miten selitätte

ääh

Millä selittää työnantajille poissaolot raskauden aikana, tarkoitan lähinnä neuvola tai lääärikäyntejä. En ole raskaana mutta haluan asian pysyvän mahdollisimman kauan salassa sitten kun joskus olen=)=) pelkään vaan että töissä sitten arvaavat jos yht äkkiä rupee poissaolot lisääntymään=/

4

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odottava mamma

ite käyny neuvolassa aina kun on vapaapäivä.. ja kerroin jo heti kun sain tietää et odotan niin töissä kyllä muutenki,koska meijän töissä ei onnistus ainakaan se että kesken päivän mentäs neuvolaan.

• Hennu

Minulla on meneillään raskauden kolman kuukausi, enkä ole vielä kertonut asiasta kenellekään työpaikallani. Ajattelin tiedottaa asiasta ensimmäisen ultran jälkeen, eli rv 12 kieppeillä. Siinä vaiheessa tämä saattaa jo alkaa näkymäänkin.

Tähän asti olen joutunut olemaan pari kertaa pois töistä, mutta meidän työpaikalla saa omalla ilmoituksellaan (ja siis esimiehen luvalla) olla pois töistä jopa kolme päivää, joten aika hyvin asiat pystyy pitämään piilossa.

Eka neuvolareissusta sanoin, että lähden hammaslääkäriin. Kukaan ei kysellyt mitään.

• ...eli...

Hän ei saa kertoa työtovereillesi mitään. Eikä ne neuvolareissut alussa niin kauhean tiheään ole, että kukaan ihmettelisi. Minä pyrin kyllä käymään vapaapäivinä siellä, mutta työnluonteen vuoksi ei kukaan tiennyt työkavereista milloin edes töissä olen. Suoranaista valehtelua pomolle en kyllä suosittele.

• angel.

Itse istun vielä koulun penkillä, keväällä ensimmäinen vuosi takana ja toinen olis vielä edessä. Mutta jos kaikki menee tän raskauden kanssa niin kuin pitääkin, niin mullahan jää sitten väkisinkin koulu kesken. Lisäks alkukesästä mun olis tarkotus mennä työharjoitteluun kauppaan, mutta jos oon silloin vielä onnellisesti raskaana, niin en kyllä taida mennä.
        Oon aatellu kertoa tästä koulussa vasta joskus huhti-toukokuussa.. mikäli siis kaikki menee hyvin ja vauva pysyy matkassani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe