Syrjähypin!

Nussijaäiti

Olen kahden lapsen äitä. Minulla on mies ja olemme kihloissa. Hän ei jaksa seksiä ja olen ollut monestikkin naapurin kiimahiiren kanssa sängyssä. Olemme kokeilleet mitä eksoottisempia asentoja. Ja ne tuntuvat ihanilta hänen kanssa. Mieheni ei enää kiihota minua. Hei mitä teen?
En voi lopettaa, hän kiihottaa mua niin!

10

22591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panettaa itteenikin

      Mitäs siinä sen kummallisempaa.

    • VIVIAN

      Pidä näppisi erossa muista. Tuo on törkeää. Vai miltä tuntuisi, jos miehesi vierailisi toisten naisten luona? Yritäppä kuvitella. Se sattuisi. 'Enkö minä kelpaa?' Ajattelisit.

      Nyt joko lopetat 'salasuhteesi' tai kerrot miehellesi, että asia on niin ja niin. Oletko aikuinen vai teinityttö?

      Get a life.

      • liian pitkään

        joutuu elämänsä miestä odottelemaan niin kannattaa vaihtaa miestä. Joku ylpeys se on oltava.


    • paljon kokenut

      vaihda tai lopeta se kestää enintään 2v samaa menoa palat vain itse loppuun

    • rikenen

      Tutustuin laivalla Naiseen joka on aika samanlainen ku sinä, enkä valita yhtään,tai no matkaa,kerran olemme tavanneet sen jälkeen ja teimme sen mun autossa ja se oli eläimellistä kyytiä.Nainen ei saa kotona ja haluais koko ajan,itsellä hiipuva suhde.Olemme päivittäin yhteydessä viestein,sanon vain et nauti vielä ku voit!

      • Nussijaäiti

        Kiitos että ymmärrät mua, toisin kuin muut!
        Mieheni ei haluu seksiä ja pakko hakee sitä jostain muualta!


    • severi

      Naisille voi käydä näin, miehelle ei yleensä ole niin justiinsa ketä nussii ...

      Mies voi todellakin nussia naapuria ilman mitään tunteita, riittää että on hyvä perse.

    • 4kymppinen

      Jonkinlaisessa liitossa tai parisuhteessa eläminen tarkoittaa muun muassa sitä, että on lupautunut antamaan kehonsa toisen käyttöön. Tottakai sitä haluaa itse, molempien pitäisi haluta, mutta käytännössä tasapuolisesti toimiva parisuhde tarkoittaa, että on kohtuullisen usein toisen käytettävissä. Jos toiselta loppuu halut, parisuhteelta putoaa pohja pois. Voihan halujen loppuminen olla fysiologinen juttu niin, että sille ei paljon mitään voi, mutta aika paljon on kysymys pääkopassa asuvasta itsekkyydestä ja laiskuudesta tehdä mitään asian eteen. Haluttomaksi heittäytynyt osapuoli tavallaan pettää toista. Ja vaikka toinen olisi syytönkin asiantilaan ei hänellä ole mitään oikeutta vaatia halukasta osapuolta tyytymään seksittömyyteen.

      Lastesikin etu vaatii, että äiti pysyy tolkuissaan eikä hypi seinille. Senkus käyt panemassa, jos se helpottaa.

      Jos lapsesi eivät ole tämän miehesi niin sulla ei liene mitään estettä kihlauksen purkamiseen?

      • Nussijaäiti

        Kävin taas eilen "pika" panolla naapurissa!:-(?
        Olin menossa lenkille ja mieheni oli töissä. Yhtäkkiä naapurin kiimahiiri tuli vastaa. Arvatkaa näyttikö se seksikkäältä?
        Sillä oli upeet nahka huosutkin!!
        No tietysti rupea heti tekeen mieli. Se kerto että tiesi uuden asennonkin!!! No me mentiin niile ja oltiin 2 tuntia yhdynnässä...
        Huh huh rankkaa, mutta ihanaa!
        Uusi asento oli "Lehmän parittelu" siinä nainen on kaarella ja mies nussii takaa...

        ....Ei apua mitä mä teen!!!
        Jatkanko tätä?


      • 4kymppinen
        Nussijaäiti kirjoitti:

        Kävin taas eilen "pika" panolla naapurissa!:-(?
        Olin menossa lenkille ja mieheni oli töissä. Yhtäkkiä naapurin kiimahiiri tuli vastaa. Arvatkaa näyttikö se seksikkäältä?
        Sillä oli upeet nahka huosutkin!!
        No tietysti rupea heti tekeen mieli. Se kerto että tiesi uuden asennonkin!!! No me mentiin niile ja oltiin 2 tuntia yhdynnässä...
        Huh huh rankkaa, mutta ihanaa!
        Uusi asento oli "Lehmän parittelu" siinä nainen on kaarella ja mies nussii takaa...

        ....Ei apua mitä mä teen!!!
        Jatkanko tätä?

        Jos pääset eroon syyllisyyden tunteestasi, jatka, mutta jos et niin sun on parempi lopettaa.

        Teet hyvää toisellekin eikä siitä kannata tuntea syyllisyyttä. Niin kauan kuin miehesi ei tiedä, se ei haittaa häntäkään. Pystytpähän opettaa hänellekin pari uutta asentoa, jotka olet tietysti "oppinut kirjoista."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe