Olen rv 5 4 ja herään öisin kauheaan alaselkäkipuun. Yleensä se alkaa kun olen nukkunut vasta pari tuntia. Alaselkää pakottaa niin paljon etten tiedä miten päin olisin ja samalla myös alavatsa "kramppaa" mut molemmat todella kipeät! Sitä kestää vain korkeintaan 15 minuuttia ja sitten se menee ohi. Osaako kukaan sanoa mistä johtuu ja onko ees normaalia? Sitä kipua ei tule koko yönä enää sen jälkeen.
Selkäkipua..
2
369
Vastaukset
- Nen
kans on alaselkä ollut kipee aika alusta lähtien, joten kaipa tuo on normaalia. Mutta en osaa sanoa, mistä johtuu.
- kaisu
Mulla ei tota selkäkipua ihan noin aikaisemmassavaiheessa kyl ollut mut nyt rv 19 niin rv 18 asti on öisin ollut alaselässä kipua se kestää noin 5 min mulla ja sit mä taas nukahdan samalla vatsa kovettuu. Todella kova kipu...Olen käynyt lääkärissä jo pari kertaa eka lääkäri totesi et alaselän lihakset venähtäneet toinen ei sanonut juuta eikä jaata. Neuvolas taas sanottiin et noi vaikuttaa kivuliailta supistuksilta mut mitään ei ole tehty tai tarkistettu vauvan tilannetta. Saatan tietty olla liian hermoheikkokin asian kanssa mut on kuitenkin mun lapsesta kysymys niin mä tuun ainakin hulluksi ku mitään ei tehdä... ja ku niitä on nyt ruennut tulee päivittäin eikä pelkästään yöllä vaan myös päivällä. En mä tiedä mitä tehdä...no ensi viikollaon onneksi neuvola mut sinnekinon vielä monta pitkää yötä ja pitkää työpäivää...Mut kai tää tästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564