAAA!!!!!!!

Herätä kun saat jotakin mielenkiintoisempaa aikaiseksi:-DD
        Nukun sen aikaa......

• Marion.T
        Eihän kirjoitti:

Marion flirttaile täällä netissä:DDD

1.Koltis myönsi ajattelevansa
        ... :))))) Se vaatii MUNAA :)))) Vau - edelleen HYVÄ KOLTIS:)))))))) Sä olet hyvä:))))) Pusi pusi ja hali hali :))))))
        16.9.2005 - kirjoittanut: Marion.T - Lue koko viestiketju
        Ikäryhmät > 50

Toihan oli ihan sopivasti kirjoitettu 00.17 yöllä:)))

Eikö sinulla ressukalla ole edes yöllä mitään muuta tekemistä...mulla kyllä oli:)))

Koskas mä olen munaa halunnut?
        Pääsiäisenä varmaankin - joo pääsiäsmunat ovat namia..:-DD

Hohhoijakkata sullekin...jos olisin puutteesssa nii ei tarvis todellakaan pyöriä netissä:)))

Ja ihan oikeesti - en ymmärrä koko sinun viestiäsi ollenkaan... oliko se haukkuminen vai jotakin muuta??????????

Viestiketjun voi lukea ihan rauhassa jos siitä vonkaamista löytyy kohdaltani, niin pitää olla pirhanan likainen mielikuvitus:))

Amen!

• OSAA
        Marion.T kirjoitti:

ilmeiseti lukemisen ymmärtämisessänne on hieman puutteita - mutta ei se mitään kyllä se siitä...
        Suomessa on paljon lukihäiriöisiä...

Iskeä saa yrittää ihan kuka hyvänsä, en ole kade kuten jotkut toiset:))

Koltis tuntuu ihan OK kaverilta, mutta kyllä minulla on ihan oma rakas mies, joten voin sanoa että kahta en vaihda - toinen on oma mieskulta ja toinen on teidän härnäämisenne:))))

Vitsi että olet arvattavissa, yritä edes joskus olla hiukan yllätyksellisempi - tää käy liian tylsäksi. HOHHOIJAKKATAAAAAAAAAA!!!!!!!

Herätä kun saat jotakin mielenkiintoisempaa aikaiseksi:-DD
        Nukun sen aikaa......

hämätä. Oot vain niin huvittava kun teeskentelet ettei muka kiinnosta ja kuitenkin menet katsomaan vaikka on jo seuraavalla sivulla:))
        Sä yriät naamioida tuon yksinkertaisuutes jonkin hämäämisen taakse. Ei mee läpi:)))
        Noikin höpinät Koltikselle jostain mustasukkaisista naisista, hihihih, sä sopotit siinä vain itsestäsi. Ei Koltiskaan mikään tyhmä ole ettei se huomaa mistä on kysymys. Ei täällä ole ketään muita mustasukkaisia naisia kuin sinä. Ihan rauhassa saat mieltyä täällä kehen haluat muta älä rupee sekoittamaan muita niihin mustasukkaisuusdraamoihisi.
        Lepää rauhassa ja yritä selvittää ajatukses!:DD

• Marion.T
        OSAA kirjoitti:

hämätä. Oot vain niin huvittava kun teeskentelet ettei muka kiinnosta ja kuitenkin menet katsomaan vaikka on jo seuraavalla sivulla:))
        Sä yriät naamioida tuon yksinkertaisuutes jonkin hämäämisen taakse. Ei mee läpi:)))
        Noikin höpinät Koltikselle jostain mustasukkaisista naisista, hihihih, sä sopotit siinä vain itsestäsi. Ei Koltiskaan mikään tyhmä ole ettei se huomaa mistä on kysymys. Ei täällä ole ketään muita mustasukkaisia naisia kuin sinä. Ihan rauhassa saat mieltyä täällä kehen haluat muta älä rupee sekoittamaan muita niihin mustasukkaisuusdraamoihisi.
        Lepää rauhassa ja yritä selvittää ajatukses!:DD

Koskahan sinäkin oppisit että et koskaan tule pärjäämään minulle missään asiassa:))

Vuoden vittuilut puoleltasi ovat menneet hukkaan kuin vesi hanhen selästä, jos olisi aikaa niin voisin kirjoitella täällä useimminkin, mutta valitettavasti aikani on nykyään aika rajattua..kröhöm...siis en ole vankilassa enkä myöskään hullujen huoneella, kuten olet hauskasti usein kirjoituksissasi asian ilmaissut:))

Olen yksinkertaiseti niin kiireinen, etten ehdi keskustelemaan henkeviä kanssasi.

Valitan, että en aina ehdi vastaamaan sinulle. toki parhaani yritän.

Kirjoitustyylisi muistuttaa erittäin paljon Goldien tyyliä, mutta voit jättää sen tyylin ja siirtyä seuraavaan, et hämää minua tyylinmuutoksellsi.

Jos Goldie haluaisi pottulla minulle (mitä suuresti epäilen)niin kai hän nyt yrittäisi muuttaa tyyliään, yrityksesi on naurettava.
        Saiko se, että olemme Goldien kanssa ystäviä sinut matkimaaan häntä?

Eli siis HOHHOIJAKKATA.... yritä saada esiin edes jotakin omaperäistä!!!!!!! YRITÄ edes:((

• en sano mikä:))
        Marion.T kirjoitti:

Koskahan sinäkin oppisit että et koskaan tule pärjäämään minulle missään asiassa:))

Vuoden vittuilut puoleltasi ovat menneet hukkaan kuin vesi hanhen selästä, jos olisi aikaa niin voisin kirjoitella täällä useimminkin, mutta valitettavasti aikani on nykyään aika rajattua..kröhöm...siis en ole vankilassa enkä myöskään hullujen huoneella, kuten olet hauskasti usein kirjoituksissasi asian ilmaissut:))

Olen yksinkertaiseti niin kiireinen, etten ehdi keskustelemaan henkeviä kanssasi.

Valitan, että en aina ehdi vastaamaan sinulle. toki parhaani yritän.

Kirjoitustyylisi muistuttaa erittäin paljon Goldien tyyliä, mutta voit jättää sen tyylin ja siirtyä seuraavaan, et hämää minua tyylinmuutoksellsi.

Jos Goldie haluaisi pottulla minulle (mitä suuresti epäilen)niin kai hän nyt yrittäisi muuttaa tyyliään, yrityksesi on naurettava.
        Saiko se, että olemme Goldien kanssa ystäviä sinut matkimaaan häntä?

Eli siis HOHHOIJAKKATA.... yritä saada esiin edes jotakin omaperäistä!!!!!!! YRITÄ edes:((

Ensinnäkin en todellakaan ole vuotta kirjoitellut sulle, toisekseen en ole vihjaillut että olisit vankilassa, kolmanneksi, kohta olet kyllä valmista tavaraa hullujen huoneelle jos tuo linja jatkuu. Yksi sun v****maisimmista piirteistäsi on panetella muita ja muunnella totuutta joka on suomeksi sanottuna suoranaista valehtelua. Koska se ON valehtelua että olisin muka kirjoitellut sulle vuoden. Et sä NIIN mielenkiintoinen ole että jaksaisin vuotta seurailla sua!
        Sä sekoilet täällä ja kuvittelet että kaikki negatiiviset tekstit jotka on sulle suunnattu, on mun kirjoittamiani. Täällä on monia jotka ovat sanoneet sullle suoria sanoja. Kai nyt sentään omat tekstini tunnen. Miksi se on niin vaikeaa sun myöntää että täällä on muitakin jotka ei pidä sun tyylistäsi kuin minä.
        Vai matkin mä Goldieta, jospa se matkii mua, tai jotakuta muuta:)) Ei tässä mitään tyyliä tarvita kun tänne kirjoittelee, paremminkin musta tuntuu että mitä tyylittömämpi niin sitä paremmin porukkaan sopeutuu, ainakin sun kanssas on helpompaa:DDDDDDDDDDDDDDDD

• Marion.T
        en sano mikä:)) kirjoitti:

Ensinnäkin en todellakaan ole vuotta kirjoitellut sulle, toisekseen en ole vihjaillut että olisit vankilassa, kolmanneksi, kohta olet kyllä valmista tavaraa hullujen huoneelle jos tuo linja jatkuu. Yksi sun v****maisimmista piirteistäsi on panetella muita ja muunnella totuutta joka on suomeksi sanottuna suoranaista valehtelua. Koska se ON valehtelua että olisin muka kirjoitellut sulle vuoden. Et sä NIIN mielenkiintoinen ole että jaksaisin vuotta seurailla sua!
        Sä sekoilet täällä ja kuvittelet että kaikki negatiiviset tekstit jotka on sulle suunnattu, on mun kirjoittamiani. Täällä on monia jotka ovat sanoneet sullle suoria sanoja. Kai nyt sentään omat tekstini tunnen. Miksi se on niin vaikeaa sun myöntää että täällä on muitakin jotka ei pidä sun tyylistäsi kuin minä.
        Vai matkin mä Goldieta, jospa se matkii mua, tai jotakuta muuta:)) Ei tässä mitään tyyliä tarvita kun tänne kirjoittelee, paremminkin musta tuntuu että mitä tyylittömämpi niin sitä paremmin porukkaan sopeutuu, ainakin sun kanssas on helpompaa:DDDDDDDDDDDDDDDD

hihojas polta:))

Kumman ihmeen ihmeellisesti vain kirjoitat samoja lauseita kuin tyyppi, joka on perässäni hiihtänyt jo vuoden verran:))

Jos et ole hän niin sitten et ole, ei se minua kiinnosta, vain sanomasi sisältö on sellainen että siitä huomaa katkeruuden, kateuden ja vihan jota olen sinut saanut tuntemaan.
        Koskaan et ole kertonut mistä se on saanut alkunsa, koska KOSKAAN en ole tällä palstalla yhtäkään riitaa aloittanut.

Voi tarkastaa jokaisen kirjoitukseni listastani. Ilmoita minulle heti kun löydät kirjoituksen jossa olisin käynyt yhdenkään kirjoittajan kimppuun ilman syytä!
        Olen heti paikalla valmis pyytämään anteeksi vaikka polvillani.

En vain ole ihminen joka kääntää toisen posken, saat takaisin juuri sen minkä olet ansainnutkin.

En koskaan käy kenenkään kimppuun ilman syytä, mutta sinun on aivan turha ulista jos olet riidan aloittanut, en voi sille mitään että sinä aina kitiset ja valitat kun häviät.

Jumakauta - kestä kuin nainen jos kerran haastat riitaa kanssani, muuten on turha naukua!

Nyt lähden pois ja tulen taas joskus ja jos olet sattunut huomaamaan, minulla on myös paljon ystäviä täällä, joten sinun ulinasi on täysin turhaa ajanhukkaa.

Mene nukkumaan ja näe kauniita unia, en inhoa sinua enkä vihaa sinua, olet minulle yksi ihminen ihmisten suuressa joukossa.
        Jos joskus tuntisit minut, tuskin vihaisit minua noin paljon. Olen aivan tavallinen ihminen joka elää ihan tavallista elämää ja nauttii joka hetkestä mikä on suotu.

Kauniita unia sinullekin ja toivon että huominen on sinulle parempi kuin tämä päivä.

• miehet

Kun aasiasta vaimoja noudatte,niin ihastutte varmaan sielläkin pitkin jalkoihin...........

• komeesti ikääntyvät miehet

No nuoret naiset ja miehet ovat joka paikasas kauniita. Mutta miksi esim. ruotsalaiset miehet ikääntyvät niin charmikkaasti? Verratkaa suomalaisiin miehiin.
        Suomalaiset viisikymppiset naiset sentään nykyään hoitavat itseään hyvin, mutta ne miehet...

• komeesti ikääntyvät miehet kirjoitti:

No nuoret naiset ja miehet ovat joka paikasas kauniita. Mutta miksi esim. ruotsalaiset miehet ikääntyvät niin charmikkaasti? Verratkaa suomalaisiin miehiin.
        Suomalaiset viisikymppiset naiset sentään nykyään hoitavat itseään hyvin, mutta ne miehet...

miehillä alkaa maha roikkumaan,takapuolesta on ilmat pihalla ja tukka sojottaa kohti kattoa...

• koltis
        mii-su kirjoitti:

miehillä alkaa maha roikkumaan,takapuolesta on ilmat pihalla ja tukka sojottaa kohti kattoa...

Yleistyksen. Tarttisko oikein näyttää kuinka MIES ikääntyy.

• 50+setämies
        mii-su kirjoitti:

Olen onneksi sitä pitkää ja hoikkaa sorttia ja hiuksetkin vielä päässä,tuo takapuoliasia pitää tarkistaa vaimolta

• salakaataja
        50+setämies kirjoitti:

Olen onneksi sitä pitkää ja hoikkaa sorttia ja hiuksetkin vielä päässä,tuo takapuoliasia pitää tarkistaa vaimolta

Olen onneksi sitä pitkää ja hoikkaa sorttia ja oli hiuksetkin vielä päässä 30:nä ,tuo takapuoliasia pitää tarkistaa vaimoilta ;)

• mii-su kirjoitti:

nyt sentään kaikilta..:)))

• salakaataja kirjoitti:

Olen onneksi sitä pitkää ja hoikkaa sorttia ja oli hiuksetkin vielä päässä 30:nä ,tuo takapuoliasia pitää tarkistaa vaimoilta ;)

vaimoa sulla on? ;)

Ja muille tämä,että en yleistänyt..tiedän miehiä joilla ei ole ilmat pihalla pyllystä vaan päinvastoin...sinne on kerääntyny vähän ylimäärästä...:DD

• luonnonkauniita nuo Venakot..pyh sinistä ja rutkasti luomessa..ja keltaiseksi päräytetty pehko päässä..

• vaan

luonnonkauneista eestiläistytöistä:))
        Mikäs Pirrellä on kauniita naisia vastaan täällä yleensäkin?

• vaan kirjoitti:

luonnonkauneista eestiläistytöistä:))
        Mikäs Pirrellä on kauniita naisia vastaan täällä yleensäkin?

miksi olisi, mutta nuoret naiset ja ihmiset ovat kaikkialla kauniita...

Luonnonkauniita eestiläistyttökin on kaunis...
        Kaikki ihmiset ovat kauniita, ihan painottelematta ja ilmeisesti provoilematta erikseen tarkoitushakuisesti eestiläistyttöjen kauneudesta..hö siulle provoinesi..

• Marion.T

jos luulette että kirjoitan jotain - nin enpäs kirjoitakaan.
      Tämä aloitus on sen verran provosoiva taas kerran että menkööt omalla painollaan.....Hohhoijakkata!!!

• Patja Jussi

aena sannoo, jalkojaan tarkottaen että ovat kun suolahakkurit. Mitähän meinannoo?

• Ihanainen

Onko sinulle ja Anulla jotain haittaa suomalaisten naisten lyhyistä sääristä? Suret luonnonkauniiden naisten puuttumista Helsingin katukuvasta, mutta eihän kukaan nyt koskaan ole ollut profeetta omalla maallaan. Ja kun tuo kauneus on katsojan silmässä.

• Hesan

kaunottarista mutta Tampereelta on paljon kaunottaria lähtöisin:)

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4556
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3298
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2208
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1869
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1208
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1015
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      946
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe