työnantaja on suhtautunut raskauteenne? Itse olen joutunut hakemaan sairauslomaa jatkuvien masu- ja selkä kipujen takia! Todella raskas työ, painavien tavaroiden nostelu, kyykkiminen jne.. Työnantaja alkaa olla kypsänä. soittelee ja vaatii selityksiä. Muilla tällaista ongelmaa? Työpaikka on vakituinen. Aika rasittavaa!!
Miten..
5
486
Vastaukset
- Piia
Aika omitusta käytöstä työnajtajalta... Kyllä se sun syntymättömän lapsen hyvinvointi kuitenkin on tärkeintä!!! Jos työnantajalla ei ole tarjota sulle sellasta työtä jota voit vaaratta tehdä raskauden aikana sulla pitäis olla oikeus eristyisäitiysvapaaseen, eli et jäät koko loppuraskausajaksi kotiin.
Vai tietääkö työnantaja edes raskaudestasi?
Kyllä luulisi, että työnantajalta löytyisi ymmärrystä tällaisessa asiassa... - Lilliputti
Mullakin ollu noita selkäkipuja ne sain onneks tukivyöllä korjattua. ja nyt on masu kipee. äitipolilla saanu juosta koko ajan ku syytä ne ei löydä kipuun, mut onneks vauva voi hyvin. onks sulle sanottu mitään mistä kivut vois johtua?
Niin ja mun työnantaja kyl ymmärtää mun tilanteen ja sanoo et ole niin kauna pois ku on tarvis. johtuisko siitä et on nainen. ja tuntuu et on innoissaan mun raskaudesta.
Niin ja oon rv26 4- rv23
Minunkin työnantaja on kyl nainen, en vaan ymmärrä sen käytöstä. He olisivat antaneet minulle apua töihin, mut se ajatus kaatui siihen kun MINUN olisi pitänyt maksaa tälle "ylimääräiselle" työntekijälle palkkaa!!
Tai apu olisi vähennetty työtunneistani, vaikka olisi mennyt yhtä pitkään jne.. Lääkäri ei tiennyt mistä johtuu kivut. Osa lääkäreistä sanoo että ne ovat kasvukipuja, eikä huolta. Vauva on kyllä virkeä ja terve. Lääkäri kirjoitti nyt sitten kuukauden sairausloman kaiken varalta!
Kiitos vastauksesta =)
Hyvää odotusta sinulle! =) - mieleen
rv23 kirjoitti:
Minunkin työnantaja on kyl nainen, en vaan ymmärrä sen käytöstä. He olisivat antaneet minulle apua töihin, mut se ajatus kaatui siihen kun MINUN olisi pitänyt maksaa tälle "ylimääräiselle" työntekijälle palkkaa!!
Tai apu olisi vähennetty työtunneistani, vaikka olisi mennyt yhtä pitkään jne.. Lääkäri ei tiennyt mistä johtuu kivut. Osa lääkäreistä sanoo että ne ovat kasvukipuja, eikä huolta. Vauva on kyllä virkeä ja terve. Lääkäri kirjoitti nyt sitten kuukauden sairausloman kaiken varalta!
Kiitos vastauksesta =)
Hyvää odotusta sinulle! =)Jos kuulut liittoon.Niin kysäseppä sieltä?
- rv 23
mieleen kirjoitti:
Jos kuulut liittoon.Niin kysäseppä sieltä?
olen ajatellut kysäistä. Sitä paitsi työnantaja puhuu asioistani äidilleni, ja sitä kautta kuulen mitä mieltä ne oikein on. No täytyy ilmineerailla mitä ne liitosta sanoo. Thanks! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458