Eli tuttavani on ollut SOLilla 4v töissä ja hän sanoi että jossain kohteessa oli marraskk L&T mutta halusivat sinne SOLin ja jossain toisessa kohteessa oli eka ISS mut sinne pyysivät SOLia ja hyvin ovat kuulemma tyytyväisiä. Toinen tuttuni on ollut jo 6vuotta kyseisessä firmassa eikä aio ikinä veke lähteä. Kait se riippuu kohteesta ja esimiehistä kuinka palkat,työajat ym toimii.. Itselläni on kokemusta SOLista vain sen verran mitä näen kun käyn Itiksessä shoppailemassa eli mielestäni siellä on nyt siistimpää kun SOL siivoaa mutta asiasta voi olla monta eri mieltä enkä tätä provona kirjoittanut vaan totuutena ja omana mielipiteenä vaikka mielipiteeni ei kaikkia kiinnostakaan mut ei haittaa sillä kaikillahan on oikeus omiin tuntemuksiin=O Mukavaa torstaita!
SOLista kuulin hyvääkin
4
1457
Vastaukset
- "aurinkoa"
Niin Sollilla voi todella olla jopa tyytyväinen työhönsä ja jopa asiakkaat voivat olla tyytyväisiä sollin työhön.
Olen itse ko. firmassa töissä, ja tällä hetkellä olen sellaisessa kohteessa jossa on mukavaa olla siivoojana. Ei tarvitse tukkaputkella juosta, aika riittää, ehtii tekemään kunnolla. Työ ympäristö on viihtyisä, työpaikan ihmiset on inhimillisiä, ei simputusta ja siivous huone on iso ja asianmukainen eikä esimies huuda naama punaisena joka asiasta, saan itse suunnitella päiväni ja viikkoni kuten haluan. Työ ei ole mitään kevyttä eikä helppoa, siivoojan työ on fyysistä, mutta kunto pysyy hyvänä, kun muistaa vapaalla pitää siitä huolta (itsestään myös). Menen aikaisin aamulla työhön ja pääsen hyvissä ajoin kotiin. On mukavaa saada loppupäivä omaa aikaa. ehtii hyvin palautua työstä ja tehdä ihan omia juttuja. Mutta kun joku kysyy vieläkö minä siivoan, että jaksatkin.. Ajattelen pitäisikö minun hankkia joku toinen työ, tutkintoja on kolmesta eri ammatista. Mutta sitten huomaan missä muussa työssä saan olla näin itsenäinen ja jää niin paljon vapaa aikaa, vaikka teenkin yli seitsemän tuntia päivässä töitä. Tiedän myös sen toisen puolen tästä siivous työstä. Niitä tarinoita olen lukenut tältä palstalta, joten kokemusta on siitä siivoojan kurjuudestakin. Mutta kohteesta se riippuu valitetaanko aina turhasta. Ja aina on siivoojan syy...
Toivon kaikille jaksamista ja iloista mieltä.
Toivottavasti on muitakin joista siivoojan työ on joskus jopa ihan mukavaa ja antoisaa hommaa.
Aurinkoista kevättä ! - ex-pomo
asiakkaita halvoilla sopimuksilla.Mitä se sitten kertoo töyntekijöihin panostamisesta ja palkkauksesta, voi jokainen itse päätellä
- Aurinkoa arkipäivään
Kyllähän se on kilpailutilanne joka ajaa siivousliikkeet myös muutkin kuin SOLn tekemään tarjouksia halvoilla hinnoilla josta se huono työaika tulee. Ei taida olla missään siivousliikkeessä työkohdetta jossa olisi liikaa aikaa laittaa paikkoja kuntoon ja tehdä kaikki mitä asiakas vain keksii. Kaikki siivousliikkeethän ovat samassa TESsä ja kukahan ne mahtaa neuvotella....
- hymyllä pitkälle
joo tosi vaikeaa päätellä kuka halvan sopimuksen maksaa, hymyilevä Solin duunari!!
ei muuta ku kivaa kevättä Solin duunareille,hymyllä pääsee pitkälle. ei väliä omasta taloudesta. ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512