tuntuuko tutulta

ei muukalainen

Miksiköhän kouvolassa on tuijottaja kansaa.Monilla muilla paikkakunnilla,on ihan erinlaista sakkia.Minusta tuijottaminen on huonoa käytöstä.

16

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusaan psykiatri

se johtuu luulosairaudestasi, tai sitten olet jakomielitautinen?

• ei tarve

kuusaan vitsiniekka,mitä se jakomielinen jakaa.Siellähän päin on noita hoitolaitoksia,joka taudille.

• Oma itsensä

Täällä tosiaan on ihmeellistä kyylää liikenteessä. Näin tosin voi olla muissakin suomalaisissa pikkukaupungeissa.

• make

siinäpä teille miettimistä... se mitä kouvolassa tapahtuu, paskaa aina, päätyy kysymyksenä tälle palstalle, mut tarviiko tuota ihmetellä. viisas on kun muuttaa pois koko hullunmyllystä.

• voih

ei kannata muuttaa ainakaan Lappeenrantaan.Siellä on Suomen kovimmat töllöttäjät

• Avohoitopotilas.

Minustakin aina tuntui, että minua tuijotetaan ja vahdataan. Onneksi sain diagnoosin ja oikean lääkityksen, ja minua ei enää ollenkaan häiritse, vaikka muut katselevat. Eiväthän he voi kulkea silmät kiinni.

• Millainen?

Jotain outoa ulkonäössäsi täytyy olla, jos tuijotetaan. Ovatko hiuksesi vihreät, ja töyhtöllä? Montako lävistystä Sinulla on? Onko nenä-, ja korvarenkaat? Voisitko kuvailla itseäsi?

• eräs muuttanut

itse olen asunut toisella paikkakunnalla reilut 5v ja takaisin tultuani olin jo ulkopuolinen...
      Se Kuusankoskessa ja Kouvolassa mättää että ne on molemmat sisäänpäin lämpeneviä kyyriä. jos joku uskaltaa muuttaa elämäänsä se on uhka. Kaupunkeja (Kuusankoskea) etenkin johtaa lähinnä rikkaat eläkeläiset tai lähellä eläkeikää olevat vanhukset. Kaupunki ei kehity! Ei siis ihme että tänne ei nuoret jää. Ei heitä tänne haluta... tosin se johtaa automaattiseen alueen autioitumiseen...

Eikös sekin kerro jo paljon että rollaattoreita on enemmän kun vaunuja työnteleviä äitejä...

Itse palasin retkeltäni toiseen maailmaan... tosin en tälle alueelle jää... niin hyvältä kotiin paluu on tuntunut...

• kotikunta

Mun mielestä lappeenranta,on kansainvälinen kaupunki,kun vertaa kouvolaan.Kesäisin paljon enemmän toimitaa, kun täällä.Ihmiset todella kivempia ei mitään tuijottajia,rennompia.

• niinpä6

Jos oikeasti terveen itsetunnon omaava ihminen kokee että häntä tuijotetaan ajattelee hän että olenpas mielenkiintoinen kun mua tuijotetaan.

Huono itsetuntoinen taas kokee että mikä minussa on vikana kun minua tuijotetaan.

Toisaalta jos viereisessä pöydässä joku nauraa kokee huonoitsetuntoinen että hänelle nauretaan, vaikka nauru ei liity häneen mitenkään. Lisäksi tälläinen ihminen myös luulee että ihmiset tuijottaa.

Vieraassa kaupungissa ihminen taas aloittaa ns uuden elämän kun ei tunne ketään, eikä hänen tarvitse pelätä että mitähän pahaa puhutaan selän takana. Hän kantaa kotikaupungissaan taakkaa menneiltä vuosilta miten hänelle naurettiin koulussa jne...

Oikeasti monikin vain luulee että häntä tuijotetaan, vaikka kyse onkin vain omien korvien välistä.

• joopa joo

katin kontit,tää on juorukylä ei tartte paljon poiketa muista,tai tyriä kaikki sen tietää.Töllötystä riitää

• otan osaa

Sellaisia ihmisiä on olemassa,jolla ei ole minkäänlaista itsetuntoa.Esimerkiksi ne jotka ei myönnä virheitään ja pettäjät perään.

• outoa tuijotusta.

Witun outoa tuijotusta tosiaan! Olen huomannut AIVAN SAMAN ASIAN! Kai se joku "perusjuntti-piirre" on.

• asukas

Aikoinaan kun muutin kouvolaan,mulle sanottiin et tää on pöppölä.Ajattelin mitä sillä nyt tarkoittaa,enään ei tartte ihmetellä nyt on menny perille.

• asukas

Kirjoitus virhe, siihen voi myös antaa mielipiteensä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      3856
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3446
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      3058
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2900
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1898
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1894
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1729
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1671
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1663
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1624
    Aihe