Nyt näyttää tuo maailman suvaitsevaisin kansa joutuneen ikävään välikäteen. Mikä avuksi? Ne reppanat ei kyllä pysty maaplänttiään puolustamaan, onhan ne tosin Natossa. Aika pitkä matka on arapilla kyllä hyökätäkin. Ei taida sellaista armadaa kuin Falklandille lähti Mrs Thatcerin toimesta Juutinraumalla näkyä.
Terrorismi jää kummittelemaan. Miltä tuntuu, onko Suomineidon Elovenaolemus uhattuna. Sama ristilippu on meilläkin ja vahva, samanlainen kulttuuritausta toisten Pohjoismaiden kanssa. Tosin Tanskan lippu, Dannebrog, on maailman vanhin valtiolippu, tuntuu pahalta nähdä sen palavan kiihkoilijoidn käsissä. Muilla Pohjoismailla risti on tullut lippuun pitkälti mr Lutherin vaikutuksesta, ora et labora!
Mutta Ducki! Etkös sinä ollut Laivaston miehiä? Katos pari vuotta sitten Haminassa oli pohjoismaiset merikadettipäivät. Aluksilla vieraillessa ruotsalaiset vetivät kättä lippaan ja laiva oli järjestyksessä, suomalaisten Pohjanmaa teknisesti ylivertainen ja jämpti, norjalaisilla kaikki ok. Mutta juutit! Takakannella grillattiin possua ja kadetit veti kaljaa aurinkovarjon alla! Laiva paskainen kuin mikä! Ei tuollaiset pysty itseään puolustamaan tai maataan.
Ehdotan siis, että vuokrataan Puolustusvoimilta tykkivene, jota kipparoit. Minä haalin joukkueellisen jääkäreitä ja lähdetään turvaamaan Tanska. Korvausta vastaan. Helppo nakki, saadaan vielä joku Sukkahousuheviritarikunnan plootukin kuninkattarelta, mitäs sanot?
Turvataan Tanska
49
2495
Vastaukset
- Jellona46
Ei se nyt käy, Äijäkäs! Liian vaarallista hommaa , sanon minä. Minä en rupea täällä sydän syrjälläni odottamaan.... Ja entäs jollei sieltä teidän alukselta nettiyhteydet pelaa, mitäs sitten tehdään? Ainakin joudutte ottamaan allekirjoittaneen Hiliman mukaan - me voidaan vaikka harhauttaa vihollista sillä aikaa, kun te teette omia operaatioitanne...me kyllä keksitään Hiliman kanssa keinot!
- äijäkäs
Mans kat tu tuu what mans kat tu tuu, eli miesten hommia. Eihän me millään jollalla lähdetä, on siellä vuokrapaatissa pelit ja vehkeet. Ei me nyt vaaratilanteisiin jouduta ja jos joudutaan, niin haavoittumisista vaaditaan ponus. Hilima ainakin pisnisnaisena ymmärtää.
Aattele niillä fyrkilla päästään melekosen pitkälle ja kauaksi aikaa ankan kanssa keikan jälkeen. Oho, siis neljästään, tai miten nyt sovitaan.
Kyllä uskon tuohon harhauttamiskykyynne, sietää harkita teidän mukaan ottamista, kunhan ette puutu yleisesti ratekiaan ja taktiikkaan. - Jellona46
äijäkäs kirjoitti:
Mans kat tu tuu what mans kat tu tuu, eli miesten hommia. Eihän me millään jollalla lähdetä, on siellä vuokrapaatissa pelit ja vehkeet. Ei me nyt vaaratilanteisiin jouduta ja jos joudutaan, niin haavoittumisista vaaditaan ponus. Hilima ainakin pisnisnaisena ymmärtää.
Aattele niillä fyrkilla päästään melekosen pitkälle ja kauaksi aikaa ankan kanssa keikan jälkeen. Oho, siis neljästään, tai miten nyt sovitaan.
Kyllä uskon tuohon harhauttamiskykyynne, sietää harkita teidän mukaan ottamista, kunhan ette puutu yleisesti ratekiaan ja taktiikkaan....kun me Hiliman kanssa näytetään meidän strategiset ... eikun strategiat. Mut nyt olen huolissani Duckista, missä ystävämme? Hänellä oli eilen hirvittävän rankka päivä - kaikki ne toluhöyryt ja ilmanvaihtohormiin juuttumiset - onko nyt ihan masennus iskenyt? Älä välitä, Ducki, sattuuhan noita!
- Don-Duck
Jellona46 kirjoitti:
...kun me Hiliman kanssa näytetään meidän strategiset ... eikun strategiat. Mut nyt olen huolissani Duckista, missä ystävämme? Hänellä oli eilen hirvittävän rankka päivä - kaikki ne toluhöyryt ja ilmanvaihtohormiin juuttumiset - onko nyt ihan masennus iskenyt? Älä välitä, Ducki, sattuuhan noita!
... ja hard night päälle, oisko mitään ;P Täshää mie. Älä ole huolissasi, "Jeltsu". Oli vaan kiireinen päivä perintätoimessa. Sementtilenkkareitakin piti valaa isompi kasa ;D
Oikeesti olitko huolissasi, että masisko Duckkiin iskenyt? Juu, kauhee on ... kukahan lohduttais ja virvoittelis vanhaa ankanrepaletta? Niisk ... ei varmaan kukaan :( Kukapa minusta, hyödytön jo olen varmaan? Kylmä ja yksinäinen vuodeko kaislikon pimennossa minun kohtaloni on ... sniff? Ei Duckille kukaan iltasatuja koskaan kerro :( Niin, sattuuhan sitä ... yhtä suurta erehdystähän minun elämäni on vain ollut ... sniff! Vaan ketäpä se kiinnostaisi?
HELKUTA! Äijäkäs ja Hilima ihan kuumana käyvät ;P Kas kun eivät tässä palstalla sentään itse toimeen ole ryhtyneet? Läheltä viistää jo? :O Noh, niin ne toiset ... sniff?
Sotaankin vielä pitäisi lähteä? Kyllähän me Äijäkkään kanssa yksi Tanska aina vallataan. Raakoja sotilaita ollaan kummatkin ;P Monta kurkkua ollaan viipaloitu ;) Näin meidän kesken, on minulla filminpätkäkin Äijäkkäästä pyssyllä ampuamassa. Katohan ko hää lasettaa, päälle vielä reteesti nauraapi ;P
http://www.ppsh41.com/ppshmgp.MPG
Otetaan sinut, "Jeltsu", ja Hilima mukaan reissuun. Sotiessa on aina nälkä ja ilmassa kosolti frutti di testorettonia ;P Hiliman kanssa muonittatte meitit tuoreilla muikkukukoilla ja välillä pystytätte viihytyskiertueen meille nokisille taistelijoille ;P
Äijäkkään kanssa täytyykin taktiikat miettiä tarkkaan. Sen touhut tietäen ensi-isku kohdistuisi Tuuporin panimoon. Mieshukka nousisi silloin taatusti liian suureksi. Parhain ykköskohde olisi semmoinen viijen tähen keskustahotelli. Vihulainen on helpompi väsyttää kaupunkitaisteluissa ;P Siihen tarvitaan vain hyvä tukikohta :)
"Jellona" ... nukutsie jo?
D. "seitsemän lammen kauhu" Duckki - Jellona46
Don-Duck kirjoitti:
... ja hard night päälle, oisko mitään ;P Täshää mie. Älä ole huolissasi, "Jeltsu". Oli vaan kiireinen päivä perintätoimessa. Sementtilenkkareitakin piti valaa isompi kasa ;D
Oikeesti olitko huolissasi, että masisko Duckkiin iskenyt? Juu, kauhee on ... kukahan lohduttais ja virvoittelis vanhaa ankanrepaletta? Niisk ... ei varmaan kukaan :( Kukapa minusta, hyödytön jo olen varmaan? Kylmä ja yksinäinen vuodeko kaislikon pimennossa minun kohtaloni on ... sniff? Ei Duckille kukaan iltasatuja koskaan kerro :( Niin, sattuuhan sitä ... yhtä suurta erehdystähän minun elämäni on vain ollut ... sniff! Vaan ketäpä se kiinnostaisi?
HELKUTA! Äijäkäs ja Hilima ihan kuumana käyvät ;P Kas kun eivät tässä palstalla sentään itse toimeen ole ryhtyneet? Läheltä viistää jo? :O Noh, niin ne toiset ... sniff?
Sotaankin vielä pitäisi lähteä? Kyllähän me Äijäkkään kanssa yksi Tanska aina vallataan. Raakoja sotilaita ollaan kummatkin ;P Monta kurkkua ollaan viipaloitu ;) Näin meidän kesken, on minulla filminpätkäkin Äijäkkäästä pyssyllä ampuamassa. Katohan ko hää lasettaa, päälle vielä reteesti nauraapi ;P
Otetaan sinut, "Jeltsu", ja Hilima mukaan reissuun. Sotiessa on aina nälkä ja ilmassa kosolti frutti di testorettonia ;P Hiliman kanssa muonittatte meitit tuoreilla muikkukukoilla ja välillä pystytätte viihytyskiertueen meille nokisille taistelijoille ;P
Äijäkkään kanssa täytyykin taktiikat miettiä tarkkaan. Sen touhut tietäen ensi-isku kohdistuisi Tuuporin panimoon. Mieshukka nousisi silloin taatusti liian suureksi. Parhain ykköskohde olisi semmoinen viijen tähen keskustahotelli. Vihulainen on helpompi väsyttää kaupunkitaisteluissa ;P Siihen tarvitaan vain hyvä tukikohta :)
D. "seitsemän lammen kauhu" Duckkija nukkuisin vieläkin, jos voisin, mutta välillä pitää tehdä töitä. (Teetä minullekin muutama pakka niitä kortteja, niin voin jättää työt vähemmälle ja keskittyä olennaiseen...esim. ankkojensuojeluun? Mulla on banderollit jo valmiina - toisella puolella lukee "Säästäkää edes ankat" ja toisella enklanniksi "Save the duck!" Sitä voin heiluttaa siellä Tanskanmaallakin, siinä viiden tähden hotellin baarissa - että ymmärtävät, miten tärkeästä asiasta on kysymys.Tästä ideasta innostuneena Hilima varmaan kohta tekstailee omaa banderolliaan "Siästäkää ees kukot ja kot'kalja" uskotko? Siis mikäli suhteeltaan Äijäkkääseen ehtii... :))
Valoisaa päivän jatkoa, Duckiseni. Paistaa se päivä vielä risukas...kaislikkoonkin. :=) - äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
D. "seitsemän lammen kauhu" DuckkiOliko CIA:n pojat unohtanut edellisiltä reissuilta kuvamateriaalia meikäläisestä? Täytyy laittaa noottia.
Meinaat nyt sitte et saisit säälistä pi..ristäjän elämääsi. Älä nyt iso ankka poraa.
Ei mullakaan helppoa ole tuon Hiliman kanssa. Milläköhän sen daamin sais kuumaksi. Alkaa vähän lelulaatikosta loppua leekot.
Osuit kyllä oikeaan tossa Tuuporissa. Sinne oli tarkoitus tehdä täsmäisku. Miksei tommonen viijen tähen riemuliiterikin päämajaksi sovellu.
Tuli mieleen ensmäinen reilausmatka. Jumituttiin poikain kanssa Köpikseen kaheks viikoks. Tulipa siinä maailmaa nähtyä. Porttikieltoja tuli ainakin pari smörrepröödikippoloihin. - Hilima Von..
Jellona46 kirjoitti:
ja nukkuisin vieläkin, jos voisin, mutta välillä pitää tehdä töitä. (Teetä minullekin muutama pakka niitä kortteja, niin voin jättää työt vähemmälle ja keskittyä olennaiseen...esim. ankkojensuojeluun? Mulla on banderollit jo valmiina - toisella puolella lukee "Säästäkää edes ankat" ja toisella enklanniksi "Save the duck!" Sitä voin heiluttaa siellä Tanskanmaallakin, siinä viiden tähden hotellin baarissa - että ymmärtävät, miten tärkeästä asiasta on kysymys.Tästä ideasta innostuneena Hilima varmaan kohta tekstailee omaa banderolliaan "Siästäkää ees kukot ja kot'kalja" uskotko? Siis mikäli suhteeltaan Äijäkkääseen ehtii... :))
Valoisaa päivän jatkoa, Duckiseni. Paistaa se päivä vielä risukas...kaislikkoonkin. :=)Miun pit tulla siulle kertoo, sillee tyttöjen kesken; se Äijäkäs heittäyty iha kaaheen romanttiseks. Hiä sano että mie oon ku Kaarlo Fattserin Siesta-patukka. Miehä olin niin ymmyrkäisenä onnesta et pit käävä patikomassa 2.1 km, vähä niiku pallautumassa muanpinnalle.
Kyllä mie oon kaikenlaisii kohteliaisuuksii kuullunna niinku "Onpas se Hilima kaanis" tai "onpas sillä Hilimalla nätti leninki", perskuta vie, semmossii imellys-pläjjäyksii, yäk, kuka niihin uskoo. Kyllä se niin on, että kunnon Äijä se tottuuven sannoo.
Mitenkäs siulla sen Ankan kanssa on männynnä?
Hilima von Siesta-patukka :} - Don-Duck
Jellona46 kirjoitti:
ja nukkuisin vieläkin, jos voisin, mutta välillä pitää tehdä töitä. (Teetä minullekin muutama pakka niitä kortteja, niin voin jättää työt vähemmälle ja keskittyä olennaiseen...esim. ankkojensuojeluun? Mulla on banderollit jo valmiina - toisella puolella lukee "Säästäkää edes ankat" ja toisella enklanniksi "Save the duck!" Sitä voin heiluttaa siellä Tanskanmaallakin, siinä viiden tähden hotellin baarissa - että ymmärtävät, miten tärkeästä asiasta on kysymys.Tästä ideasta innostuneena Hilima varmaan kohta tekstailee omaa banderolliaan "Siästäkää ees kukot ja kot'kalja" uskotko? Siis mikäli suhteeltaan Äijäkkääseen ehtii... :))
Valoisaa päivän jatkoa, Duckiseni. Paistaa se päivä vielä risukas...kaislikkoonkin. :=)...banderolliksi "Jeltsukalle" vois olla: "throw Duck to Lion"? ;P
Duckzoni "ankkaa liemessä" :) - Jellona46
Hilima Von.. kirjoitti:
Miun pit tulla siulle kertoo, sillee tyttöjen kesken; se Äijäkäs heittäyty iha kaaheen romanttiseks. Hiä sano että mie oon ku Kaarlo Fattserin Siesta-patukka. Miehä olin niin ymmyrkäisenä onnesta et pit käävä patikomassa 2.1 km, vähä niiku pallautumassa muanpinnalle.
Kyllä mie oon kaikenlaisii kohteliaisuuksii kuullunna niinku "Onpas se Hilima kaanis" tai "onpas sillä Hilimalla nätti leninki", perskuta vie, semmossii imellys-pläjjäyksii, yäk, kuka niihin uskoo. Kyllä se niin on, että kunnon Äijä se tottuuven sannoo.
Mitenkäs siulla sen Ankan kanssa on männynnä?
Hilima von Siesta-patukka :}myö ollaa Ducki kans pietty vähä matalampaa proffiilii ko työ - kaikkee mitä ajatellaa ei ehkä kerrota ja muutekii on vähä semmone "hittaast hyvä tulloo jos on tullaksee"-taktiikka...? :)
Ooha mie huomant teijä kuumat välit Äijäkkää kans ja on kaik muutkii ne huomant ja enks mie sitä siul jo aikapäivii sanont, et teiä välil näytti olevan jottai kehittymäs - naise vaistoha sen miul kerto. Kauniit on Äijäkkääl kohteliaisuuet, kyl mie ymmärrän et tuollasen jälkeen pittää patikkalenkil lähtee.
Tää murre ei tuu miult iha itestää, enemmä ko oon länssuome tyttöi, mut mie nyt koitin harjotella. Jos vaik siel Tanskas tää on meiä koodikielen, ni ossaan sit jottai miekii. Elä naura, jos kuulostaa hassult.
Nii, on se Ducki miul sillo tällö iltasuukkoi lähettänt, saas nähä mite tänä iltan käyp. - Don-Duck
Jellona46 kirjoitti:
myö ollaa Ducki kans pietty vähä matalampaa proffiilii ko työ - kaikkee mitä ajatellaa ei ehkä kerrota ja muutekii on vähä semmone "hittaast hyvä tulloo jos on tullaksee"-taktiikka...? :)
Ooha mie huomant teijä kuumat välit Äijäkkää kans ja on kaik muutkii ne huomant ja enks mie sitä siul jo aikapäivii sanont, et teiä välil näytti olevan jottai kehittymäs - naise vaistoha sen miul kerto. Kauniit on Äijäkkääl kohteliaisuuet, kyl mie ymmärrän et tuollasen jälkeen pittää patikkalenkil lähtee.
Tää murre ei tuu miult iha itestää, enemmä ko oon länssuome tyttöi, mut mie nyt koitin harjotella. Jos vaik siel Tanskas tää on meiä koodikielen, ni ossaan sit jottai miekii. Elä naura, jos kuulostaa hassult.
Nii, on se Ducki miul sillo tällö iltasuukkoi lähettänt, saas nähä mite tänä iltan käyp..... tarjoillaan nyt heti: MUISKIS !!! Iltapusu on viel uunis muhimas :) On semmonen isonsorttinen ja ottaapi aikaa läpikypsyä ;P
Juu, hitaasti hyvä tulee. Kiirettä turha pitää ... soitatko sie illal "Jeltsu"? :) Oho :O Lipsahti ;) Kui se nyt noin, hih?
Hienosti "Jeltsulta" murre kääntyy :) Länsisuomen leijonii? Hiukan tuttua seutua Duckillekin. Muuta en kerrokaan julkisest ....
D. "Duckburger Börs" - äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
...banderolliksi "Jeltsukalle" vois olla: "throw Duck to Lion"? ;P
Duckzoni "ankkaa liemessä" :)Etkö huomannu, kun jello niin nätisti vihjaili lentosuukosta? Näin meijän kesken, nyt toimi, ankannahjus! Tsori nyt, kun äkseeraan, mut..
- Jellona46
Don-Duck kirjoitti:
.... tarjoillaan nyt heti: MUISKIS !!! Iltapusu on viel uunis muhimas :) On semmonen isonsorttinen ja ottaapi aikaa läpikypsyä ;P
Juu, hitaasti hyvä tulee. Kiirettä turha pitää ... soitatko sie illal "Jeltsu"? :) Oho :O Lipsahti ;) Kui se nyt noin, hih?
Hienosti "Jeltsulta" murre kääntyy :) Länsisuomen leijonii? Hiukan tuttua seutua Duckillekin. Muuta en kerrokaan julkisest ....
D. "Duckburger Börs""soittelen" toki vielä myöhemmin tänään....saatan valvoakin myöhään, jos tulee olympialaisten avajaisia katsottua. Tai olisko tänään mitään hyvää leffaa telkussa? Vai Börs....hmm......
- äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
.... tarjoillaan nyt heti: MUISKIS !!! Iltapusu on viel uunis muhimas :) On semmonen isonsorttinen ja ottaapi aikaa läpikypsyä ;P
D. "Duckburger Börs"Minä turhaan jo huolestuin. Hyvä näin!
- Don-Duck
äijäkäs kirjoitti:
Etkö huomannu, kun jello niin nätisti vihjaili lentosuukosta? Näin meijän kesken, nyt toimi, ankannahjus! Tsori nyt, kun äkseeraan, mut..
... heti tuli kuuma aalto tänne kaislikon uumeniin ;P No, saapihan "Jeltsu" Duckkiin helposti yhteyden. On emaili näytillä :) Vaan on "Jellukka" hyvin harkitsevainen ja hätäilemätön. Ehken joku päivä sinne Duckin postilootaan jotain tuleekin hältä? :) Heti vastaisin ja ties vaikka oikein "attatsmentin" kera ...
D. "hotspot" Duckki - Jellona46
Don-Duck kirjoitti:
... heti tuli kuuma aalto tänne kaislikon uumeniin ;P No, saapihan "Jeltsu" Duckkiin helposti yhteyden. On emaili näytillä :) Vaan on "Jellukka" hyvin harkitsevainen ja hätäilemätön. Ehken joku päivä sinne Duckin postilootaan jotain tuleekin hältä? :) Heti vastaisin ja ties vaikka oikein "attatsmentin" kera ...
D. "hotspot" Duckkiajattelit vastata....?
- Don-Duck
Jellona46 kirjoitti:
ajattelit vastata....?
... eli olispa pian kesä :) Tai tuleehan se kesä joskus kesken talveakin? :D Aivan upeat "siivet" muuten kummallakin ;P Hellyyttävä näky! Duckilla on kans "Jeltsulle" jotain. Ei "Dodo", mutta läheltä kenties liippaa, hehe? "Sumuisten kaislikkojen uljas ankkagorilla".
... ai niin, iltapusunne on kypsä. Milloin saisi tarjoilla?
... menee ... swoooosh,
D. Duck - Jellona46
Don-Duck kirjoitti:
... eli olispa pian kesä :) Tai tuleehan se kesä joskus kesken talveakin? :D Aivan upeat "siivet" muuten kummallakin ;P Hellyyttävä näky! Duckilla on kans "Jeltsulle" jotain. Ei "Dodo", mutta läheltä kenties liippaa, hehe? "Sumuisten kaislikkojen uljas ankkagorilla".
... ai niin, iltapusunne on kypsä. Milloin saisi tarjoilla?
... menee ... swoooosh,
D. Duckkumpi parempi - ennen vai jälkeen sen avantouinnin, jota Hilima "von Näkijä" meille tänä iltana ennusti? Vai saisiko niitä tingittyä ihan kaksin kappalein... ? :)
- Don-Duck
Jellona46 kirjoitti:
kumpi parempi - ennen vai jälkeen sen avantouinnin, jota Hilima "von Näkijä" meille tänä iltana ennusti? Vai saisiko niitä tingittyä ihan kaksin kappalein... ? :)
... "Jeltsu" katsomassa mikä se kolahdus oli? Kaislikko tuulessa huojuu ja postilaatikot heiluvat .... ;P
D. Duckzoni - Jellona46
Don-Duck kirjoitti:
... "Jeltsu" katsomassa mikä se kolahdus oli? Kaislikko tuulessa huojuu ja postilaatikot heiluvat .... ;P
D. Duckzonitiedätkö...nyt tuli "randevouz" kuten Nykäselle aikoinaan....voisin vaikka vannoa, että olen nähnyt sinut jossakin. Missä?
Onko sinulla yhtä hämmentynyt olo kuin minulla? Pelottaa....vähän kuten Hilima-ystävämme totesi, että "jos Äijäkäs nyt kosii, niin kaikki hauska on ohi" (tai jotain siihen suuntaan)- taidan ymmärtää, mitä tarkoitti.
Hyvää yötä, kauniita unia!
- VeliP
Kööpenhaminan metro laajenee – monet muslimimaat luvanneet lähettää vapaaehtoisia räjäytystöihin.
- äijäkäs
Passina pari kiloa Semtexia ja viisumina käy AK-47. Eiköhän sillä työlupa ja ylipanostajan homma irtoa!
- Hilima Von..
"Ystävvyys on kun perhosen lento
niin kaanis ja hento"
*Se on sitä ko Jellu ja Ankka kuhertelloo lammikolla.
"Vua hoivaappa sitä ja huolta kanna"
*Niin ko Äijäkäs tempassoo Hiliman poejes kot'kaljatynnyriltä.
"Sen kaaniimpaa asijoo ei elämä anna"
*Niihh, vuusioituminen..
Hilima von Hyvvee Ystävänpäevee!- Jellona46
ko siulla on tuo sana hallus! Mitäpä tuoho lissäämää.
Lämpimin ajatuksin ajattelen teitä kaikkia tänään ja toivon taas löytäväni tien sinne lammikolle... - Hilima Von..
Jellona46 kirjoitti:
ko siulla on tuo sana hallus! Mitäpä tuoho lissäämää.
Lämpimin ajatuksin ajattelen teitä kaikkia tänään ja toivon taas löytäväni tien sinne lammikolle...Mie näin siun horoskoopin, se on iha, jonnii joutavvoo höpötystä, aina sillo ku se ei romantiikkoo luppoo.
Miulle on semmonen huhu kantautanna, että Se Ankka virittellöö Siulle sellaesta romanttis-vivahteista kynttiläillallista sinne rapakolleen. Hiällä on iha ranskalais-italialais-kreikkalais-kiinalainen kokki, hiä ku ei tiijä minkälaesesta evväästä sie tykkäät. (Näin meijän kesken, sano että sie syöt vua epspanialaisittain valmistettua murkinnoo, hähää, ej vajneskaa)
Mie kans uattelen lämpimästi teittii kaikkii, mut Äijäkkkään kohalla minnuu kuumottaa mukavasti :}
Hilima von horoskooppi - Jellona46
Hilima Von.. kirjoitti:
Mie näin siun horoskoopin, se on iha, jonnii joutavvoo höpötystä, aina sillo ku se ei romantiikkoo luppoo.
Miulle on semmonen huhu kantautanna, että Se Ankka virittellöö Siulle sellaesta romanttis-vivahteista kynttiläillallista sinne rapakolleen. Hiällä on iha ranskalais-italialais-kreikkalais-kiinalainen kokki, hiä ku ei tiijä minkälaesesta evväästä sie tykkäät. (Näin meijän kesken, sano että sie syöt vua epspanialaisittain valmistettua murkinnoo, hähää, ej vajneskaa)
Mie kans uattelen lämpimästi teittii kaikkii, mut Äijäkkkään kohalla minnuu kuumottaa mukavasti :}
Hilima von horoskooppiämpärillisen jäitä sieltä lammikolta tullessani, niillä on hyvä jäähdyttää liiallista kuumotusta. Luultavasti joudun niihin taas itsekin turvautumaan....Niin siis sikäli mikäli siellä tosiaan on tänään illallinen minulle katettuna? Ah! Ihan sama minkä keittiön erikoisuuksia Ducki minulle tarjoaa - täydestä menee vaikka ruotsalaiset hapansilakat (!) - pääasia on romanttinen tunnelma ja hyvä seura :). Mitäpä luulet Äijäkkään virittelevän sinun varallesi?
Voi voi kun on vielä niin monta tuntia iltaan...ja mieli niin kaihoisa ja malttamaton :) - Hilima Von..
Jellona46 kirjoitti:
ämpärillisen jäitä sieltä lammikolta tullessani, niillä on hyvä jäähdyttää liiallista kuumotusta. Luultavasti joudun niihin taas itsekin turvautumaan....Niin siis sikäli mikäli siellä tosiaan on tänään illallinen minulle katettuna? Ah! Ihan sama minkä keittiön erikoisuuksia Ducki minulle tarjoaa - täydestä menee vaikka ruotsalaiset hapansilakat (!) - pääasia on romanttinen tunnelma ja hyvä seura :). Mitäpä luulet Äijäkkään virittelevän sinun varallesi?
Voi voi kun on vielä niin monta tuntia iltaan...ja mieli niin kaihoisa ja malttamaton :)tulloo tarpeeseen, kiitos etukättee.
Siulla taetaa olla korkeenpuoleinen ankkakuume, jos ruottalaiset hapansilakat ei häerihe? Huh huh Jellu, se lemuhan on ku paskahuussissa, kyl sie nyt jäetä tarvihet, nii malttamattoman kuumana käyt.
Mie luulen että se Äijäkäs on voejellu miulle sukset ja myö lähetää romanttiselle kuutamohiihdolle vua tähet meijän karttana. Mie kyllä luulen että ensimmäiselle luavulle jiähää, nii ko 'evväitä syömää' ne evväät sie luultavasti arvaatkii. Sit myö varmaan vähä pisneksijä hoijellaan, se vuusiutumienkin on työn
alla..niih.. :}
Hilima von kahen-aena-kaanihimpi-hiihelläkkii - äijäkäs
Jellona46 kirjoitti:
ämpärillisen jäitä sieltä lammikolta tullessani, niillä on hyvä jäähdyttää liiallista kuumotusta. Luultavasti joudun niihin taas itsekin turvautumaan....Niin siis sikäli mikäli siellä tosiaan on tänään illallinen minulle katettuna? Ah! Ihan sama minkä keittiön erikoisuuksia Ducki minulle tarjoaa - täydestä menee vaikka ruotsalaiset hapansilakat (!) - pääasia on romanttinen tunnelma ja hyvä seura :). Mitäpä luulet Äijäkkään virittelevän sinun varallesi?
Voi voi kun on vielä niin monta tuntia iltaan...ja mieli niin kaihoisa ja malttamaton :)Olen kyllä yhtä ja toista suunnitellut Hiliman suhteen. Se on mulla kovapäällä tuo romanttinen puoli toisaalta niin vahva. Ylläreitä tykkään tehdä, luonnon taikavoimaa apuna käyttää. Hieno oli tuo Hiliman kuvaus hiihtoreissusta, hyvin pitkälti omien mieltymysteni mukainen.
Mutta se ruåtsalaisen hapansilakan resepti: Tehdään tynnyriin mausteliemi, johon lisätään silakat, tynnyri upotetaan tunkioon, annetaan muhia vähintään pari vuotta, sitten syödään tunkio.
- Hilima Von..
En meinannu sinnuu huomata..aena ku yritän vastata ei tää systeemi anna, joten tänne taas.
Tsuudelma ja hali tullookin tarpeeseen, sen verran tässä on ikävä ollunna. Ihan meinoo tuas jalat männä alta..aahhh...
Hilima von ei-näe-eikä-kuule-mittää- äijäkäs
Karhullakin täällä typerän onnellinen virne päällä, kun Hiliman kanssa on sovittu ja Kulta oot takasin tullut, Ducki ja jellokin tykkää. Pitävätköhän äijäkästä hölömönä nyt?
Mulla muuten seisoo nyt muukin kuin järki...ohoh kohta tsensuroivat! - Hilima von..
äijäkäs kirjoitti:
Karhullakin täällä typerän onnellinen virne päällä, kun Hiliman kanssa on sovittu ja Kulta oot takasin tullut, Ducki ja jellokin tykkää. Pitävätköhän äijäkästä hölömönä nyt?
Mulla muuten seisoo nyt muukin kuin järki...ohoh kohta tsensuroivat!Äijäkäs, ehkä ne ei tänne 'peräkammariin' huomoo tsentsuurilla iskee..pijetäännii semmonen villinlännen ilta..
Eikä kukkaa pie mittää minnää, elä hupata, tai mie oon semmonen itkupilli nyyhkälijä, Hilima ku on nii herkkä, vieno, kaino ja ujokkii vielä.
Hilima von mikähän-sille-Äijäkkäälle-tuli - Hilima Von..
äijäkäs kirjoitti:
Mulla muuten seisoo nyt muukin kuin järki...ohoh kohta tsensuroivat!nyt, voi olla että menneepi huomiseen, en oo ihan varma. Lammikolle terkkuja.
Hilima von heikun-keikun - äijäkäs
Hilima von.. kirjoitti:
Äijäkäs, ehkä ne ei tänne 'peräkammariin' huomoo tsentsuurilla iskee..pijetäännii semmonen villinlännen ilta..
Eikä kukkaa pie mittää minnää, elä hupata, tai mie oon semmonen itkupilli nyyhkälijä, Hilima ku on nii herkkä, vieno, kaino ja ujokkii vielä.
Hilima von mikähän-sille-Äijäkkäälle-tuliSemmonen ilta kuulostaa hienolta. Sinnuu Hilima varmasti porukat rakastaa, Sie oot ilopilleri ja niin lämmin naisimmeinen!
Voi kun vuusioitumisen jälkeen saisin kuunnella tuhinaasi kainalostani... - Jellona46
Hilima Von.. kirjoitti:
nyt, voi olla että menneepi huomiseen, en oo ihan varma. Lammikolle terkkuja.
Hilima von heikun-keikun...ei ollut shamppanjaa jäähtymässä eikä ruusuja hopeamaljassa - ei ollut tulta takassa ja valoja himmennettynä eikä kuulunut kaunista, romanttista musiikkia kaislikosta... olinkohan oikealla lammikolla ollenkaan? Minä siellä uudenuutukaisessa (ihan tätä tilaisuutta varten hankitussa) iltapuvussani odotin ja odotin...Noh, nyt jo kotona, puku ripustettu takaisin naftaliiniin, huolella tehty meikki pesty pois...nyyh, niin surullista. Sydämeni on murtunut. Huomenna ilmoittaudun nunnaluostariin. Jääkää hyvästi.
Byääääh.......... - äijäkäs
Jellona46 kirjoitti:
...ei ollut shamppanjaa jäähtymässä eikä ruusuja hopeamaljassa - ei ollut tulta takassa ja valoja himmennettynä eikä kuulunut kaunista, romanttista musiikkia kaislikosta... olinkohan oikealla lammikolla ollenkaan? Minä siellä uudenuutukaisessa (ihan tätä tilaisuutta varten hankitussa) iltapuvussani odotin ja odotin...Noh, nyt jo kotona, puku ripustettu takaisin naftaliiniin, huolella tehty meikki pesty pois...nyyh, niin surullista. Sydämeni on murtunut. Huomenna ilmoittaudun nunnaluostariin. Jääkää hyvästi.
Byääääh..........Yhtä kriisiä kriisin perään nyt ankkalammikolla. Pitäisikö äijäkkään nyt auttaa Duckia vuorostaan. Ihan varmasti nyt on joku hyvä syy. Oisko Ankka jäänyt jonnekin katiskaan kiinni, missä nyt kvaakkuu jellon perään. Mennään yhessä kattomaan, onko lättänokka pulassa. Kyllä se siitä selkenee. Taitaa vaan tässä selvitä meijän Ankan kanssa olevan kovasti herkkiä poikia, mielialat vaihtelee, mutta ah niin kovasti sydän pullollaan tunteita. Minusta muuten tuntuu, että Ankka on vähän ujon puoleinen. Sotahommissa ja miesten töissä se on jekkeä, mutta viehättävä jello pistää pojalla puntin tutisemaan.
Älä nyt sinne nunnaluostariin, hyvä tyttö. Toisaalta, jos Hilima minut hylkäis, niin saattasin itekin nunnaluostariin ilmoittautua.. - Jellona46
äijäkäs kirjoitti:
Yhtä kriisiä kriisin perään nyt ankkalammikolla. Pitäisikö äijäkkään nyt auttaa Duckia vuorostaan. Ihan varmasti nyt on joku hyvä syy. Oisko Ankka jäänyt jonnekin katiskaan kiinni, missä nyt kvaakkuu jellon perään. Mennään yhessä kattomaan, onko lättänokka pulassa. Kyllä se siitä selkenee. Taitaa vaan tässä selvitä meijän Ankan kanssa olevan kovasti herkkiä poikia, mielialat vaihtelee, mutta ah niin kovasti sydän pullollaan tunteita. Minusta muuten tuntuu, että Ankka on vähän ujon puoleinen. Sotahommissa ja miesten töissä se on jekkeä, mutta viehättävä jello pistää pojalla puntin tutisemaan.
Älä nyt sinne nunnaluostariin, hyvä tyttö. Toisaalta, jos Hilima minut hylkäis, niin saattasin itekin nunnaluostariin ilmoittautua..kriisiä toisen perään. Kyllä minä niitä katiskoja ja pyydyksiä koitin siellä lammikolla tarkastella ja kovasti Ankkaa huutelin, mutta ei merkkiäkään. Tänä yönä ei kyllä tule uni silmään, kun niin kova huoli on hänestä. Jollei ole Ankka aamuun mennessä antanut elonmerkkiä itsestään, niin tehdään huomenna katoamisilmoitus. Meinaatko tosissaan, että olisi ujo?
- Don-Duck
Jellona46 kirjoitti:
kriisiä toisen perään. Kyllä minä niitä katiskoja ja pyydyksiä koitin siellä lammikolla tarkastella ja kovasti Ankkaa huutelin, mutta ei merkkiäkään. Tänä yönä ei kyllä tule uni silmään, kun niin kova huoli on hänestä. Jollei ole Ankka aamuun mennessä antanut elonmerkkiä itsestään, niin tehdään huomenna katoamisilmoitus. Meinaatko tosissaan, että olisi ujo?
Ei hätää :) Don Vittorio ylipuukkas keikkoja. Alkaapi setä olla jo hiukka seniletto? Pirkuta yhteen vuorokautee viiet sementtilenkkarit piti valaa ja sovittaa. Tympeitä asiakkaita vielä kun eivät malttaneet seistä hiljaa paljussa ja ootella kuivumista. Vaikka meitin pikasementti kovettuukin hetkessä, niin tulee pahasti löysät lenkkarit jos twistaamaan ryhytään kesken hommien ;P
Salvatore "savukumin" kanssa käytii vielä parissa hotellissa jakamassa unilääkettä ja eikös miun taplettikoneesta äänenhiljentäjä hajonnu kesken urakkia, satanatto sentään :O Jouvuin jakamaan loput taput äänen kera ja santarmit tietty perään saatiin. Kele miun Alhva Roomeo reikii täynnä ja takalasin murusii penkeissä! Päästii onneks karkuu, lähelt viisti kylläki. Salvatore, miun kuski, sai yhen kutin räpyläst läpitte. Semmone tavalline lihasreikelö. Mie puhistin ja laitoin pari tikkii. Äreekshä tuo Salvatoree veti, mut rauhottu ko annoin litran Grappaa ja ison kulhon oliivei.
Jotta tyäkiireitä vaan pielly. Kauheesti Ystävänpäivän toimituksii ja onnituksii Jellolle, Hilimalle ja Äijäkkäälle tällee vähäse "jälkiräpylään" ;) Tottakai kaikille muilleki palstan eläville ;P Duckki lähettää teil kaikille tiipetti-telepation välityksel hyvii vipoi ympäri kehoo ;P
Miekö vanha ankka-Doni ujo, hehe ;P Ilman housujaki kuleskelen melkee aina, vaik hyvää tavaraa ei kuulemma tarvitte mainostaa :D ;P
Ai hitto ko sais n--ja ja nukkuu aina ko miel tekköö ;D Tää "ool raunt"-ala toisinaa teettää pitkii päivii :O
Muutenki outoo touhuu Duckin elo? Mikäs kumma ilmiö sekii on ko mie meen sänkyy nukkumaa ja aina herään teltast? ;P
Kaislikos suhisee, koht nokka tuhisee ...
D. "yhen uuun tuunari" Duck :) - Hilima Von..
Jellona46 kirjoitti:
...ei ollut shamppanjaa jäähtymässä eikä ruusuja hopeamaljassa - ei ollut tulta takassa ja valoja himmennettynä eikä kuulunut kaunista, romanttista musiikkia kaislikosta... olinkohan oikealla lammikolla ollenkaan? Minä siellä uudenuutukaisessa (ihan tätä tilaisuutta varten hankitussa) iltapuvussani odotin ja odotin...Noh, nyt jo kotona, puku ripustettu takaisin naftaliiniin, huolella tehty meikki pesty pois...nyyh, niin surullista. Sydämeni on murtunut. Huomenna ilmoittaudun nunnaluostariin. Jääkää hyvästi.
Byääääh..........Jellu Dear
Mie oon hirviän pahoillani, mut näyttäs että Ankka on kuitenkii hengissä, joten siltä osin ei uo hättää.
Kuha Hilima nyt ei ois hölömöilly, mie tiijän sata rosenttisen varmassti että illallista, romanttisenpuoleista hiä siulle on kuavaillu. Himpskatti, miun alamanakka taetaa olla niin sekasi et mie erehyin päevästä, ei ollunna eilen ies kuutammoo, tää on miun mokellus.
Elä sie mihkää nunnii lähe, siellä on tylsää ja meille tulloo hirviä ikävä sinnuu. Ankkakkii nyyhkii lammikkosa tulvimmaa, ois se aekamoinen luonnonkatasroofi.
Kyllä miun on nyt päevitettävä tiä allakka uuvellee ettei piäse uusia mokelluksia sattumaa.
Hilima von sotkeetuu-toesten-asioihin-joskus - Jellona46
Hilima Von.. kirjoitti:
Jellu Dear
Mie oon hirviän pahoillani, mut näyttäs että Ankka on kuitenkii hengissä, joten siltä osin ei uo hättää.
Kuha Hilima nyt ei ois hölömöilly, mie tiijän sata rosenttisen varmassti että illallista, romanttisenpuoleista hiä siulle on kuavaillu. Himpskatti, miun alamanakka taetaa olla niin sekasi et mie erehyin päevästä, ei ollunna eilen ies kuutammoo, tää on miun mokellus.
Elä sie mihkää nunnii lähe, siellä on tylsää ja meille tulloo hirviä ikävä sinnuu. Ankkakkii nyyhkii lammikkosa tulvimmaa, ois se aekamoinen luonnonkatasroofi.
Kyllä miun on nyt päevitettävä tiä allakka uuvellee ettei piäse uusia mokelluksia sattumaa.
Hilima von sotkeetuu-toesten-asioihin-joskusälä syytä itseäsi. Jellu se tässä oli hölmö ja kuvitteli kaikenlaista - romanttinen sielu kun on. Noh, hyvä on, että on Ducki hengissä. Taitaa vaan olla se meijän romanssi ankan kanssa siellä lätäkön pohjamudissa - bisniksiään vaan selvitti mutta ei sanallakaan pahoitellut tapahtunutta.
Olisko sinulla sen nunnaluostarin puhelinnumeroa?
Jellu "vetäsi-herneet-nenäänsä" - Hilima Von..
Jellona46 kirjoitti:
älä syytä itseäsi. Jellu se tässä oli hölmö ja kuvitteli kaikenlaista - romanttinen sielu kun on. Noh, hyvä on, että on Ducki hengissä. Taitaa vaan olla se meijän romanssi ankan kanssa siellä lätäkön pohjamudissa - bisniksiään vaan selvitti mutta ei sanallakaan pahoitellut tapahtunutta.
Jellu "vetäsi-herneet-nenäänsä"Jellu rokkaa nättii nennus vejä.
Se on Ankalla ollunna rankka yö, on ollu hankalia asiakkaita, työpaekkahäirintää ja vehkeettii on rempannu ja veripalttuakkii ois piässy tekemään. Se on Ankka-ruasu ollu yöllä nii väsynynnä että viimesillä voemillaa on siulle yksityiskohtasen selevityksen tehny. On varmaa nukahtanna iha pystyyn, näin mie tulkihen.
Jaa että numeroo, miulla ei taeja olla sitä, mut käviskö semmosen moottorpyrä-enkelten majapaikan numero? Eikö se on sama mikä henkellinen paekka se on? Näelläkkii on semmonen raahallinen muatila ja melekoset viljelmät.
Uottelehhan ensin että se Ankka herree.
Hilima von läträä-numero-muistioo - Hilima Von..
Jellona46 kirjoitti:
Byääääh..........mihinkään lähtemmää, myö tarvittaan sinnuu.
Myö lähetään koko köyry neljän vuojen piästä Olutmpialaisiin. Niih, aletaan harjoittelemmaa tuota jaloa, tyylikästä ja herkkää lajia, kurlinkia.
Meitä on neljä ja Ankka on harjotellu sen harjan kanssa heilumista, siulla on harja omasta takkaa, Äijäkäs suap opetella siinä samalla siivoomaan, mie oon tottunna viskelemmää astioita joten eköhän ne kivettii lennä samalla mallilla.
Mie luulen että ne poijattii innostuu ku siinä pelissä on nänni ja g-piste, perskule se tais ollakki t-piste.
Ois meillä melekonen tiimi, Ankka-Jellona-Karhu-Kylähullu, miusta tuntuu että vastustaja joko luovuttaa suosiolla tai kuoloo nauruu tai vähintäänkin keskittyminen meijän läsnäolosta häiriintyy. Varma voitto.
Hilima von hullaantunut-kurk-link-kista - Hilima Von Tuh
äijäkäs kirjoitti:
Semmonen ilta kuulostaa hienolta. Sinnuu Hilima varmasti porukat rakastaa, Sie oot ilopilleri ja niin lämmin naisimmeinen!
Voi kun vuusioitumisen jälkeen saisin kuunnella tuhinaasi kainalostani...Minnuu ylleisestiottaen pijetään melko vakavana ja surumielisenä immeisenä. Turpaan tulloo harva se päevä.
Hilima von tu-hi-naa - Don-Duck
Jellona46 kirjoitti:
älä syytä itseäsi. Jellu se tässä oli hölmö ja kuvitteli kaikenlaista - romanttinen sielu kun on. Noh, hyvä on, että on Ducki hengissä. Taitaa vaan olla se meijän romanssi ankan kanssa siellä lätäkön pohjamudissa - bisniksiään vaan selvitti mutta ei sanallakaan pahoitellut tapahtunutta.
Jellu "vetäsi-herneet-nenäänsä"Älähä sinne nenukkaas herneit tunkuamaa? :O Duckkiha kirjoitti yöllä siulle parahin Jeltsu "salapoksiin" sellaisen raportinomaisen selvitys-hätäviestin, viel "piristysliitoksen" kera. Pahoittelenha mie aivan valta-valtavast tapahtunutta. Kohan tietäis mikä se tapahtunu oikee on? :O Kaik paino päälle tääl yhtaikaa ja en mie kerinny nukkumaan oikestaa yhtää viime yönäkää. Aamupäiväl otin kahen tunnin nokat, ja eikun taas asijoille. Justiisa tulin lammikoll ja het avasin konneen.
Mie kyl tiijän, "Jeltsukkaiseni", mist siul kenkä puristaap ;P Siehä oot iha ilmiselväst UMPIMUSTIS Duckist ;D Epäilet josko Duckil on oltkii muita ko "asijakiireit"? No eihä tääl mittää nais-inehemoi oo hoijeltu, eikä muualkaa >:/ Voe hyväne aika? Sie "Jeltsu" senkii ovelus Duckkii nyt manipuleeraat niil naiste salatuil konsteil? :)
Meehän velmukki sinne "salapoksiis" koht käymää. Voipi olla jottai tärkeet popsahtanu tiejoks.
Vielkii miun pää iha vajaal pötkii. Tietääp sen siitä ko pelkkä itämurre vaa toimii, sekii hyvi huonost :( Kaik muut kiel-vipstaakit mänt nuri.
Nunnaksko sie meinaat? Sellaset aikeet myö kyl hoijetaa siun mielest, ties vaik jostai muualtkii, tääl Duckin romantikue-lammikol hyvinkii perusteellisest poijes ;)
Määhän nyt sinne lootalle, "velmulainen" ;P
D. "tilapäisest purn-aut" Duck - äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
Älähä sinne nenukkaas herneit tunkuamaa? :O Duckkiha kirjoitti yöllä siulle parahin Jeltsu "salapoksiin" sellaisen raportinomaisen selvitys-hätäviestin, viel "piristysliitoksen" kera. Pahoittelenha mie aivan valta-valtavast tapahtunutta. Kohan tietäis mikä se tapahtunu oikee on? :O Kaik paino päälle tääl yhtaikaa ja en mie kerinny nukkumaan oikestaa yhtää viime yönäkää. Aamupäiväl otin kahen tunnin nokat, ja eikun taas asijoille. Justiisa tulin lammikoll ja het avasin konneen.
Mie kyl tiijän, "Jeltsukkaiseni", mist siul kenkä puristaap ;P Siehä oot iha ilmiselväst UMPIMUSTIS Duckist ;D Epäilet josko Duckil on oltkii muita ko "asijakiireit"? No eihä tääl mittää nais-inehemoi oo hoijeltu, eikä muualkaa >:/ Voe hyväne aika? Sie "Jeltsu" senkii ovelus Duckkii nyt manipuleeraat niil naiste salatuil konsteil? :)
Meehän velmukki sinne "salapoksiis" koht käymää. Voipi olla jottai tärkeet popsahtanu tiejoks.
Vielkii miun pää iha vajaal pötkii. Tietääp sen siitä ko pelkkä itämurre vaa toimii, sekii hyvi huonost :( Kaik muut kiel-vipstaakit mänt nuri.
Nunnaksko sie meinaat? Sellaset aikeet myö kyl hoijetaa siun mielest, ties vaik jostai muualtkii, tääl Duckin romantikue-lammikol hyvinkii perusteellisest poijes ;)
D. "tilapäisest purn-aut" DuckKuule D., ei ole äijäkkään postilootakaan kolissut Hiliman viesteistä. Eipä näytä tännekään mitään höpsön romanttista kirjoittaneen. Paaaska.
Liekö jo Hiliman lemmen roihu sammunut kuin tulee sammumaan Torinon olympiatuli, lyhyen, kiihkeän elinkaarensa jälkeen.
Hylätyn lapasen olo tässä tulee. Märän sellaisen. Hylätty märkä lapanen viemärikaivossa.
Ajavatko nämä naisemme meidät lopullisen kadotuksen syövereihin, tanssimaan tummaa tangoa varjoisten laitakatujen savuisiin kapakoihin. Ympärillä ihmisrauniot, jotka illasta toiseen hakevat lohdutusta kepardista, ranskalaisista savukkeista ja uhkapeleistä.
Pokeriautomaatin monotoninen tervehdysvälisoittoko on kunniamarssimme matkalla alimpaan helvettiin? Huoks.. - äijäkäs
Hilima Von Tuh kirjoitti:
Minnuu ylleisestiottaen pijetään melko vakavana ja surumielisenä immeisenä. Turpaan tulloo harva se päevä.
Hilima von tu-hi-naaMiksi noin lakonisesti vastasit? Kurkkukielitsuudelma? Kähmintähali? Kelpaako?
- Jellona46
Don-Duck kirjoitti:
Älähä sinne nenukkaas herneit tunkuamaa? :O Duckkiha kirjoitti yöllä siulle parahin Jeltsu "salapoksiin" sellaisen raportinomaisen selvitys-hätäviestin, viel "piristysliitoksen" kera. Pahoittelenha mie aivan valta-valtavast tapahtunutta. Kohan tietäis mikä se tapahtunu oikee on? :O Kaik paino päälle tääl yhtaikaa ja en mie kerinny nukkumaan oikestaa yhtää viime yönäkää. Aamupäiväl otin kahen tunnin nokat, ja eikun taas asijoille. Justiisa tulin lammikoll ja het avasin konneen.
D. "tilapäisest purn-aut" Duckmua on vaivannut tänään. Ja joku muukin - en osaa selittää. Tosi harvoin olen huonolla tuulella, mutta tänään olen ollut.
Ducki, en taida ihan heti uskaltaa....you know. Mutta EI - en ole mustis!!!! En tunnusta!
Tuo curling-joukkue kyllä kiinnostaa. Olen pelin saloja opiskellut tänään ahkerasti, koska on ekat treenit, Hilima?
Hyvää yötä - lähden nyt uneksimaan curling-kultamitalikamppailustamme. - Hilima Von..
Jellona46 kirjoitti:
mua on vaivannut tänään. Ja joku muukin - en osaa selittää. Tosi harvoin olen huonolla tuulella, mutta tänään olen ollut.
Ducki, en taida ihan heti uskaltaa....you know. Mutta EI - en ole mustis!!!! En tunnusta!
Tuo curling-joukkue kyllä kiinnostaa. Olen pelin saloja opiskellut tänään ahkerasti, koska on ekat treenit, Hilima?
Hyvää yötä - lähden nyt uneksimaan curling-kultamitalikamppailustamme.Miulla on ollu vähän teknissii onkelmia tämän kommunikaatio-mopedin kanssa.
Mie arvasin, siulla on kullan kiilto silimissä. Meillä naisilla ussein on kumma veto jaometallijen perrään puhumattakkaan kirkkaista kivistä. Vanaha sanonta: Timanki vuojessa pittää eukon kiihkeenä.
Juu, män tuas saivarteluks, eka harkat pijetään ku on koko köyry kasassa. Äijäkäs huhuu! pusi pusi, sulle on räväkkä herätys post'luatikossa, aakase se varovaisesti sit tuu rapakolle jos kykenet. Ankka hoi, missee uot? roolaahhan sinne lammikolle ni piästää kurklaamaan.
Hilima von netti-toimii-tuas - äijäkäs
Hilima Von.. kirjoitti:
Miulla on ollu vähän teknissii onkelmia tämän kommunikaatio-mopedin kanssa.
Mie arvasin, siulla on kullan kiilto silimissä. Meillä naisilla ussein on kumma veto jaometallijen perrään puhumattakkaan kirkkaista kivistä. Vanaha sanonta: Timanki vuojessa pittää eukon kiihkeenä.
Juu, män tuas saivarteluks, eka harkat pijetään ku on koko köyry kasassa. Äijäkäs huhuu! pusi pusi, sulle on räväkkä herätys post'luatikossa, aakase se varovaisesti sit tuu rapakolle jos kykenet. Ankka hoi, missee uot? roolaahhan sinne lammikolle ni piästää kurklaamaan.
Hilima von netti-toimii-tuasHu-huh-huh...olipa tekstiä lootassa joo, vieläkin heikottaa ja pumppu lyö välillä tyhjää. Oot sie Hilima vaan pakkaus. Tuon postin kehystän seinälleni...
- Hilima Von..
äijäkäs kirjoitti:
Hu-huh-huh...olipa tekstiä lootassa joo, vieläkin heikottaa ja pumppu lyö välillä tyhjää. Oot sie Hilima vaan pakkaus. Tuon postin kehystän seinälleni...
taijetta seinälle..nyt Äijäkäs, hys hys, joku voi luulla että siulla on vuusioitumissopimus seinällä.
Hilima von kohta-kotia - äijäkäs
Hilima Von.. kirjoitti:
taijetta seinälle..nyt Äijäkäs, hys hys, joku voi luulla että siulla on vuusioitumissopimus seinällä.
Hilima von kohta-kotiaMie toivotan Hilima sulle oikein hyvvee viikonloppua. Mie lipasen Sinua, siis sieltä isovarpaiden välistä (riittäskö se tunti).
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794