tänäänkin kiva hiihtää 1h 15min luisteluhiihtoa, suksi pelas ja kyllähän se mieskin "joten kuten" niiden päällä.Tää on kivaa..........Miten sulla?
oli se vaan.....
4
499
Vastaukset
- Janne
...14astetta pakkasta ja huono vitiluisto... Mutta nautintoahan se lähes aina on..
Selkä vaan on niin turkasen huonossa kunnossa, että pääseeköhän kautta läpi...
Miten muilla??- jts
ootko janne muistanu voimistella.. venytellä..ja tietysti huilata!!en tiedä sun selkähommaas sen tarkemmin..mut se on nii iso lihasryhmä..kun se menee juntturaa..nii sillo vitsit on vähissä..tänään oli ja vitiluisto..mutta kohtalaise hyvä kumminkii..tein suksii semmose ison huollon..parituntia siinä vierähti..tänään kävin tossa kesportissa..sinne oli tullu atomiciltä kuntoilija luistelusuksi..enssilmäyksellä aika hyvä..niil oli kampanjahinta 99e..ei paha..se ei ollu mikää kalikka..iha kunnollinen..en tiije sit onko se valtakunnallinen toi kampanja..tässähä sitä..
- timi
jts kirjoitti:
ootko janne muistanu voimistella.. venytellä..ja tietysti huilata!!en tiedä sun selkähommaas sen tarkemmin..mut se on nii iso lihasryhmä..kun se menee juntturaa..nii sillo vitsit on vähissä..tänään oli ja vitiluisto..mutta kohtalaise hyvä kumminkii..tein suksii semmose ison huollon..parituntia siinä vierähti..tänään kävin tossa kesportissa..sinne oli tullu atomiciltä kuntoilija luistelusuksi..enssilmäyksellä aika hyvä..niil oli kampanjahinta 99e..ei paha..se ei ollu mikää kalikka..iha kunnollinen..en tiije sit onko se valtakunnallinen toi kampanja..tässähä sitä..
luisteluun ostin vähän aikaa sitten peltoset, sisään ajo menossa niillä, pertsaa oon hiihellyt fishereillä, muutoman finlandiankin oon niillä, ja meinaan niillä taas parin viikon päästä, millä te hiidätte?
- Valtteri
timi kirjoitti:
luisteluun ostin vähän aikaa sitten peltoset, sisään ajo menossa niillä, pertsaa oon hiihellyt fishereillä, muutoman finlandiankin oon niillä, ja meinaan niillä taas parin viikon päästä, millä te hiidätte?
Neljä aikaisempaa talvea hiihdetty perinteistä Peltosen Quatrolla. Aivan hyvät ja luistavat sukset grafiittipohjalla. Tälle talvelle hankittu Fischer RCS wet kilpasukset. Pitää kerrankin kokeilla "kunnon" suksia. Peltosiin verrattuna pettymys. Eivät ne luistakaan niin hyvin kuin oletin.
Vapaan sukset ovat Fischerin SCS.
Keli oli tänä iltana - 11 ja uutta vitilunta. Vapaan luisto aika hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534220Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal773900- 703398
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963310Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022329- 352198
- 242079
- 362069
- 382039
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231944