Olen kahden lapsen äitä. Minulla on mies ja olemme kihloissa. Hän ei jaksa seksiä ja olen ollut monestikkin naapurin kiimahiiren kanssa sängyssä. Olemme kokeilleet mitä eksoottisempia asentoja. Ja ne tuntuvat ihanilta hänen kanssa. Mieheni ei enää kiihota minua. Hei mitä teen?
En voi lopettaa, hän kiihottaa mua niin!
Syrjähypin!
10
23024
Vastaukset
- panettaa itteenikin
Mitäs siinä sen kummallisempaa.
- VIVIAN
Pidä näppisi erossa muista. Tuo on törkeää. Vai miltä tuntuisi, jos miehesi vierailisi toisten naisten luona? Yritäppä kuvitella. Se sattuisi. 'Enkö minä kelpaa?' Ajattelisit.
Nyt joko lopetat 'salasuhteesi' tai kerrot miehellesi, että asia on niin ja niin. Oletko aikuinen vai teinityttö?
Get a life.- liian pitkään
joutuu elämänsä miestä odottelemaan niin kannattaa vaihtaa miestä. Joku ylpeys se on oltava.
- paljon kokenut
vaihda tai lopeta se kestää enintään 2v samaa menoa palat vain itse loppuun
- rikenen
Tutustuin laivalla Naiseen joka on aika samanlainen ku sinä, enkä valita yhtään,tai no matkaa,kerran olemme tavanneet sen jälkeen ja teimme sen mun autossa ja se oli eläimellistä kyytiä.Nainen ei saa kotona ja haluais koko ajan,itsellä hiipuva suhde.Olemme päivittäin yhteydessä viestein,sanon vain et nauti vielä ku voit!
- Nussijaäiti
Kiitos että ymmärrät mua, toisin kuin muut!
Mieheni ei haluu seksiä ja pakko hakee sitä jostain muualta!
- severi
Naisille voi käydä näin, miehelle ei yleensä ole niin justiinsa ketä nussii ...
Mies voi todellakin nussia naapuria ilman mitään tunteita, riittää että on hyvä perse. - 4kymppinen
Jonkinlaisessa liitossa tai parisuhteessa eläminen tarkoittaa muun muassa sitä, että on lupautunut antamaan kehonsa toisen käyttöön. Tottakai sitä haluaa itse, molempien pitäisi haluta, mutta käytännössä tasapuolisesti toimiva parisuhde tarkoittaa, että on kohtuullisen usein toisen käytettävissä. Jos toiselta loppuu halut, parisuhteelta putoaa pohja pois. Voihan halujen loppuminen olla fysiologinen juttu niin, että sille ei paljon mitään voi, mutta aika paljon on kysymys pääkopassa asuvasta itsekkyydestä ja laiskuudesta tehdä mitään asian eteen. Haluttomaksi heittäytynyt osapuoli tavallaan pettää toista. Ja vaikka toinen olisi syytönkin asiantilaan ei hänellä ole mitään oikeutta vaatia halukasta osapuolta tyytymään seksittömyyteen.
Lastesikin etu vaatii, että äiti pysyy tolkuissaan eikä hypi seinille. Senkus käyt panemassa, jos se helpottaa.
Jos lapsesi eivät ole tämän miehesi niin sulla ei liene mitään estettä kihlauksen purkamiseen?- Nussijaäiti
Kävin taas eilen "pika" panolla naapurissa!:-(?
Olin menossa lenkille ja mieheni oli töissä. Yhtäkkiä naapurin kiimahiiri tuli vastaa. Arvatkaa näyttikö se seksikkäältä?
Sillä oli upeet nahka huosutkin!!
No tietysti rupea heti tekeen mieli. Se kerto että tiesi uuden asennonkin!!! No me mentiin niile ja oltiin 2 tuntia yhdynnässä...
Huh huh rankkaa, mutta ihanaa!
Uusi asento oli "Lehmän parittelu" siinä nainen on kaarella ja mies nussii takaa...
....Ei apua mitä mä teen!!!
Jatkanko tätä? - 4kymppinen
Nussijaäiti kirjoitti:
Kävin taas eilen "pika" panolla naapurissa!:-(?
Olin menossa lenkille ja mieheni oli töissä. Yhtäkkiä naapurin kiimahiiri tuli vastaa. Arvatkaa näyttikö se seksikkäältä?
Sillä oli upeet nahka huosutkin!!
No tietysti rupea heti tekeen mieli. Se kerto että tiesi uuden asennonkin!!! No me mentiin niile ja oltiin 2 tuntia yhdynnässä...
Huh huh rankkaa, mutta ihanaa!
Uusi asento oli "Lehmän parittelu" siinä nainen on kaarella ja mies nussii takaa...
....Ei apua mitä mä teen!!!
Jatkanko tätä?Jos pääset eroon syyllisyyden tunteestasi, jatka, mutta jos et niin sun on parempi lopettaa.
Teet hyvää toisellekin eikä siitä kannata tuntea syyllisyyttä. Niin kauan kuin miehesi ei tiedä, se ei haittaa häntäkään. Pystytpähän opettaa hänellekin pari uutta asentoa, jotka olet tietysti "oppinut kirjoista."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984