Varokaa Viikinkitien kävelyreiteillä lumella peitettyä koiranpaskaa. Asialla partanen taluttaja ja kaksi koiraa. Musta ja vaalea.
Toivonpa, että paska kulkeutuu kotisi eteiseen tavalla tai toisella.
Koiranpaskaa Kevarissa
40
3248
Vastaukset
- koirankävelyttäjä
Aina te ihmiset jotka ette omista eläintä jaksatte jauhaa siitä s******n ulosteesta. Ei se niin pahaa ole vaikka siihen astuu. Se lähtee pesemällä pois. Sitäpaitsi et sinäkään varmaan koiranpaskaa ottaisi pois jos ei joku käskisi!
- Elinsiirtopotilas
Keväisin en voi paljon lenkkipoluilla käydä, koska lumen alta paljastuneet paskakasat kuivuessaan lentävät tuulen mukana päin naamaa.
Kaikki elinsiirtopotilaat käyttävät hyljinnänestolääkkeitä ja siksi immuniteettia ei ole.
En haluaisi kuolla jonkun koiranpaskan takia. - tahmea
tervainen paska ei kylä lähe mihinkää pesemällä.sitä joutuu käsillä hinkkaama pitkän aikaa!mäki tuun sun oven eteen paskalle ni katotaa mitä tykkäät
- Sivusta seurannut
Kunhan itse korjaisit muutaman kerran koiranpaskoja lastesi kengänpohjista, niin et varmaankaan aukos päätäs täällä yhtään enempää. Ei todellakaan ole koiran vika, mutta koirat pitäisi kieltää ihmisiltä, jotka on tyhmempiä kuin koira itse.
- murheet
Sivusta seurannut kirjoitti:
Kunhan itse korjaisit muutaman kerran koiranpaskoja lastesi kengänpohjista, niin et varmaankaan aukos päätäs täällä yhtään enempää. Ei todellakaan ole koiran vika, mutta koirat pitäisi kieltää ihmisiltä, jotka on tyhmempiä kuin koira itse.
kannattaa olla iloinen,kun ei ole suurempia murheita kuin koirankakat.
- koirankävelyttäjä
Sivusta seurannut kirjoitti:
Jos nyt ite pitäisit vaan pienempää suuta. Et varmaan sinäkään ole mikään mr.perfect.
- yököttää
kaikki joilla koira on voisi sen koiran viedä niin pitkälle ettei sitä näy ja haise kun tuo kevätkin koittaa siinähän ne taas läjät on aivan parvekkeen edustalle siihen vaan oikein mojovat paskat ei se niin vaikeata ole ottaa sitä mukaan ja kun huomauttaa ei ne muutakuin haistatta takas kakat metsään pitkälle ei parvekkeen eteen haiseen hyi
- Hep
...kaupunki on viimeksi kartoittanut ulkoroskis tilanteen? Luulempa, että Porvoon kakkasodan suurin aiheuttaja on se ettei yleisiä roskapönttöjä ole riittävästi.
Roskisten ei tarvitsisi olla ns. koirankakka roskiksia vaan tavallisia tolppaan asennettavia pönttöjä. Luulisi, että kaupungin miehet voisivat tyhjentää viikossa muutamia kymmeniä pönttöjä. - myös
Lohentiellä myös paskatetaan koiria,eikä siivota paskoja!!!Vitun kiva kävellä sit lapsen kanssa, kun pitää koko ajan varoo paskakasoja,ettei lapsi astu päälle!!!Taatusti sanon,kun näen koiran paskattajan joka ei nouki jätöksiä!!!!
- vaan
minä en ainakaan kävele paskapussi kädessä pitkin kaupunkia.
- SIvusta seurannut
vaan kirjoitti:
minä en ainakaan kävele paskapussi kädessä pitkin kaupunkia.
Voin hyvin kuvitella, että sinun kotonasi koira nuolee ensin perseensä ja sen jälkeen tulee nuolemaan naamasi.
- takia
SIvusta seurannut kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella, että sinun kotonasi koira nuolee ensin perseensä ja sen jälkeen tulee nuolemaan naamasi.
hyvä mielikuvitus
- jauhajat
SIvusta seurannut kirjoitti:
kyllä on pienet ympyrät,kun jaksaa koirakakat kiinnostaa
- -----
takia kirjoitti:
hyvä mielikuvitus
...tyhmempi kun koiras????
- ----
jauhajat kirjoitti:
...on sun koiras paskatusreissuillas....
- aika
---- kirjoitti:
...on sun koiras paskatusreissuillas....
Räksyttäjä.et taida koiraa tarvita.
- kiistä
----- kirjoitti:
...tyhmempi kun koiras????
mulla onkin tosi viisas koira
- ---
kiistä kirjoitti:
mulla onkin tosi viisas koira
...rakilles sitten paskapussi matkaan, niin sehän korjaa ne paskat sun puolesta...eiks oo yksinkertaista yksinkertaiselle....
- ---
aika kirjoitti:
Räksyttäjä.et taida koiraa tarvita.
...vituttaa...se oli tarkoituskin....
Naurua...... - vähän
--- kirjoitti:
...vituttaa...se oli tarkoituskin....
Naurua......mutta helpotti,kun käytiin juuri pyöräyttämässä parit pökäleet naapurin portin pieleen
- vihje
--- kirjoitti:
...rakilles sitten paskapussi matkaan, niin sehän korjaa ne paskat sun puolesta...eiks oo yksinkertaista yksinkertaiselle....
mutta ei sovi paskapussi pantaan, kun siinä on konjakki-tynnyri
- ---
vähän kirjoitti:
mutta helpotti,kun käytiin juuri pyöräyttämässä parit pökäleet naapurin portin pieleen
..kuinka se vituttaa lähtee viemään koiraa paskalle ilmalla kun ilmalla, mutta mitäs otit koiran.....Oma vika! Hah!
- ---
vihje kirjoitti:
mutta ei sovi paskapussi pantaan, kun siinä on konjakki-tynnyri
..ja sinä sanot, et sul on viisas rakki, kun kulkee konjakkitynnyri kaulas. Taidat olla doku....
- määräys
--- kirjoitti:
..ja sinä sanot, et sul on viisas rakki, kun kulkee konjakkitynnyri kaulas. Taidat olla doku....
ei ole viisaudesta kysymys,vaan on niin vanha,että joutuu ottamaan välillä suullisen konjakkia,että jaksaa köpötellä tarpeilleen
- takia
--- kirjoitti:
..kuinka se vituttaa lähtee viemään koiraa paskalle ilmalla kun ilmalla, mutta mitäs otit koiran.....Oma vika! Hah!
elämän pitäis olla mulla niin pelppoa,kun ei se ole muillakaan?
- ---
määräys kirjoitti:
ei ole viisaudesta kysymys,vaan on niin vanha,että joutuu ottamaan välillä suullisen konjakkia,että jaksaa köpötellä tarpeilleen
..Alahan viedä rakkias iltapaskalle.....Hopi, Hopi.....
- tolkku
--- kirjoitti:
..Alahan viedä rakkias iltapaskalle.....Hopi, Hopi.....
Just tultiin sisälle.Sinulla on väärää tietoa.Ei koiralta koko ajan tipu pökäleitä,vaikka siltä saattaa vaikuttaakin,kun näitä kakkakeskusteluita seuraa.
jauhajat kirjoitti:
alkoi paskakeskustelut tälle kväälle.
Eivät paskat vielä tartu kenkienpohjiin, kun ovat jäässä......
Ja itse ne paskat kenkienpohjista kukin siivoaa, tavalla tai toisella, vaikka kuinka kirjoittelis täällä ja muilla foorumeilla.
Paskaa on aina ollut ja aina tulee olemaan, koirien TALUTTAJAT eivät kaikki ole valveutuneita.
- pienet surut
Eikös teillä siellä Kevarissa ole suurempia murheen aiheita kuin koiran paskat.Eikös sieltä löytynyt joku vuosi takaperin metsästä ruiskuja.Mitä lie huumeruiskuja olleet.Koiran jätökset maatuvat luonnossa mutta muoviruiskut ja lasipullot eivät.
- paska..
Koiranpaskat ei maadu yhtään mihinkään asfaltin päältä. Jos hommatte koiran, siivotkaa myös paskat. Kuuluu samaan kauppaa.
- olikin
kamppulalaisten aikaansaannoksia!!!!!!!!!!!!!!!!ja kun asuu niin hyvällä seudulla ku kevari,ni ei tarvii huolehtii mistää muusta ku koiranpaskoista
- Siis.
olikin kirjoitti:
kamppulalaisten aikaansaannoksia!!!!!!!!!!!!!!!!ja kun asuu niin hyvällä seudulla ku kevari,ni ei tarvii huolehtii mistää muusta ku koiranpaskoista
Olet varmaan ollu itse mukana siinä ruikujegissä,
koska pystyt noin sanomaan. - olla
Siis. kirjoitti:
Olet varmaan ollu itse mukana siinä ruikujegissä,
koska pystyt noin sanomaan.juttu lehdessä
- myös koiran
Olen samaa mieltä, että ei ole kiva astua koirankakkaan, mutta joskus se pussi unohtuu.
Jos nyt kuitenkin oma koira kakkii johonkin sellaiseen paikkaan, mihin voi joku vieras astua niin eiköhän olisi parempi, että omistaja itse sottaisi omat kenkänsä ja siirtäisi kakat pois, niin minä ainakin teen jos pussi on kotiin unohtunut .- kalikkaan kilahtaja
niin just varmaan
- niin juuri
kalikkaan kilahtaja kirjoitti:
niin just varmaan
Näin juuri teen, koska itse asun kevarissa juuri sellaisessa paikassa, että oikein inhottaa kun ihmiset antavat koiriensa kusta ja paskoa aivan
aidan ja ulostulon viereen vaikka joskus on itsekkin pihalla, ei omistajat välitä vaikka koiransa kusasee postilaatikon kulmaan. - paskankerääjä
niin juuri kirjoitti:
Näin juuri teen, koska itse asun kevarissa juuri sellaisessa paikassa, että oikein inhottaa kun ihmiset antavat koiriensa kusta ja paskoa aivan
aidan ja ulostulon viereen vaikka joskus on itsekkin pihalla, ei omistajat välitä vaikka koiransa kusasee postilaatikon kulmaan.ei haise,toisin kuin ihmisen! koiran paska myös maatuu puolessa vuodessa jollette tienneet! mutta kuinkas se on ihmisten jättämät lasinsirut ja tupakantumpit??
- kyrpä otass
paskankerääjä kirjoitti:
ei haise,toisin kuin ihmisen! koiran paska myös maatuu puolessa vuodessa jollette tienneet! mutta kuinkas se on ihmisten jättämät lasinsirut ja tupakantumpit??
sähän voit avata uuden palstan tupakantumpeille ja lasinsiruille.On tä ihmisten elämä muuttunu tylsäks ku JOKA kevät samat koiranpaska puheet pitää jokaselle palstalle laittaa.mutta onhan ne paskat vittumaisia mutta ei se parane täällä niistä valittaa. Perustakaa koiranulosteen keräys RY.
- ...
kun ei ole uusimaan tekstaripalstalla tätä kakka asiaa niin tänne sitten kyllä riittää. Eiköhän se ole niin että jokainen tehköön niin kuin haluaa, kai se johonkin kyllä on kirjoitettu että koirien jätökset on korjattava pois, liekö tuo tieto sitten joiltain jäänyt kuulematta kun asiaa vieläkin täällä jahkaillaan. Jos sitä ei jaksa niitä kikkareita kerätä niin kannattaisi varmasti olla ottamatta koiraa, ei se niin iso asia ole nostaa jätöksiä pois.
- Miten on.
Onko kevarissa laitettu tulpat koirille kun
paskakeskustelu on loppunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845