Kuinka usein käyt ihastuminen-palstalla? Oletko ensimäistä kertaa vai onko tästä ehtinyt kehittyä jonkin asteinen riippuvuus, itse olen lähiaikoina käynyt täällä päivittäin ja olis hauska tietää kirjoitteleeko täällä toisilleen aina samat tyypit.
kysymys
6
609
Vastaukset
- ihan vaan
omasta ihastuksesi asteesta ja antaisit minun olla ihan missä pisteessä tahansa. Okei?
- vaihtelee
Välillä käyn useammin ja luen ketjuja. Sitten kyllästyn, pidän taukoa... Sitten taas palaan, kirjoitan ehkä pari riviä...
Syklissä menee. - Karo
Joo voin myöntää, että pienehkö riippuvuus on tullut. Itse en vielä ole ennättänyt kirjoittaa ihanstumisestani mitään, sillä elämä on tällä hetkellä niin hektistä! Jokatapauksessa luen toisien ihmisten ihastumisen kauneutta, sillä mikä voisi olla loistavampaa, että meitä on moneen lähtöön. Vastaus kysymykseen, eli luen mutten kirjoittele melkeimpä koskaan vastauksia... nooh, tähän viestiin silti oli pakko myöntyä. Jokatapuksessa oikein hienoja ja kauniita kevään odotuksia sinulle!
- aika usein...
tulee käytyä. Onkohan tähän mitään vieroitushoitoa? Apua. Etsintäkuulutuspalstasta se alamäki alkoi, armotonta syöksykierrettä siitä asti ;)
Välillä tulee toivottua ettei ois ikinä alkanut näitä sivuja selaamaan. Mutta täällähän minä, taas!- toivoton tapaus
tilanne minulla, etsintäkuulutuspalstasta alkoi ja nyt olen tänne juuttunut enkä pääse irti millään...
Vieroitushoitoa tarvitsen kohta minäkin! - ihan sama
toivoton tapaus kirjoitti:
tilanne minulla, etsintäkuulutuspalstasta alkoi ja nyt olen tänne juuttunut enkä pääse irti millään...
Vieroitushoitoa tarvitsen kohta minäkin!tilanne.Tunnen olevani riipuvainen tästä.Ihan kamalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593