Britney on vastuuton!

...

Poptähti Britney Spears järkytti alkuviikosta fanejaan ja muuta maailmaa käyttäytymällä edesvastuuttomasti auton ratissa. Maailmalle levisi kuvia, joissa Britney ajaa autoa yhdellä kädellä ja pitää samalla sylissään viiden kuukauden ikäistä poikaansa Sean Prestonia. Lapsi ei ollut turvaistuimessa, eikä Britneyllä turvavyötä.

Liikennerikkomukseksi luettavaa temppua paheksuttiin laajasti amerikkalaisissa lehdissä ja tapausta puitiin myös tv:n aamuohjelmissa.

Kohu on nyt yltynyt entisestään, sillä lastensuojeluviranomaiset kiinnostuivat tapauksesta. Los Angelesin poliisi kävi Britneyn kotona "hankkimassa tietoja" paikallisen sosiaaliviraston pyynnöstä.

Sosiaaliviraston edustajan mukaan sosiaalityöntekijöitä lähetetään tarkastuskäynneille perheisiin, joiden on raportoitu laiminlyöneen lasten turvallisuuden.

Britney itse syyttää episodista häntä ahdistelleita paparazzikuvaajia, joita hän halusi paeta mahdollisimman nopeasti.

- Rakastan lastani ja tekisin mitä tahansa suojellakseni häntä! Britney sanoi People -lehdelle antamassaan lausunnossa.

Lähde:http://www.iltasanomat.fi/

8

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minäkään olisi

Rakastan lapsiani yli kaiken, ja jos joutuisin tilanteeseen, jossa paparazzin ympäröivät autoni ja pieni vastasyntynyt istuu vieressäni, niin ottaisin ilman muuta hänet suojiini ja ajaisin pois tilanteesta. Britneyhän oli bensa-asemalla, jossa hänen autonsa ympäröitiin kuvaajien toimesta - mutta mistä sitä tietää, jos joku "kuvaajista" olisikin ollut psyykkisesti sairas, joka haluaa pahaa Spearsin perheelle. Tuollaisessa tilanteessa haluaa vain nopeasti pois lapsi lähellään. Ei tuossa tilanteessa ajattele, että menempä laittamaan lapseni rauhallisesti turvaistuimeen samalla kun minulle tuntemattomat ihmiset (jotka vaanivat 24h/7d) ympäröivät autoni...

• Jasna86

Voi että noita paparazzeja! kaikkea paha ne aiheuttaa. Ymmärän että britney oli ahdistunut kun joukko korpikotkia ympäröi hänet ja hänen lapsensa. Minä ainaakin olisin ja vielä enemmän se ärsyttäisi jos olisin joutunut kestämään niitä parazzeja monta vuotta.

En silti sano että olisi oikeutettua käyttäytyä noin vastuuntottomasti, aina pitäisi rauhoittua ennen kuin tekee mitään, rauhoittua ja miettiä, varsinkin jos kyydissä on pikkuvauva. Jos hän olisi rauhoittunut hän olisi tajunnut tarkista turvatoimeet yms.

Mutta ei kai tuollaisessa tilanteessa ehdi hirveesti rauhoittumaan, kai siinä pakostakin hermostuu.. Pitää kuitenkin muistaa että kaikki me ollan ihmisiä ja kaikki tehdän virheitä. Se joka ei ikinä ole tehnyt virheitä niin se tuomitkoon britneyä ensimmäisenä. Tuskin siis kenelläkän on vara tuomita häntä sillä jokainen ollan tehty virheitä ja tullan vielä tekemään monta.

Voi britney parka.. mä en henkilökohtaisesti pidä britneystä artistina, eli en omistaa hänen levyjä enkä kuuntelee häneen musiikkia, mutta tunnen silti tietynlaista sympatia häntä kohtaan. Hän on joutunut kestämään niin kovia ja kaikkiihmiset tuntuuvat haluavan mustamaalata häntä. Hän on kaiken lisäksi joutunut tähän pyörytyksen niin nuorena..

Toivotan britneylle kaikkea hyvä ja että hän saisi sitä kaipaamansa rauha, mitä varmasti jokainen ihminen joka olisi ollut noin kauan tuollaisessa media pyörytyksessä kaipaaisi. Britney ei ole tehnyt mitään paha kenellekkään joten mielestäni hän ei ansaitsee kaikkea paskaa mitä on joutunut kokemaan.

Itse olen vannoutunut Shakira fani, mutta ei tulisi mieleenkän haukkua sen takia toisia artisteja, niinkuin jotkut xtina fanit tekevät. Kaikki artistit joutuu tekemään kova työtä ja uhramaan oma yksityisyteensä jotta voisivat tehdä sitä mitä rakastava oli se siiten laulaamista tai soittamista yms. joten arvostan kovasti heidän työtä varsinkin näiden nuorien naisten koska he ovat aina ylensä median suurennulasin alla ja näin olleen heillä on raskaampa. ei heidän elämä ole vain glamouria ja gaaloja.. ei. Ja te fanit muistaka tukea häntä.

• niin kuin

Britney-fanit eivät haukkuisi Xtinaa vit** pelle!

• Jasna86
        niin kuin kirjoitti:

Britney-fanit eivät haukkuisi Xtinaa vit** pelle!

Voi voi sinua.. Eikö vanhempasi opettanet sinulle käytöstapoja? En ymmärä miksi ihmisten pitää kokoajan haukkua ja tapella.. Tottakai jotkut britneyfanit haukkuvat christinaa ja samoin jotku christina fanit haukkuvat britneytä.. ja myös shakira faneissakin löytyy niitä jotka haukkuvat shakiran kilpailijoita. Mutta ihan tryhmä touhuahan se on.

En sanonut että pelkästän jotkut xtina fanit haukkuvat britneytä, en sanonut niin. sanoin ESIM. eli siis esimerkiksi. En tieteenkä alkanut luettelemaan lista kaikkien artistien faneista jotka haukkuvat idoliensa kilpakumppaneita.. xtina fanit tuntuivat niin läheiseltä niin sen takia otin heidät esimerkiksi. Kaikkien artistien kannatusjoukoissa löytyy joitakin faneja jotka mustamaalavat idolinsa kilpakumppaneita.

• Olen
        Jasna86 kirjoitti:

Voi voi sinua.. Eikö vanhempasi opettanet sinulle käytöstapoja? En ymmärä miksi ihmisten pitää kokoajan haukkua ja tapella.. Tottakai jotkut britneyfanit haukkuvat christinaa ja samoin jotku christina fanit haukkuvat britneytä.. ja myös shakira faneissakin löytyy niitä jotka haukkuvat shakiran kilpailijoita. Mutta ihan tryhmä touhuahan se on.

En sanonut että pelkästän jotkut xtina fanit haukkuvat britneytä, en sanonut niin. sanoin ESIM. eli siis esimerkiksi. En tieteenkä alkanut luettelemaan lista kaikkien artistien faneista jotka haukkuvat idoliensa kilpakumppaneita.. xtina fanit tuntuivat niin läheiseltä niin sen takia otin heidät esimerkiksi. Kaikkien artistien kannatusjoukoissa löytyy joitakin faneja jotka mustamaalavat idolinsa kilpakumppaneita.

Xtina fani enkä siltikään ala mustamaalata britneytä se on ihan turhaa...Olet oikeassa jasna!

• samaa mieltä
        Jasna86 kirjoitti:

Täysin samoilla linjoilla Jasnan kanssa.Se joka valitti et "ihan ku Britneyn fanit ei sitä tekis" tai mikä lie tyyppi olikaan niin opetelkoon luetunymmärtämistä.

• 100% britney fan

olen 100% samaa mieltä kanssasi! paitsi että olen itse britney fani :)

• Sofia

Mitäs jos huolehdittais ihan omista asioistamme, tuskinpa Britney nyt vauvansa haluaa menettää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe