Koiranpaskaa Kevarissa

Sivusta seurannut

Varokaa Viikinkitien kävelyreiteillä lumella peitettyä koiranpaskaa. Asialla partanen taluttaja ja kaksi koiraa. Musta ja vaalea.
Toivonpa, että paska kulkeutuu kotisi eteiseen tavalla tai toisella.

40

3335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirankävelyttäjä

      Aina te ihmiset jotka ette omista eläintä jaksatte jauhaa siitä s******n ulosteesta. Ei se niin pahaa ole vaikka siihen astuu. Se lähtee pesemällä pois. Sitäpaitsi et sinäkään varmaan koiranpaskaa ottaisi pois jos ei joku käskisi!

      • Elinsiirtopotilas

        Keväisin en voi paljon lenkkipoluilla käydä, koska lumen alta paljastuneet paskakasat kuivuessaan lentävät tuulen mukana päin naamaa.

        Kaikki elinsiirtopotilaat käyttävät hyljinnänestolääkkeitä ja siksi immuniteettia ei ole.

        En haluaisi kuolla jonkun koiranpaskan takia.


      • tahmea

        tervainen paska ei kylä lähe mihinkää pesemällä.sitä joutuu käsillä hinkkaama pitkän aikaa!mäki tuun sun oven eteen paskalle ni katotaa mitä tykkäät


      • Sivusta seurannut

        Kunhan itse korjaisit muutaman kerran koiranpaskoja lastesi kengänpohjista, niin et varmaankaan aukos päätäs täällä yhtään enempää. Ei todellakaan ole koiran vika, mutta koirat pitäisi kieltää ihmisiltä, jotka on tyhmempiä kuin koira itse.


      • murheet
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Kunhan itse korjaisit muutaman kerran koiranpaskoja lastesi kengänpohjista, niin et varmaankaan aukos päätäs täällä yhtään enempää. Ei todellakaan ole koiran vika, mutta koirat pitäisi kieltää ihmisiltä, jotka on tyhmempiä kuin koira itse.

        kannattaa olla iloinen,kun ei ole suurempia murheita kuin koirankakat.


      • koirankävelyttäjä
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Kunhan itse korjaisit muutaman kerran koiranpaskoja lastesi kengänpohjista, niin et varmaankaan aukos päätäs täällä yhtään enempää. Ei todellakaan ole koiran vika, mutta koirat pitäisi kieltää ihmisiltä, jotka on tyhmempiä kuin koira itse.

        Jos nyt ite pitäisit vaan pienempää suuta. Et varmaan sinäkään ole mikään mr.perfect.


      • yököttää

        kaikki joilla koira on voisi sen koiran viedä niin pitkälle ettei sitä näy ja haise kun tuo kevätkin koittaa siinähän ne taas läjät on aivan parvekkeen edustalle siihen vaan oikein mojovat paskat ei se niin vaikeata ole ottaa sitä mukaan ja kun huomauttaa ei ne muutakuin haistatta takas kakat metsään pitkälle ei parvekkeen eteen haiseen hyi


    • Hep

      ...kaupunki on viimeksi kartoittanut ulkoroskis tilanteen? Luulempa, että Porvoon kakkasodan suurin aiheuttaja on se ettei yleisiä roskapönttöjä ole riittävästi.
      Roskisten ei tarvitsisi olla ns. koirankakka roskiksia vaan tavallisia tolppaan asennettavia pönttöjä. Luulisi, että kaupungin miehet voisivat tyhjentää viikossa muutamia kymmeniä pönttöjä.

    • myös

      Lohentiellä myös paskatetaan koiria,eikä siivota paskoja!!!Vitun kiva kävellä sit lapsen kanssa, kun pitää koko ajan varoo paskakasoja,ettei lapsi astu päälle!!!Taatusti sanon,kun näen koiran paskattajan joka ei nouki jätöksiä!!!!

      • vaan

        minä en ainakaan kävele paskapussi kädessä pitkin kaupunkia.


      • SIvusta seurannut
        vaan kirjoitti:

        minä en ainakaan kävele paskapussi kädessä pitkin kaupunkia.

        Voin hyvin kuvitella, että sinun kotonasi koira nuolee ensin perseensä ja sen jälkeen tulee nuolemaan naamasi.


      • takia
        SIvusta seurannut kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella, että sinun kotonasi koira nuolee ensin perseensä ja sen jälkeen tulee nuolemaan naamasi.

        hyvä mielikuvitus


      • jauhajat
        SIvusta seurannut kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella, että sinun kotonasi koira nuolee ensin perseensä ja sen jälkeen tulee nuolemaan naamasi.

        kyllä on pienet ympyrät,kun jaksaa koirakakat kiinnostaa


      • -----
        takia kirjoitti:

        hyvä mielikuvitus

        ...tyhmempi kun koiras????


      • ----
        jauhajat kirjoitti:

        kyllä on pienet ympyrät,kun jaksaa koirakakat kiinnostaa

        ...on sun koiras paskatusreissuillas....


      • aika
        ---- kirjoitti:

        ...on sun koiras paskatusreissuillas....

        Räksyttäjä.et taida koiraa tarvita.


      • kiistä
        ----- kirjoitti:

        ...tyhmempi kun koiras????

        mulla onkin tosi viisas koira


      • ---
        kiistä kirjoitti:

        mulla onkin tosi viisas koira

        ...rakilles sitten paskapussi matkaan, niin sehän korjaa ne paskat sun puolesta...eiks oo yksinkertaista yksinkertaiselle....


      • ---
        aika kirjoitti:

        Räksyttäjä.et taida koiraa tarvita.

        ...vituttaa...se oli tarkoituskin....
        Naurua......


      • vähän
        --- kirjoitti:

        ...vituttaa...se oli tarkoituskin....
        Naurua......

        mutta helpotti,kun käytiin juuri pyöräyttämässä parit pökäleet naapurin portin pieleen


      • vihje
        --- kirjoitti:

        ...rakilles sitten paskapussi matkaan, niin sehän korjaa ne paskat sun puolesta...eiks oo yksinkertaista yksinkertaiselle....

        mutta ei sovi paskapussi pantaan, kun siinä on konjakki-tynnyri


      • ---
        vähän kirjoitti:

        mutta helpotti,kun käytiin juuri pyöräyttämässä parit pökäleet naapurin portin pieleen

        ..kuinka se vituttaa lähtee viemään koiraa paskalle ilmalla kun ilmalla, mutta mitäs otit koiran.....Oma vika! Hah!


      • ---
        vihje kirjoitti:

        mutta ei sovi paskapussi pantaan, kun siinä on konjakki-tynnyri

        ..ja sinä sanot, et sul on viisas rakki, kun kulkee konjakkitynnyri kaulas. Taidat olla doku....


      • määräys
        --- kirjoitti:

        ..ja sinä sanot, et sul on viisas rakki, kun kulkee konjakkitynnyri kaulas. Taidat olla doku....

        ei ole viisaudesta kysymys,vaan on niin vanha,että joutuu ottamaan välillä suullisen konjakkia,että jaksaa köpötellä tarpeilleen


      • takia
        --- kirjoitti:

        ..kuinka se vituttaa lähtee viemään koiraa paskalle ilmalla kun ilmalla, mutta mitäs otit koiran.....Oma vika! Hah!

        elämän pitäis olla mulla niin pelppoa,kun ei se ole muillakaan?


      • ---
        määräys kirjoitti:

        ei ole viisaudesta kysymys,vaan on niin vanha,että joutuu ottamaan välillä suullisen konjakkia,että jaksaa köpötellä tarpeilleen

        ..Alahan viedä rakkias iltapaskalle.....Hopi, Hopi.....


      • tolkku
        --- kirjoitti:

        ..Alahan viedä rakkias iltapaskalle.....Hopi, Hopi.....

        Just tultiin sisälle.Sinulla on väärää tietoa.Ei koiralta koko ajan tipu pökäleitä,vaikka siltä saattaa vaikuttaakin,kun näitä kakkakeskusteluita seuraa.


      • jauhajat kirjoitti:

        kyllä on pienet ympyrät,kun jaksaa koirakakat kiinnostaa

        alkoi paskakeskustelut tälle kväälle.
        Eivät paskat vielä tartu kenkienpohjiin, kun ovat jäässä......
        Ja itse ne paskat kenkienpohjista kukin siivoaa, tavalla tai toisella, vaikka kuinka kirjoittelis täällä ja muilla foorumeilla.
        Paskaa on aina ollut ja aina tulee olemaan, koirien TALUTTAJAT eivät kaikki ole valveutuneita.


    • pienet surut

      Eikös teillä siellä Kevarissa ole suurempia murheen aiheita kuin koiran paskat.Eikös sieltä löytynyt joku vuosi takaperin metsästä ruiskuja.Mitä lie huumeruiskuja olleet.Koiran jätökset maatuvat luonnossa mutta muoviruiskut ja lasipullot eivät.

      • paska..

        Koiranpaskat ei maadu yhtään mihinkään asfaltin päältä. Jos hommatte koiran, siivotkaa myös paskat. Kuuluu samaan kauppaa.


      • olikin

        kamppulalaisten aikaansaannoksia!!!!!!!!!!!!!!!!ja kun asuu niin hyvällä seudulla ku kevari,ni ei tarvii huolehtii mistää muusta ku koiranpaskoista


      • Siis.
        olikin kirjoitti:

        kamppulalaisten aikaansaannoksia!!!!!!!!!!!!!!!!ja kun asuu niin hyvällä seudulla ku kevari,ni ei tarvii huolehtii mistää muusta ku koiranpaskoista

        Olet varmaan ollu itse mukana siinä ruikujegissä,
        koska pystyt noin sanomaan.


      • olla
        Siis. kirjoitti:

        Olet varmaan ollu itse mukana siinä ruikujegissä,
        koska pystyt noin sanomaan.

        juttu lehdessä


    • myös koiran

      Olen samaa mieltä, että ei ole kiva astua koirankakkaan, mutta joskus se pussi unohtuu.
      Jos nyt kuitenkin oma koira kakkii johonkin sellaiseen paikkaan, mihin voi joku vieras astua niin eiköhän olisi parempi, että omistaja itse sottaisi omat kenkänsä ja siirtäisi kakat pois, niin minä ainakin teen jos pussi on kotiin unohtunut .

      • kalikkaan kilahtaja

        niin just varmaan


      • niin juuri
        kalikkaan kilahtaja kirjoitti:

        niin just varmaan

        Näin juuri teen, koska itse asun kevarissa juuri sellaisessa paikassa, että oikein inhottaa kun ihmiset antavat koiriensa kusta ja paskoa aivan
        aidan ja ulostulon viereen vaikka joskus on itsekkin pihalla, ei omistajat välitä vaikka koiransa kusasee postilaatikon kulmaan.


      • paskankerääjä
        niin juuri kirjoitti:

        Näin juuri teen, koska itse asun kevarissa juuri sellaisessa paikassa, että oikein inhottaa kun ihmiset antavat koiriensa kusta ja paskoa aivan
        aidan ja ulostulon viereen vaikka joskus on itsekkin pihalla, ei omistajat välitä vaikka koiransa kusasee postilaatikon kulmaan.

        ei haise,toisin kuin ihmisen! koiran paska myös maatuu puolessa vuodessa jollette tienneet! mutta kuinkas se on ihmisten jättämät lasinsirut ja tupakantumpit??


      • kyrpä otass
        paskankerääjä kirjoitti:

        ei haise,toisin kuin ihmisen! koiran paska myös maatuu puolessa vuodessa jollette tienneet! mutta kuinkas se on ihmisten jättämät lasinsirut ja tupakantumpit??

        sähän voit avata uuden palstan tupakantumpeille ja lasinsiruille.On tä ihmisten elämä muuttunu tylsäks ku JOKA kevät samat koiranpaska puheet pitää jokaselle palstalle laittaa.mutta onhan ne paskat vittumaisia mutta ei se parane täällä niistä valittaa. Perustakaa koiranulosteen keräys RY.


    • ...

      kun ei ole uusimaan tekstaripalstalla tätä kakka asiaa niin tänne sitten kyllä riittää. Eiköhän se ole niin että jokainen tehköön niin kuin haluaa, kai se johonkin kyllä on kirjoitettu että koirien jätökset on korjattava pois, liekö tuo tieto sitten joiltain jäänyt kuulematta kun asiaa vieläkin täällä jahkaillaan. Jos sitä ei jaksa niitä kikkareita kerätä niin kannattaisi varmasti olla ottamatta koiraa, ei se niin iso asia ole nostaa jätöksiä pois.

    • Miten on.

      Onko kevarissa laitettu tulpat koirille kun
      paskakeskustelu on loppunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe