töps töps

alkkishan minä

minä se vaan töpsyttelen tapsaa yksin kotona. Holisit mikä holisti... Mutta toisaalta, oman henkenihän juon ja omalla rahalla kun en kenellekkään vahinkoa enkä häiriötä aiheuta. Olen paniikkihäiriöstä kärsivä alkoholisti, joten en liiku missään niin en aiheuta myöskään häiriötä!
Kiitos helpotti kertoa se jollekkin. Mistä löytyy p-karjalasta aa kerhoja? Onko samassa ryhmässä pitkään selvänä olleita ja vasta raitistumisen alottavia? Vai vasta-alkajat omassa ja muut omassa?

6

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karjalassa

olin kerran ja siellä oli torin laidalla joku porukka juomassa ja ne huusi mua sinne ja ne tarjos jotain helvetin pahanmakuista juotavaa ja siinä vieressä joku makas penkillä ja ne veijarit sano että ne säästää juomarahaa kun ne imee pyöränpumpulla ja ohuella letkulla juomat sammuneen mahasta ja sillon mä yrjösin, en ole tiennytkään miten paljon ihminen voi yrjötä, se oli semmosta huutoyrjöä, sitä taisi tulla silmistäkin! jäi juomat juomatta ja hoipersin heikkona kotiin1

• info...

Kyselit aa-kerhoista. Saat tietoa soittamalla AA:n Auttavaan Puhelimeen, n:o 09 750 200. ma - su. klo. 9-21.

Voit soittaa nimettömänä ja sinulle vastaa ihminen, joka on itse kokenut alkoholiongelman.

Ota yhteys niin saat tietää paikkakunnallasi toimivat Suomen AA-ryhmät.

Useat hakevat ryhmästä tukea selviytyäkseen alkoholista: "Päivä kerrallaan".

• ei ole yleensä

eroteltu vasta-alkajia omiin ryhmiin, koska silloin jäisi kuulematta vanhemoien jäsenten kokemukset.

• myös
    • sAAmari

valitettavasti ole erillisiä tulokaskokouksia uusille AA-laisille, vaikka toivottavasti jonakin päivänä ainakin isoimpiin kaupunkeihin sellaisetkin rantautuvat. Muualla maailmassa sellaisiakin pidetään. Niihin voi toki osallistua "vanhatkin" alkoholistit, mutta ne on tehty nimenomaan tulokkaita varten eli niissä puhutaan joka kokouksessa askelista 1-3.

Mutta jokainen "vanha" AA-lainen on joskus ollut itsekin tulokas, joten heitä (meitä) ei tarvitse pelätä. Varmasti jokainen muistaa millainen olo oli ensimmäisen kerran palaveriin mennessä ja pystyy ymmärtämään että sinua jännittää. AA on siitä hyvä paikka, että siellä ei tarvitse teeskennellä olevansa yhtään sen kummempi kuin mitä oikeasti on. Itse itkin ensimmäisessä palaverissani koko suunvuoroni ajan eikä silti tuntunut yhtään siltä että olisi pitänyt hävetä tms.

Mukaan vain!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe