Paras välittäjä

myynkö

Onko kokemuksia mikä olisi paras kiinteistövälitysfirma joensuussa? Antaisi realistisen hinnan ja saisi asunnon vielä nopeasti myytyä? Joillakin näkyy olevan sama asunto useita kuukausiakin myynnissä.

....en muuten ole Perlokselta, kaksi vuotta nykyisessä vaan tuli täyteen ja nyt meinaan kotiuttaa vähän hilloa :)

77

14636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on,että

      Mauri Ahvalo ja Matti Varis.
      Näistä olen kuullut pelkästään hyvää.

      Ps. Perlos ei ole työpaikkana enää kovin kovassa "huudossa" niinkuin esim. 5 vuotta sitten kun kaikki sanoi haluavansa sinne. Nyt on tilanne toinen, epävarma työpaikka. Ajettaneen alas toiminnot Pohjois-Karjasta minimiiin.

      • Anonyymi

        Mauri Ahvalo jätti kertomatta, että asunnossa on sisäilmaongelma. Kerroin ostajalle kauppakirja tilaisuudessa ja luulin ettei sisäilmaongelma häntä haittaa. Hänelle ei oltu kerrottu sisäilmaongelmasta! Kaupat peruttiin.


        Mauri Ahvalo yritti jymäyttää ostajaa!


    • asuntoja myynyt

      minä en anna asuntoa pikkufirmoille, sielta ei kerkee koskaan näyttämään asuntoa. Parempia on semmoset firmat joissa on useempia välittäjiä.

      • Ehtii näytöille

        Ilman muuta edullinen (ei siis liian ahne!! säästyi pari tonnia) ja asiallinen. Myös Maurin vaimo on esittelijänä jne. samaa hyvää tasoa.

        Homma hoituu ilman turhaa keekoilua, kuten ns. isoissa firmoissa.

        Otin edellistä asuntoa myydessä ISON KIERROKSEN eri esittelijöiltä, eli pyysin sen ilmaisen arvioinnin kaikilta ja kyllä meinasi hermo mennä joidenkin isojen firmojen edustajien kanssa, kun he halusivat esitellä toimintaansa kaiken iltaa, eikä meinannut valmista tulla. Huh.

        Mauri pyörähti talon läpi, teki asiallisen esityksen ja siinä se. Kaupaksi meni pikaisesti. Myös ostajat tuntuivat luottavan Mauriin. (Vieläkö hän muuten on kiinteistönvälittäjien puh.joht. tällä seudulla?)


      • asuntojaan myyny
        Ehtii näytöille kirjoitti:

        Ilman muuta edullinen (ei siis liian ahne!! säästyi pari tonnia) ja asiallinen. Myös Maurin vaimo on esittelijänä jne. samaa hyvää tasoa.

        Homma hoituu ilman turhaa keekoilua, kuten ns. isoissa firmoissa.

        Otin edellistä asuntoa myydessä ISON KIERROKSEN eri esittelijöiltä, eli pyysin sen ilmaisen arvioinnin kaikilta ja kyllä meinasi hermo mennä joidenkin isojen firmojen edustajien kanssa, kun he halusivat esitellä toimintaansa kaiken iltaa, eikä meinannut valmista tulla. Huh.

        Mauri pyörähti talon läpi, teki asiallisen esityksen ja siinä se. Kaupaksi meni pikaisesti. Myös ostajat tuntuivat luottavan Mauriin. (Vieläkö hän muuten on kiinteistönvälittäjien puh.joht. tällä seudulla?)

        nimenomaan on ollut 2 kertaa niin kiireinen, ettei ole kerennyt asuntoja näyttään. Ja olen kuullut myös kiukuttelusta jos sille soittaa 9 aikaan aamulla.


      • -jus-
        asuntojaan myyny kirjoitti:

        nimenomaan on ollut 2 kertaa niin kiireinen, ettei ole kerennyt asuntoja näyttään. Ja olen kuullut myös kiukuttelusta jos sille soittaa 9 aikaan aamulla.

        Soita vasta kymmeneltä aamulla, monella on sitä aamukankeutta :=)


      • been there
        Ehtii näytöille kirjoitti:

        Ilman muuta edullinen (ei siis liian ahne!! säästyi pari tonnia) ja asiallinen. Myös Maurin vaimo on esittelijänä jne. samaa hyvää tasoa.

        Homma hoituu ilman turhaa keekoilua, kuten ns. isoissa firmoissa.

        Otin edellistä asuntoa myydessä ISON KIERROKSEN eri esittelijöiltä, eli pyysin sen ilmaisen arvioinnin kaikilta ja kyllä meinasi hermo mennä joidenkin isojen firmojen edustajien kanssa, kun he halusivat esitellä toimintaansa kaiken iltaa, eikä meinannut valmista tulla. Huh.

        Mauri pyörähti talon läpi, teki asiallisen esityksen ja siinä se. Kaupaksi meni pikaisesti. Myös ostajat tuntuivat luottavan Mauriin. (Vieläkö hän muuten on kiinteistönvälittäjien puh.joht. tällä seudulla?)

        Huonosti meni kaupaksi, eikä mitään tietoa tullut missään vaiheessa. Olis kiva tietää vähän missä mennään, jos kaupanteko venyy.


      • asunnonmyyjä

        Minulla oli asunto vuoden myytävänä Variksella. Kertaakaan ei otettu sinä aikana yhteyttä missä mennään. Kun itse aika loppuaikana tiedustelin asiaa sähköpostitse lähettämällä saman viestin 2 kertaa, siihen ei tullut vastausta. Myöskään ei otettu yhteyttä sovitun myyntiajanjakson loputtua siitä eikä siis tullut kysymystä että jatketaanko myyntiä. En voi todellakaan suositella heitä.


      • Asiaanperehtynyt
        asunnonmyyjä kirjoitti:

        Minulla oli asunto vuoden myytävänä Variksella. Kertaakaan ei otettu sinä aikana yhteyttä missä mennään. Kun itse aika loppuaikana tiedustelin asiaa sähköpostitse lähettämällä saman viestin 2 kertaa, siihen ei tullut vastausta. Myöskään ei otettu yhteyttä sovitun myyntiajanjakson loputtua siitä eikä siis tullut kysymystä että jatketaanko myyntiä. En voi todellakaan suositella heitä.

        Lain mukaan sopimus voi olla voimassa max 4kk kerrallaan ja jatko on sovittava aina kirjallisesti.


    • harkintaa

      millaisia välityspalkkiot on nykyään esim. rivitalohuoneistosta?

    • v**tuuntunut

      Vaikka eihän keneenkään välittäjään voi täysin luottaa. Mutta huoneistokeskukseen en luota pätkän vertaa.

      • ostaisi

        Minäkään en ostaisi huoneistokeskukselta on huonoja kokemuksia...

        Päätöstäni vahvistuttaa vielä se, kun naapuri talossani asuu huoneistokeskuksen välittäjä, jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.


      • Huoneistokeskukseen

        Minä olen erittäin tyytyväinen Huoneistokeskuksen palveluun. Hommat toimi niin kuin oli luvattu, palvelu oli ystävällistä ja ripeää. Kaiken lisäksi sain vielä hyvän hinnan asunnostani. Positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan!


    • itse....

      käyttäisi välittäjää olleenkaan, pääsee itse tuntipalkoille nykyisillä palkkioilla.

      • Ahvaloon päädyin

        On totta, että Ahvalolla on aika vähän tekijöitä, eikä hän pidä aikaisista soitoista - kuinka inhimillistä. Kaikki näytöt on hoideltu silti. Hänen kauttaan myös ostin uuden kotini, vaikka kävin katsomassakin varmaan yli 60 asuntoa.

        Mutta myytävästä asunnostani sain hyvän hinnan, asunto meni nopeasti kaupan ja välityspalkkio oli alle puolet siitä mitä Huoneistokeskus pyysi. Ahvalolla oli myös ainoa kiinteä hintapyyntö. Ja kaikki välittäjät arvioivat asuntomme suht samaan hintakategoriaan.

        Joku täällä metsästeli sitä, että haluaa tietää koko myynnin ajan "missä mennään". Minä en halunnut, en alkuunkaan. Halusin kuulla, kun tulee varteenotettava tarjous. Siksihän minä välittäjän otin, että minun ei tarvitse koko ajan olla selvillä missä mennään. Kyllä Ahvalokin soitti ensimmäisen näytön jälkeen, mutta sanoin, etten oikeastaan välitä kuulla välivaiheita. Minullahan oli jo menossa uuden kotini tuloremppa töiden ohella.

        Mutta ilman muuta kannattaa harkita itse myymistä, jos on aikaa ja haluja ja vieläkin aikaa.


    • 5. oma asunto

      eli yritä ensin itse myödä (välittäjät käyvät tekemässä yleensä ilmaisia arvioita) karjalaisen rivi ilmoitus on yllättävän tehokas! kauppakirjan osaat laatia käyttämällä vanhaa mallina ja kaupanvahvistajan saat varattua pankin kautta! eli koko myynin kustannukseksi tulee alle 60e! jos käytät välittäjää niin tarjoa heille itse joku summa minkä olet valmis maksamaan! eräälle välitäjälle tarjosin pari vuotta sitten 800e(pyysi 3500e) joensuussa olevan omakotitalon välityksestä ja kaupat synty ajallaan... ja käytä "tuttua" välittäjää miltä vaikka ostit asunnon nimittäin he säilyttävät asiakirjoja ym.. joten välityspalkkiokin putoo helpommin kun on valmiita tietoja kiinteistöstä!

      • Asuntoasukas

        No mites tänäpäivänä, kun asuntokauppa on nihkeää? Millaisia kokemuksia välittäjistä?


    • Huoneistoketku

      Miksi ihmeessä pitää olla välittäjä...? Aikoinaan möin rivitalokolmion ja omakotitalon itse. Pankin kautta sain kaupanvahvistajan ja muut AO. lainmukaiset
      systeemit. Ei tarvinnut maksaa välityspalkkiota. Välittäjä ei mun mielestä ole kun riitatilanteessa sanantuoja..... Ihmiset luottaa liikaa välittäjiin. Mitä ne oikeesti tietää
      osakkeen/kiinteistön kunnosta? Eni vei...Kuka mitenkin,mut säästin aika paljon..
      Miettikää ihmiset...

    • Jack Bauer 76

      Onpa noita verotarkastuksiakin tehty kuuleman mukaan..enkä ihmettele kun katsoo noita välityspalkkio tarjouksia ja seuraa kohteiden kiertoa markkinoilta toimeksiannosta kauppaan...saattaa iskeä mieleen että jos teen pimeästi muutaman kaupan kuukaudessa...voi tehdä halvallakin.

      Eipä niitä välittäjiä tarvitsekkaan kun sinäkin sait asuntosi myytyä. Hehän voivat sitten pyytää sinulta konsultointi apua. ...

      Markkina tilanne, henkilökohtainen elämäntilanne kaikkine kolhuineen vaikuttaa välittäjiinkin... ei se ihme jos unohtuu verottajalle maksaa. Oma suu lähempänä kuin säkin suu..eni vei..ja verottaja loput.

      Rakennusliikkeetkin antaa rs-kohteitaan myyntiin useammalle välittäjälle,kun enää se luottovälittäjä joka hyvinä aikoina otti varauksia vastaan ei saakkaan kauppoja aikaisekai..

      Enkä ihmettele yhtään ... kun esittelemään tulleella välittäjällä on samalla koira ulkoilutettavana ei siinä esittelemään ehdi,,,tai tonttia katselemaan tulleelle asiakkaalle annetaan tienlaidassa kartta ja kehoitetaan katselemaan tontti ja etsimään rajapyykit, kun itsellä puku päällä ja pukukengät jalassa ei risukkoon tohdi lähteä ja kun kumisaappaatkin unohtui... tai otetaan asunto myyntiin sovitaan palkkio mutta asiakas saa itse esitellä kun välittäjä ei yleisesittelyjä pidä..kun eihän sinne kukaan kuitenkaan tule..

      Surkeinta kuitenkin on välittäjien suorittama mustamaalaus toisen kohteista, niiden hinnoittelusta...

      Koirat kulkee karavaanikulkee..

      • Vai on tehty tarkast

        Jospa minä vähän valaisen tuota verotarkastusta sinullekin "Jack Bauer". Sinun kannattaisi ehkä perehtyä myös tuohon välitystoimeen. Näyttää aika mielikuvituskellisilta nuo sinun käsityksesi.

        Verotarkastuksia tehdään olipa eäpäselvyyksiä eli ei.
        Veroasiat vaativat nykyisin aika paljon spesiaalia tietoa.
        Joskus (ei läheskään aina) löytyy jotakin huomautettavaa tai seuraamuksiin johtavaa ja syy on yleensä siinä, että ei ole ollut riittävästi tietoa.
        Aika harvoin tekoa pidetään varsinaisesti tahallisena, koska harvoinhan se sitä on, mutta tahallisuudet ovat niitä joista kerrotaan tiedotusvälineissä.
        Ne ovat suurta herkkua "Iltapäivä- lehdille".
        Vaikka teko olisi tahatonkin niin mahdolliset veroseuraamukset pitää maksaa, mutta se ei tee vielä kenestäkään rikollista.

        Toisin kuin yrität vihjailla, niin verotarkastus ei ole, SIIS EI OLE merkki lainvastaisesta toiminnasta.

        http://www.verotarkastus.fi/
        ja
        http://www.verotarkastus.fi/milloin-verotarkastus-voi-sattua-kohdalle/

        Kannattaa jättää nuo vihjailut tekemättä. Saattaa nimittäin käydä niin, että löydät itsesi yllättäen käräjäsalista, sieltä vastaajan jakkaralta. Moni on löytänyt:)

        Hyvää jatkoa kaikille pienipilisille mollaajille, sillä jatkoahan te tarvitsette.

        Terveisin mies Päijänteen rannalta


      • Helvetinkolusta
        Vai on tehty tarkast kirjoitti:

        Jospa minä vähän valaisen tuota verotarkastusta sinullekin "Jack Bauer". Sinun kannattaisi ehkä perehtyä myös tuohon välitystoimeen. Näyttää aika mielikuvituskellisilta nuo sinun käsityksesi.

        Verotarkastuksia tehdään olipa eäpäselvyyksiä eli ei.
        Veroasiat vaativat nykyisin aika paljon spesiaalia tietoa.
        Joskus (ei läheskään aina) löytyy jotakin huomautettavaa tai seuraamuksiin johtavaa ja syy on yleensä siinä, että ei ole ollut riittävästi tietoa.
        Aika harvoin tekoa pidetään varsinaisesti tahallisena, koska harvoinhan se sitä on, mutta tahallisuudet ovat niitä joista kerrotaan tiedotusvälineissä.
        Ne ovat suurta herkkua "Iltapäivä- lehdille".
        Vaikka teko olisi tahatonkin niin mahdolliset veroseuraamukset pitää maksaa, mutta se ei tee vielä kenestäkään rikollista.

        Toisin kuin yrität vihjailla, niin verotarkastus ei ole, SIIS EI OLE merkki lainvastaisesta toiminnasta.

        http://www.verotarkastus.fi/
        ja
        http://www.verotarkastus.fi/milloin-verotarkastus-voi-sattua-kohdalle/

        Kannattaa jättää nuo vihjailut tekemättä. Saattaa nimittäin käydä niin, että löydät itsesi yllättäen käräjäsalista, sieltä vastaajan jakkaralta. Moni on löytänyt:)

        Hyvää jatkoa kaikille pienipilisille mollaajille, sillä jatkoahan te tarvitsette.

        Terveisin mies Päijänteen rannalta

        Jos noihin iltapäivälehtien esille tuomiin kikkailuihin kilometrikorvauksilla vaikka käsitystään nojaa vahvasti luulen että monen toimeentulo on kikkailua niillä..ei niistä tosin eläkettä kerry..mutta leivän syrjässä kiinni pysyy.

        Viittauksesi pilinkokoon onkin merkki että siellä Päijänteen rannalta löytyneekin kokovartalo ky....eli ei jatkoa tarvitse :)

        Lueskelin tuon pauerin jaskan viestin eikä siinä kyllä mainita missä tarkastus tehtiin, eikä noissa aiemmissakaan kenellä veroja rästissä.

        Terveisin mies Helvetinkolusta


      • Kerrassaan mainiota
        Helvetinkolusta kirjoitti:

        Jos noihin iltapäivälehtien esille tuomiin kikkailuihin kilometrikorvauksilla vaikka käsitystään nojaa vahvasti luulen että monen toimeentulo on kikkailua niillä..ei niistä tosin eläkettä kerry..mutta leivän syrjässä kiinni pysyy.

        Viittauksesi pilinkokoon onkin merkki että siellä Päijänteen rannalta löytyneekin kokovartalo ky....eli ei jatkoa tarvitse :)

        Lueskelin tuon pauerin jaskan viestin eikä siinä kyllä mainita missä tarkastus tehtiin, eikä noissa aiemmissakaan kenellä veroja rästissä.

        Terveisin mies Helvetinkolusta

        Mainiota on se, että tuo kirjoitukseni osui ja upposi.
        Upposi vieläpä aika syvälle - huomaan.
        Kiemurtele kiukussasi, kaikin mokomin, mutta älä lyö vaimoasi (enää).

        T: Päijänne


    • rippe2

      Paljonko pyytäävät välitystoimistot tällä hetkellä? Kuulin että oli ilennyt ehdottaa tuttavalle 5pinnaa kauppahinnasta? järjetöntä.

    • enluotakovinkaanmoneen

      Useamman joensuunlaisen välittäjän nähneenä ja kokeneena en antaisi tätä asuntoa kenelläkkään muulle myytäväksi kuin Mauri Ahvalolle.

    • Tintti121

      Taitaa ne epäpätevimmät joutua pihalle Huoneistokeskukselta. Ammattitaitoiset tekijät nyt siellä.

      • Haukka999

        Paljon ylihintaisia kohteita: En sanoisi ammattitaitoisiksi.


    • myyjopaparemmin

      Arvioitat kiinteistösi arvon ensin jollakin asiantuntialla sekä teetät kuntoarvion.Sen jälkeen pyydät tuttavapiiristäsi kirjoitus-ja kuvaustaitoisen kaverin jolla teetät nettiin kuvallisen myynti-ilmoituksen niin säästät ison nipun rahaa.

    • vainmauriahvalo

      En luottaisi joensuunlaisiin välittäjiin varsinkin jos heppuja on pari.
      Poikeuksen tekee Mauri Ahvalo ja hänen tiiminsä,vain heille antaisin asuntoni myyntiin luottaen varmaan ammattitaitoon eikä pelkkiin puheisiin ym.Muut ovat epämääräisiä .Ahvalolla on tieto ja rautainen ammattitaito.

      • ei.todellakaan

        Vihoviimeinen valinta.


    • JuuKyllä

      Läskihemmo välittää asuntoja löytyy takataskusta kuulemma?

    • Kaukorämä

      No kaikki on suhteellista.Asuntoja myydään sillä mitä joku on valmis maksamaan.Käsittääkseni kaupanteko on myyjän ja ostajan välinen asia? Alueelliset hinta pyynnöt on aina hintaa aseteltaessa yleinen hinta alueella.Tähän välittäjien hinta perustuu.Ei välittäjä käsittääkseni talon perusteelliseen kuntoon puutu. Teettää kuntoarvion,ja nojaa siihen myynnin aikana,,että tarkastettu tuote on.
      Välittäjää,eikä arvion tekijää paina minkäänlainen vastuu tuotteesta.Vastuu on aina sen kuka on ollut viimeinen omistaja.Siinä suhteessa ilmoittelua ja näyttö,verrattuna välityspalkkioon on kova. Suosittelen itse myymistä,ja jos tarvitsee kuntoarvion voi pyytää alan tekijöiltä sellaisen tekemään.Tällähetkellä näyttää Joensuun hinnoissa olevan kaasua hieman liikaa,ei täällä mitään töitä ole koululaisia kyllä..Niin jos et satu olemaan opettaja?

    • Alakantiin

      Ei oo Viljami pojasta isä Matin saappaisiin! Arviot mitä sattuu, osakekauppoihin ja niistäkin autotalliosakkeisiin!:) (välityspalkkio kuitenkin varsin huima) Joten kannattaa tsekata muitakin ehdottomasti!!!

    • ekumenia

      Olin antanut Varikselle myyntiin, ei käyty edes näyttämässä ,myy vain netin kautta palkkiot huimia. Kannattaa miettiä kenelle antaa

    • mikä.mättää

      Täällä ainakin väki vaihtuu tiuhaan. Eikö kauppa käy?

    • Ajjujs

      Paras välittäjä on kiinteistönvälitys Anu S. Tuuli Oy. Homma toimii.

    • huoh

      Jos joku on jonkun mielestä kallista niin silloin olet vaan liian köyhä ostaja! Loppuu se turha spekulointi

    • KaukoS

      Huoneistokaupan Oikarinen sai myytyä asuntomme melko nopeasti, ilmeisesti hinta-arvio oli oikea. Palkkio oli keskitasoa. Joillakin välittäjillä on taipumus arvioida hinta yläkanttiin, jotta saisivat asunnon myyntiin itselle. Jonkinlaista huijaamista sekin. Rehellinen välittäjä sanoo oikean hinnan, vaikka se ei aina asunnon omistajaa miellyttäisikään.

    • KohtiEtelää

      Eiköhän joensuun kämpät ole jo aikas kovassa laskusuhdanteessa....porukkaa muuttaa paljon kuopioon ja muualle....kun ottaa välittäjän hinnasta pois -70% niin alkaa olemaan hinta kämpissä siellä päin vasta....

      • KohtiEtelää

        Juu kyllä näin on. Kaikki muuttaa pois huhtikuun alkuun mennessä. Et silleen. Ei riitä 70 pinnaa vaan pittää ottaa ainakin 102 pinnaa pois. Parempi maksaa ostajalle ettei jää itselleen kiinteistöveroja. Jämpti on näin.


    • Anonyymi

      Välittäjän kanssa tehtävään sopimukseen kannattaa laittaa ehto, jos ei tule kauppaa, niin ei myöskään kuluja myyjälle.

    • Anonyymi

      SP-Koti Petteri Kolmonen on hyvä. Asuntokauppaa jo vuodesta 2005 lähtien. On suoraselkäinen välittäjä, jonka asiantuntemukseen voi luottaa. Tärkeäähän on myös se että itse välittäjän omat talousluvut on kunnossa. Suosittelen lämpimästi.

      • Anonyymi

        Joensuun Kiinteistönvälitys Oy lkv löytyy protestilistalta. Aika paljon ollut verottajalla saatavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joensuun Kiinteistönvälitys Oy lkv löytyy protestilistalta. Aika paljon ollut verottajalla saatavia.

        Ihanko totta, mites ne silleen unohtui maksamatta, siis ne verot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta, mites ne silleen unohtui maksamatta, siis ne verot.

        Pikkujuttu , muistisairautta , kiireenhötäkässä väleen unohtuu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paras välitystoimisto on Asuntovälitys K. Sintonen OY. Tehokkaat välittäjät ja hyvä palvelu. Iso suositus täältä!!

    • Anonyymi

      Joensuun Kodit on myös hyvä asuntovälittäjä ja hinnat rehellisiä

    • Anonyymi

      ROts pots päääääää

    • Anonyymi

      Minä olen paras välittäjä. Välitän kakista hyvin paljon. Myöskin sukkahousumiehet välittävät kovin sukkahousuistaan. Jopa niin paljon että suuttuvat jos niitä sanoo sukkahousuiksi. Kakki kaunistaa kaiken, jopa sukkahousut.

    • Anonyymi

      Voitte teettää vaikka kuinka kattavan kuntotarkastuksen myymästänne talosta ja antaa sen välittäjälle ostajaehdokkaille näytettäväksi. Mutta jos väittäjä ei annakaan noita tietoja esim. kosteus tai homevauriosta ostajalle, niin luuletteko että välittäjä on asiasta vastuussa? No ei ole, vaan ainoa vastuunkantaja on myyjä.
      Välittäjien ammatti on peliä toisten omaisuudella, ilman pientäkään omaa riskiä. Palkkiolaskun he kyllä esittävät jo kaupantekotilaisuudessa ja siihen päättyy heidän vastuunsa. Pelkkää välistävetäjäsakkia.

    • Anonyymi

      Vain umpityhmä ostaa nykyään oman asunnon.

    • Anonyymi

      Jukka Kuusisto ylivoimaisesti paras

      • Anonyymi

        Jukka Kuusisto-Kukka Juusisto.


    • Anonyymi

      Kiinteistönvälittäjiä Joensuussa on toistakymmentä. Eihän mitenkään voi tietää, kuka/mikä niistä on paras, joten kaikki täällä mainitut nimet ovat vain "mutua", sanoisinpa jopa, että valeuutisia.

    • Anonyymi

      kiinteistö-Purmonen, kusetti aikoinaan sai myytyä Rantakylässä yksiön jonka yläpuolella oli kaupungin vuokrakämppä vankilasta vapautuneille ja pilasi elämästäni 12 vuotta ennenkun pääsin eroon.

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä!!

        Ei hyvä...se vitun eläkeläispariskunta joka sen myi ja pisti Purmoselle myyntiin, huijasi eikä kertonut mitään yläpuolen asunnosta. Se eläkeläisukko oli oikein saatanan sutkin ovela karjalaistyyppi ja eukkonsa vaan hymyili hiljaa takana kun allekirjoitettiin Purmosella kauppakirjat. Jumaliste mikä metakka sieltä ylhäältä kuului, kerran se hullu ex vanki huudatti steroita täysillä kuului kilsan päähän. Myöhemmin asui myös linnataustasia skinejä ja yksi kajahtanut iso ukko jotka möykkäsi. Onneksi sain myytyä naapurille, en kanssa puhunut melusta mitään. Aikaa mennyt onneksi jo yli 20 v joten ei pelkoa oikeusjutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvä...se vitun eläkeläispariskunta joka sen myi ja pisti Purmoselle myyntiin, huijasi eikä kertonut mitään yläpuolen asunnosta. Se eläkeläisukko oli oikein saatanan sutkin ovela karjalaistyyppi ja eukkonsa vaan hymyili hiljaa takana kun allekirjoitettiin Purmosella kauppakirjat. Jumaliste mikä metakka sieltä ylhäältä kuului, kerran se hullu ex vanki huudatti steroita täysillä kuului kilsan päähän. Myöhemmin asui myös linnataustasia skinejä ja yksi kajahtanut iso ukko jotka möykkäsi. Onneksi sain myytyä naapurille, en kanssa puhunut melusta mitään. Aikaa mennyt onneksi jo yli 20 v joten ei pelkoa oikeusjutusta.

        Onko sinulla traumoja myös 50 v takaisesta koulukiusaamisesta?
        Jotkut ne märehtii ikänsä vanhoja ja elämä jää elämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla traumoja myös 50 v takaisesta koulukiusaamisesta?
        Jotkut ne märehtii ikänsä vanhoja ja elämä jää elämättä.

        osuit oikeeseen! koulukiusattiin 70 luvulla! en ikinä unohda ja jos voisi lakien pohjalta niin ottais nirrin pois niiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osuit oikeeseen! koulukiusattiin 70 luvulla! en ikinä unohda ja jos voisi lakien pohjalta niin ottais nirrin pois niiltä.

        Joo, helppo oli arvata. Kaltaisiasi yhdistää kaikesta vinkuminen, elinikäinen katkeruus ja kyvyttömyys päästä yli ja eteenpäin elämän varrella tapahtuneista asioista. Se on hyödyllinen taito, olisi kannattanut opetella ettei tarvitsisi murhafantasioissa rypeä loppu ikäänsä.


    • Anonyymi

      Venäläisille EI saa myydä, ellei halua ukraanalaiskäsittelyä!

      • Anonyymi

        Varo varo! Se venäläinen voi olla Puuttinin kaveri ja pistää Z-logon asuntonsa oveen.


    • Anonyymi

      Joskus välitin välittäjästä, mutta välittäjä ei välittänyt minusta sillä hän oli koko ajan välittämässä. Välittäminen oli vaikeaa hänen kokoaikaisen välittämisen vuoksi. Välittämiseni ei saanut häneltä vastakaikua, sillä hänelle välittäminen meni kaiken edelle. En enää välitä kenestäkään.

      • Anonyymi

        Älä välitä. Kyllä joku välittää.


    • Anonyymi

      Pastillit oli joskus laatikossa. Mutta minä en.

      • Anonyymi

        Laatikkoon voi laittaa kakkia sitten kun se on tyhjä. Tiesitkö? Nyt tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatikkoon voi laittaa kakkia sitten kun se on tyhjä. Tiesitkö? Nyt tiedät.

        Kaatikkoon voi laittaa lakkia.


    • Anonyymi

      Välitystoimisto välitysmiehet on paras. Se välittää.

    • Anonyymi

      Välitystoimisto välilihan välissä on hyvejä välityksiä.

    • Anonyymi

      Nyt on kertynyt paljon kakkia, oikein iso läjä. Haluaako joku välittää sitä?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe