Sunny 1.6 N14 tiputtelee

jotakin

Huomasin nyt pakkasjakson aikana, että 300000 ajettu -93 nissanimme tiputtelee kait jäähdytinnestettä koneen oikeasta päästä jostain.
Vaikuttaa vähän siltä, ettei sitä kuitenkaan tule muuta kuin jos laitan paisuntasäiliön ylärajaan, niin se tyhjenee pikkuhiljaa alarajaan mut kuitenkin lämmöt nousee ihan normaalisti ja lämppäri puhaltaa lämmintä, joten ei sieltä voi kaikki tulla pois...?

6

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusa

Tyhjeneekö se enään enempää siitä alarajasta vai jääkö se taso siihen. Kyllä lämmöt pysyy vielä kurissa vaikka se on alarajassa. Ainakin talvella. Onhan kumminkin syylarissa vielä nestettä. Kokeile ajaa vielä vaikka se neste on alarajassa niin katso mitä tapahtuu lämmöille. Siinä voisi olla Vesipumpun tiiviste vuoto tai sitten voi olla lohko halki tai jotain muuta. Kuulostaa kyllä oudolta toi vika.

• n14

joo mulla alko 230tkm tiputtelee ja vaihoin vesipumpun 29e ni loppus ,oli muuten pumpun laakeritki aika valmiit,siin on se akseli mitä moniurahihna pyörittää ja akseli vesipumpun ratasta,stefat rupee vuotaa.Ei mikkää ihan paha homma vaihtaa itekkää,mut korjaamol maks 2 tunnin veloitus ku itelläkää ei sen kauempaa menny...

• supperware

kannattaa kattoo onko ko. mallissa paisuntasäiliössä ylivuotoletku josta osa nesteistä saattais tulla ulos? itellä oli nimittäin kyseinen ongelma N13:ssa ja huomasin syypääksi juuri ton ylivuotoletkun. Jos se on syypää niin herää kysymys et mikä aiheuttaa sen ylimääräisen paineen sinne..syylärissä tukoksia etc.?

• Jusa

Mulla ainakin lohkon halkeaminen aiheutti pulputusta paisunta säiliöön. Tämä kysymys on niin epämääräinen että on vaikea arvailla syytä.

• alkup.
        Jusa kirjoitti:

Mulla ainakin lohkon halkeaminen aiheutti pulputusta paisunta säiliöön. Tämä kysymys on niin epämääräinen että on vaikea arvailla syytä.

Kävin tänään uuden vesipumpun ja vaihdan sen aluksi.
        Mielestäni systeemi vuotaa jostain pumpun hihnapyörän seutuvilta.

• mtm84

mulla on kans 1.4 koneessa että tiputtaa sillon kun on lämmittimessä tai kun moottori lämpenee niin alkaa tiputtamaan... pitäis varmaan itsekin tarkastaa toi vesipumppu... onko muilla korjaantunut vika??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      10
      3453
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1198
    Aihe