Miten ihmeessä minä, leijona, voin saada vaikeasti tavoiteltavan kala-pojan? auttakaa...
KERTOKAA
4
805
Vastaukset
- Kalapoika
Minä ainakaan en ole kovin vaikeasti valloitettavissa oleva, elikkä varmaan täytyisi etsiä sellainen kalapoika joka on suotuisa tyttöihin. Jos ei mikään muu konsti auta, olen käytettävissä.
- gdbhehn
No nii :D on se hienoa että sie oot kuitenki vielä vaihtoehtona
- leijona_nuoriN
en tunne sit hirmu hyvin
mut se taitaa tykätä must ja mä siit
luulen, et kandee ottaa pikkuhiljaa asiat...sillee tulee paras tulos. eikä olla tunkeileva. mut aina välil pidän yhteyttä...tai mun kaveri kertoo mun kuulumii sille.
on raskast ku ei kuulu mitää. sillo ku ikävöi ja kaipaa.........haluisin sen mun viereen. vaikkei koskaan tapahtuis mitää ni kuvittelen vaa et nukutaa vierekkäin.
kuulemma helppo vallottaa kalapojan mut must o vaikeeta...ainaki hillitä mun tunteit. tulispa se pian tänne........ *le sigh*
- Maiskutus
Hei Leijona. tyttö
kuten tajuat jo merkeistä. Leijona metsästää ja kalan saa kalstamalla.
Aivan liian vaikea suhde leijona ja kalat. Eivät ymmärrä toisiaan lainkaan. Leijonan kunnianhimo ja työkeskisyys eivät kiinnosta luovaa kalaa. kalat seilaa ilman tiukkoja aikatuluja ja syventyy syviin vesiin ja keksuteluihin ja elämän nauttimiseen. Leijona on ihan liian kaukana kaikesta kalan sielusta.
Metsästä neitsyt, Vaaka, Jousimies, Oinas, kaksoset (PARAS) tai rapu (HYVÄ SEKIN)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593