Loukkaantumisen hyödyntäminen

Itse olen kerran loukannut juutalaista. Kauheesti sitten pyytelin anteeksi. Mitä olen muuten julkisuudesta nähnyt, vähän vaikuttaisi, että joskus tätä loukkaantumista käyttävät juutalaiset hyväkseen. Ainakin herkkiä ovat loukkaantumaan näin junttinäkökulmasta.

No, muslimitkin kertovat loukkaantuvansa monista asioista, mm. niistä vääryyksistä, mitä "muut" ovat heille tehneet. Jos et ole muslimi, kuulut ryhmään "muut", eiks vaan.

Jos siis ei haluasi olla loukkaamatta muslimia, pitäisi itse ruveta muslimiksi. Ja tätä vähän ajattelenkin, että on tuon loukkaantumisen tavoite. Jos tuttu ihminen tulisi sanomaan jotain: "Kuule, tuo Tanskan lippu loukkaa minua, etkö voisi poistaa sitä, kun se loukkaa minua muslimina" (keksitty esimerkki, mutta ei ehkä täysin mahdoton)
http://lostbudgie.blogspot.com/2005/10/dudley-council-backing-down-over.html

Niin olisihan se aika julmaa loukata työtoveria tai asiakasta tms. jollakin lipulla, eikö? Siis kun muslimi kertoo loukaantuneensa, moni tavallinen ihminen pyrkii tietenkin jotenkin auttamaan. Ja lopputulos on se, että sharia laki astui taas voimaan yhdellä osa-alueella.

Tämän takia ihmisiä pitäisi valistaa, että jos muslimi valittaa loukkaantumisestaan, pitää kertoa, miten loukkaava hän on itse, kun tulee valittamaan sellaisesta asiasta. Ainakin jotkut selkeät ohjeet pitäisi olla, koska tuo "minua muslimina loukkaa" on niin kiero ja tehokas tapa levittää shariaa, ettei monikaan huomaa, mihin suostuu.

Olen sitä mieltä, että työpaikoilla ja maahantulopisteissä pitäisi olla laillisia Euroopassa julkaistuja pilapiirroksia yms. Allahista (niitähän on runsaasti, miksei niistä mellakoida????) Muhamedista, Jeesuksesta, Buddhasta yms. pyhistä asioista. Ja lisäksi Nasusta, Wagnerista, yms. sarjakuvahahmoista. Ja sitten työhön- tai maahanpyrkiviltä kysyttäisiin, haluaako hän tulla sellaiseen paikkaan, missä nämä ovat laillisia.

Tämän jälkeen kukaan muslimi ei voisi tulla valittamaan Euroopan lakien mukaan laillisista kuvista loukkaantumistaan. Tai voisi valittaa, mutta nimi olisi paperissa, että haluaa nähdä niitä!!! Näin hyväntahtoiset suomalaisetkin huomaisivat, mistä on oikeasti kyse.

9

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nari_Säre

...siitä, että oli possun kuva taannoin sairaalan lastenosaston huoneen ovessa (eri eläimiä oli, että lapset tunnistavat oman huoneensa, kun eivät ehkä vielä osaa lukea).

Piti sitten poistaa, että muslimitkin voivat käyttää sairaalapalveluja... Sairaala poisti kuvan.

Jollei nyt olisi noita kuvia ollut, niin ainahan joku imaami jossain keksii jotain muuta loukkaavaa...

Tosin, niin kauan kuin muslimit hihhuloivat noissa kotimaissaan ja nirhailevat toisiaan, niin mikäpäs siinä. Eri asia sitten, kun tahtovat sieltä onnelastaan meille länsimaihinkin päin (jostain syystä) emigroitua - kyllä meidän pitää tehdä selväksi, että maassa maan tavalla.

(Voisimmehan mekin loukkaantua esim. siitä, että Indonesiassa muslimit hyökkäilevät kristittyjen ihmisten kimppuun jne... ja loukkaannummekinhan me - muttemme sentään heittele moskeijoita kivillä).

...tai esim. jokuhan voisi hyvinkin loukkaantua, mikäli varhaisteini-ikäisen tytön ottaisi täällä länsimaassa joku partaniekka vaimokseen... Tämmöistäkin käsittääkseni lienee muslimimaissa tapahtunut ihan luvallisesti, jopa uskonnon perustajien keskuudessa???

• Tämähän tässä juuri on, ettei siinä loukkaantumisessa ole mitään rajaa, muuta kuin se, että kaikki ovat sharian alla. Muuten tässä voisi ajatella yhdestä Muhammed-pilakuvasta, että se olisi ollut loukkaava. Mutta eihän se edes ollut mulimeja loukkaava!!!! Mites muuten se olis voitu julkaista kuukausia aiemmin egyptiläisessä lehdessä ilman mekkalointia?

Aina, kun muslimi ilmoittaa olevansa loukkaantunut pitää varmistaa, ettei kyse ole vallan tavoittelusta, sharian levittämisestä. On tietenkin monia inhimillisen kanssakäymisen tilanteita, missä tästä ei ole suoraan kyse. Mutta ainakin julkisista kuvista yms. loukkaantuminen pitää selvittää, ettei vain ole kyse islamin levittämisestä.

• Eurturk

=_=

• Nari_Säre

...loukkaantumisensa muslimille?

Otetaan kaksi esimerkkitapausta

a) eräs tuttavani tuttava kääntyi Suomessa muslimista kristityksi -> hänet pahoinpideltiin kerran ja hän sai tappouhkauksen.

- ottaako esim. ko. paikkakunnalla vaikuttava imaami paheksuntani vastaan? Menisinkö hänen oven eteensä järjestämään mielenosoitusta jne?

b) eräs seurakuntamme jäsen meni naimisiin palestiinalaisalueelta kotoisin olevan miehen kanssa, joka kääntyi islamista kristinuskoon.
      - hänet potkaistiin pois paikallisesta yliopistosta
      - hänen oma isänsä uhkasi tappaa hänet, pariinkin otteeseen

• oppilas

Koska veli-aabraham loistaa poissaolollaan, eikä ole naurattamassa meitä kulttuurirelativistisella höpöfilosofiallaan, vastaan hänen puolestaan.

a) Olet yhdistänyt joidenkin huligaanien käytöksen ja islamin opetuksen toisiinsa. HÄPEÄ!

b) Jälleen väärin. Yhden yliopiston linja ei ole koko islamin linja, eivätkä kaikki muslimit noudata jo esi-islamilaiselta ajalta periytyviä kulttuurisidonnaisia tapoja.

"

• oppilas kirjoitti:

Koska veli-aabraham loistaa poissaolollaan, eikä ole naurattamassa meitä kulttuurirelativistisella höpöfilosofiallaan, vastaan hänen puolestaan.

a) Olet yhdistänyt joidenkin huligaanien käytöksen ja islamin opetuksen toisiinsa. HÄPEÄ!

b) Jälleen väärin. Yhden yliopiston linja ei ole koko islamin linja, eivätkä kaikki muslimit noudata jo esi-islamilaiselta ajalta periytyviä kulttuurisidonnaisia tapoja.

"

kuten konsanaan oppilaalla, joka ei ole seurannut opetusta.

• ...on toimittu moraalisesti väärin.

a. Kyseessä on poliisiasia eli kaipa asianomainen teki ilmoituksen pahoinpitelystä ja uhkailusta poliisille?

- Sitä en tiedä, miten paikkakunnallasi vaikuttava imaami asiaan suhtautuu. Riippuu aika tavalla imaamista.

b. Enpä tiedä, mitä asialle voi Gazassa tehdä. Itselleni on jäänyt käsitys, että sikäläinen hallinto ei ole niitä parhaimpia, joten epäilen, että vääryydelle ei mitään mahda. Mutta tuntenet asian paremmin kuin minä. Hyvin ikävä tapaus.

Joten enpä ikävä kyllä voi asiaa auttaa, vaikka oppilaanani esiintyvä JW sitä toivoikin (jos edes toivoi).

• Jamal S

Luulisi länsimaallaisten loukkaantuvan muslimien tappouhkauksista ja johan nuo ovat luvanneet tappo palkkion pilapiirrosten piirtäjästä 100kg kultaa mitä lie rahassa paljon, luulisi loukkaantuvan myös länsimaalaisten lippujen polttamisestakin, mutta nuo tappo uhkaukset on jo vakava rikos.

• savon poeka

Imaami piirtänyt ne pahimmat kuvat, että nyt kyllä kannattaisi käydä kilistelemässä kullat parempiin taskuihin tarjoajilta.
        kyllä kait siitä imaamista ainakin 50 kg pitäs saaha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      201
      4347
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3253
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2138
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      941
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    Aihe