Liminka, millainen paikka???

Mipa25

Suunnitelmissa mahdollinen muutto Liminkaan (kirkonkylään). Millainen paikka on lapsiperheelle? Onko rauhallista/turvallista? Kaikki tieto ja kokemukset ovat tervetulleita!!!

17

6081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PekkaC

Limingasta on käyty ainakin yksi keskustelu aikaisemmin,laita laaja haku kohtaan joitain sanoja allaolevista teksteistä niin löydät keskustelun.

1. Liminkaan
      Millainen paikka Liminka on asua? Kokemuksia ja mielipiteitä perusteluineen peliin. Entä onko "uskonveljien" valloittamia kyliä, joita pitäisi välttää? (Kyllä, olen asunut sellaisella kylällä, enkä enää ikinä sellaiselle muuta!)
      15.8.2005 - kirjoittanut: asumaan? -
      Kaupungit > Oulu

2. Makuasia
      ... koira kun ----- nuoli. Itse olen viihtynyt hyvin, Liminka on kasvava kunta ja kokoajan on tulossa lisää palveluja. Varsinkin liikuntamahdollisuuksia on reilusti, muista en ala arvailemaan. Ympäröivistä kunnista valitsisin limingan, jos sellainen haaste olisi edessä.
      15.8.2005 - kirjoittanut: Taisto - Lue koko viestiketju
      Kaupungit > Oulu

• Jypytin

Laulaakos se Tango-kunigatar vain siellä kun ei meillä täällä nuuska-kairassakaan usein ole nähtävänä...

• Askosiili

Sanoosin, jotta meleko tasaanen.

• Asun itse

Lapsiperheelle liminka on vallan hyvä, päiväkoteja on ja lisää on tulossa. Turvallista on tosiaankin ja rauhallistakin on. Kaikki palvelut on suhteellisen lähellä kulkee mistä päin liminkaa vaan. Sitten huonoja puolia on, että kunnan vuokra asuntoja ei tahdosaada millään. Eli tervetuloa liminkaan.

• jotakuta

• piksivb
        jotakuta kirjoitti:

kiinnostaa Tupokseen muuttaa niin laitan linkin, johon voi tehdä vuokra-asunnon ´`varauksen`´http://www.freewebs.com/vuokraasunnot

oliko TUPOS JOKU VITSI?

• Adwolf

Salama voi iskeä tai meteoriitti pudota päähän. Traktorin alle voi jäädä, jos nukkuu tiellä. Muutenkaan en suosittele lasten asumista perheissä, olisi hyvä, jos joku aikuinen pitäisi huolta taloudesta ja katsoisi pikkuisten perään.

• entinen liminkalainen

Poliittisesti keskustaenemmistöinen kunta. Tarkoittaa siis sitä, että mitään kehitystä ei ole tiedossa. Muutama tyyppi päättää koko kunnan asioista. Muut painavat nappia. Muutamista kylistä on aina valittu saman suvun edustaja valtuustoon, vaikkeivat ole kuin kansakoulun käyneet. Sitten leikitään suurta herraa, kun puolue on valinnut heidät edustamaan myös kouluvaltuustoon. Sellainen kunta on Liminka.

• vuokra-asukki

viihdyn hyvin tupoksessa, eli limingan palvelut todella hyviä ja mitä vuokra-asuntoihin tulee Tupoksessa on yksityisillä tasokkaita vuokra-asuntoja hyvin saatavilla ja minua ainakin kunnassa neuvottiin ottamaan heihin yhteyttä, kun kunnassa ei ollut saatavilla vuokra-asuntoja ja vieläpä oli kohtuu hintainenkin..

• justiina
        vuokra-asukki kirjoitti:

viihdyn hyvin tupoksessa, eli limingan palvelut todella hyviä ja mitä vuokra-asuntoihin tulee Tupoksessa on yksityisillä tasokkaita vuokra-asuntoja hyvin saatavilla ja minua ainakin kunnassa neuvottiin ottamaan heihin yhteyttä, kun kunnassa ei ollut saatavilla vuokra-asuntoja ja vieläpä oli kohtuu hintainenkin..

junttien junttikylä,kyyläreitten paratiisi.

• Kylässä kasvaneena mutta on...
        justiina kirjoitti:

junttien junttikylä,kyyläreitten paratiisi.

Liminka todellakin on kyyläreiden paratiisi.
        Totuttele jo etukäteen ajatukseen että muut tietävät jatkossa paremmin asiasi kuin sinä itse.
        Tämä huonoista puolista.

• ...
        vuokra-asukki kirjoitti:

Käykää kattoon.Liittykää jos kiinnostaa.. http://www.freewebs.com/tupoksenairsofttiimi/

• --------------------

kannattais vaikka tupokseen, jos on lapsia. paljon enemmän virikkeitä nykyään.. kohta tulee monitoimisalit ym... ihana koulu. eli ym..lapsi perheitä suositaan siellä enemmän kuin limingassa.

• jaakkolanpappi

Tupokseen olen kaikki paskat ja roskat kantanu kokoikäni. On se sen verran paskapaikka saataisiin siitä hyvä ydinjätevarasto, on sielä muutenkin jo ne ihmiset sen verran vinkashtaneita. mutantteja perkele kaikki

• kollontoppi

Pysykää poessa..

• epätietoinenypäjältä

Oot saanu yli 10 vuotta miettiä, joko oot päättäny?

• Jonnez123621

On turvallista itsekin olen siella asunut kauan. Hyvin rauhallista on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe