Haluan nyt kysyä teiltä jotka tämän vakavan sairauden kanssa painitte, että onko minulla mahdollisesti ollut nuorempana jotain alkavaa anoreksiaa tai vastaavaa. Olin siis yläasteella 157cm pitkä ja painoin n. 50kg. Pidin kuitenkin itseäni lihavana ja aloin laihduttamaan. Aluksi lisäsin liikuntaa ja vähensin ruokaa. Aloin seurustella pojan kanssa joka asui n. 20km:n päässä kotoani. Hänen luokseen pyöräilin, kävelin tai juoksin muutaman kerran viikossa, joskus jopa par kertaa päivässä. Seurustelumme aikana en kertaakaan syönyt hänen nähtensä ja kotonakin vain leipää. Aloin seuraamaan vartaloni muutoksia, mutten oikeastaan punninnut itseäni. Kun erosimme, poika sanoi ettei halua seurustella luurangon kanssa, vaikka omasta mielestäni olin edelleen lihavva. Laihdutin edelleen, siihen asti kunnes oli terveystarkastus. Painoni oli tippunut 40 kiloon. Olin erittäin iloinen kuulessani painoni. En tiedä koska laihdutus loppui, mutta haluaisin tietää olenko tietämättäni sairastanut lievää anoreksiaa tms? Nykyään olen erittäin tyytyväinen peilikuvaani vaikka painoa on lähes 60kg.
Hei kaikille!
Neito_86
1
440
Vastaukset
- Jenna^^
Kyllä olet sairastunut. Onnittelen, kun olet parantunut, kaikki eivät parane siitä..
Anoreksiaan juu kuuluu tuo,
että ei myönnetä että olisi kyseinen häiriö, ruvetaan seuraamaan painoa ja oman kropan kehitystä.. vähennetään ruokaa, lisätään liikuntaa.
Onneksi siis olet paraantunut! Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593