Break II ostamassa, mutta pitääkö paikkansa että kylmällä ilmalla on vaikeuksia startauksen kanssa? Joku väitti että pakkasilla rellu ei pihasta liiku. Kokemuksia?
Käyntiin pakkasilla?
9
2035
Vastaukset
- Kaara
Mulla on -04 Megane Break II, eikä ikinä ole mitään ongelmaa ollut kylmäkäynnistyksessä. Aina on lähtenyt yhdellä napinpainalluksella.....
- Me II
Jos jollakin ei starttaa, niin siinä yksilössä on jotain vialla. Minulla ainakaan ei ole ollut vaikeuksia. (jos nyt -27 on edes kova pakkanen)
- -Autoilija-
Itsellä on Megane II Break 2.0, eikä ole mitään ongelmia, vaikka joka aamu sen käynnistän ilman esilämmitystä. Kovimmillaan on ollut -32 pakkasta eikä starttaus tehnyt tiukkaakaan, hyvin toimii ja on älyttömän lämmin auto.
- etelän rellu
ei täällä etelässä tosin ole yli 25 asteen pakkasia vielä ollut mutta viikko tuota putkeen kuitenkin ja hyvin lähtee vaikka pääosin pidetään tietty tolpan nokassa.
Tää on taas niitä tojopellen provoja että startti pyörii jotenkin eri tavalla napista painamalla kuin avaimesta vääntämällä. *hohhoijaa*
1.6:sta lähtee yllättävän hyvin lämpöä kun ottaa huomioon että farkussa on melkosesti lämmitettävää tilaa ja kylmää johtavaa lasipintaa.
Penkinlämppärit ovat myös todella tehokkaat noin niinkuin ranskalaiten wanhan maineen huomioiden. Peilit ja takalasi lämpiää tietty OK siinä kuin muissakin. - A-A
On jo pari vuotta lähtenyt, täysin kylmänä ilman tolppaakin, yli 20 asteen pakkasista.
- Meg 1.6 Break 05
ei sitten mitään ongelmaa edes noilla kovilla pakkasilla. Lähteen käyntiin ilman esilämmitystä yli 30 asteen pakkasilla täällä peräpohjolassa... ja nopeesti lämpee
- Ismo
vastauksista.Ilmeisesti hyvään autoon olen siis vaihtamassa.
Jos kuitenkin joku on eri mieltä, mielellään luen perustelut.
Kertokaa myös, miten megane II break on muuten teitä palvellut.Nöyrimmät kiitokset - -Autoilija-
Ismo kirjoitti:
vastauksista.Ilmeisesti hyvään autoon olen siis vaihtamassa.
Jos kuitenkin joku on eri mieltä, mielellään luen perustelut.
Kertokaa myös, miten megane II break on muuten teitä palvellut.Nöyrimmät kiitoksetJoo eipä ole autossa moittimista, hinta-laatusuhteeltaan erinomainen valinta. Itsellä on 8kk vanha, 23tkm ajettu Megane Break 2.0 ja tyytyväinen olen ollut. Ainut "vika" mikä autossa on ollut on kuskinpuoleisen istuimenlämmittimen katkaisimen hajoaminen, muuten on ollut käsittämättömän huoleton peli ranskalaiseksi autoksi :) Voin siis lämpimästi suositella ko. auton hankintaa.
Kilpailijoihin verrattaessa Meganessa on yksi ominaisuus selkeästi ylitse muiden, se on nimittäin todella hyvin äänieristetty ja siten mukavan hiljainen suomalaisella karkeallakin asfaltilla. Ihan vain mainitakseni, koska itse kiinnitin valintatilanteessa juuri hiljaisuuteen poikkeuksellisen paljon huomiota kun ajan suht paljon pitkää matka-ajoa. - megII
-Autoilija- kirjoitti:
Joo eipä ole autossa moittimista, hinta-laatusuhteeltaan erinomainen valinta. Itsellä on 8kk vanha, 23tkm ajettu Megane Break 2.0 ja tyytyväinen olen ollut. Ainut "vika" mikä autossa on ollut on kuskinpuoleisen istuimenlämmittimen katkaisimen hajoaminen, muuten on ollut käsittämättömän huoleton peli ranskalaiseksi autoksi :) Voin siis lämpimästi suositella ko. auton hankintaa.
Kilpailijoihin verrattaessa Meganessa on yksi ominaisuus selkeästi ylitse muiden, se on nimittäin todella hyvin äänieristetty ja siten mukavan hiljainen suomalaisella karkeallakin asfaltilla. Ihan vain mainitakseni, koska itse kiinnitin valintatilanteessa juuri hiljaisuuteen poikkeuksellisen paljon huomiota kun ajan suht paljon pitkää matka-ajoa.Mulla on nyt takana 36tkm ja tykkään kyllä autostani. Tosin mun auto on sedan. Ei ole ollut ongelmia käyntiin lähtemisen kanssa. Kyllä se hörähti käyntiin -27 pakkasilla kuin palmun alta. Ei ollut silloin piuhan päässä kiinni. Lämpöä tosiaan piisaa hyvin ja penkin lämmittimet ovat tehokkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148