Tekee kipeää

magnetism

Kirjoituksen lopussa olevasta laulusta on tullut kuin omani. Se on jotenkin niin osuva kuvaus sekä hyvä tulkinta, että itkuhan siinä tulee. (Laulu on myös kuunneltavissa kokonaisuudessa esim. osoitteessa: http://samlopez.blogspirit.com/archive/2005/05/05/the_wedding.html).

Osa sanoista kuvaa jo tilannettani tällä hetkellä, toisaalta osa kuvaa sitä, mihin haluaisin päästä.

Hirvittää ajatus siitä, etten näekään häntä enää. Jotakin kai pitäisi tehdä, mutta se on tilanteessani ja luonteenlaadussani vaikeaa. Välillä järkeilen asiaa, miten edistää asiaa tai että pitäisi olla avoimempi. Vaikeaahan se on ja vaikeaa keksiä keinoa lähestyä häntä (suht tuntematonta). Ujous ja arkuus on suurin kompastuskiveni ja manailen sitä usein itsekseni. Ajatukset kuitenkin pyörivät hänen ympärillä yhä enemmän, toisinaan nukkumaanmenokin meinaa olla vaikeaa...sellaista se yksin eläminen on...

Kyllä jotain on kenties välillämme. Ja sitten kun sen ihmisen näkee ehkä vain hetken, tuntuu kuin päivä olisi pelastettu...hymy nousee korviin asti. Sydäntä raastavaa onkin ajatella myöhemmin, ettei hän ole mun (vielä). Laulu kertokoon puolestaan, mitä tunnen ja mitä vielä haluaisin tuntea.

Pitäisiköhän laittaa laulu kuuntelukieltoon?
Ei se taida paljon auttaa, kun noita "kipeää tekeviä" vaikutteita tulee muualtakin.

--------------------------------

FEELS LIKE HOME (Esittäjä: Chantal Kreviazuk, alunperin Randy Newman)

Something in your eyes makes me want to lose myself
Makes me want to lose myself in your arms
There's something in your voice
Makes my heart beat fast
Hope this feeling lasts the rest of my life

If you knew how lonely my life has been
And how long I've been so alone
If you knew how I wanted someone to come along
And change my life the way you've done

It Feels like home to me
It Feels like home to me
It Feels like I'm all the way back where I come from

It Feels like home to me
It Feels like home to me
It Feels like I'm all the way back where I belong

A window breaks down a long dark street
And a siren wails in the night
But I'm alright cause I have you here with me
And I can almost see through the dark there is light

If you knew how much this moment means to me
And how long I've waited for your touch
If you knew how happy you are making me
I never thought that I'd love anyone so much

It Feels like home to me
It Feels like home to me
It Feels like I'm all the way back where I come from

It Feels like home to me
It Feels like home to me
It Feels like I'm all the way back where I belong

16

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • had is

here in my heart, all i will ever have is here for you, all i ever want is almost mine, all that i will ever feel is going with you..you are my heart , you are my soul..

• kovasti toivoisin

että tämä olisi Häneltä - minulle. Kaunis laulu ja koskettava viesti - kuin minun sydän tässä huutaisi.

• FlyingHighTimeToTime

Aalto kulki taas lävitseni - pari kertaa päivässä tällaiset sävärit ilman tämän kummempaa...
      :D
      ps. en lue tätä palstaa enää

• ....(n)

kipeää tekee.. Ei voi mitään että ajatukset liikkuu koko ajan hänessä. En pysty keskityy opiskeluunkaan kunnolla..
      Mut tuskin hänen kaltainen edes ois musta kiinnostunut, vaikka katseet voi ehkä tulkita toisin..??

• magnetism

Itse pystyn onneksi opiskelemaan ja tekemään arkiaskareet. Yksinään olo tietenkin kärjistää tunteet entisestään.

Älä nyt heti kuitenkaan aliarvioi itseäsi. Vieläpä jos katseita on vaihdettu...En voi olla itsekään varma toisen tunteista, mutta jotakin samankaltaisuutta luulen tulkitsevani.

Joka hetken, kun näen hänet, yritän säilöä muistin syövereihin. Joskus muistellessa oikein puistattaa. Ja aina odottaa kovasti niitä hetkiä, kun näkisi hänet.

Jollakin kummallisella tavalla hänen olemuksestaan huokuu tietynlainen lempeä, turvallinen henkäys, jotain mikä on tavoittelemisen arvoista. Se on todellakin jotakin aivan lumoavan ainutlaatuista! Tämmöinen tunne, vaisto on minullekin aivan uutta ja uskomatonta.

• ....(n)
        magnetism kirjoitti:

Itse pystyn onneksi opiskelemaan ja tekemään arkiaskareet. Yksinään olo tietenkin kärjistää tunteet entisestään.

Älä nyt heti kuitenkaan aliarvioi itseäsi. Vieläpä jos katseita on vaihdettu...En voi olla itsekään varma toisen tunteista, mutta jotakin samankaltaisuutta luulen tulkitsevani.

Joka hetken, kun näen hänet, yritän säilöä muistin syövereihin. Joskus muistellessa oikein puistattaa. Ja aina odottaa kovasti niitä hetkiä, kun näkisi hänet.

Jollakin kummallisella tavalla hänen olemuksestaan huokuu tietynlainen lempeä, turvallinen henkäys, jotain mikä on tavoittelemisen arvoista. Se on todellakin jotakin aivan lumoavan ainutlaatuista! Tämmöinen tunne, vaisto on minullekin aivan uutta ja uskomatonta.

jotain kummallista samankaltaisuutta tunnen, vaikken edes tunne häntä .. Mutta vastaava tilanne vois sopia aika moneen. Laitappa jotai mistä voisin varmistaa ettet oo hän. En uskalla ajatellakkaan että oisit :)

• M32*

Miksi ajattelet ettei hän voisi olla kiinnostunut sinun kaltaisestasi? Mikä tekee hänestä paremman tai sinusta huonomman? Ei ymmärrä.

• ....(n)
        M32* kirjoitti:

Miksi ajattelet ettei hän voisi olla kiinnostunut sinun kaltaisestasi? Mikä tekee hänestä paremman tai sinusta huonomman? Ei ymmärrä.

itsekkään tiedä miksi ajattelen niin. Ehkä hän vain vaikuttaa liian hyvältä.. En pidä itteäni mitenkään huonona, olen ihan tyytyväinen itteeni vaikka pikkasen outo varmaan olenkin ;) Ujo tosin olen. Ehkä olet oikeessa että mun pitäs toimia. Kysymys kuuluukin että miten?

• M32*
        ....(n) kirjoitti:

itsekkään tiedä miksi ajattelen niin. Ehkä hän vain vaikuttaa liian hyvältä.. En pidä itteäni mitenkään huonona, olen ihan tyytyväinen itteeni vaikka pikkasen outo varmaan olenkin ;) Ujo tosin olen. Ehkä olet oikeessa että mun pitäs toimia. Kysymys kuuluukin että miten?

Samalla tavalla kuten kaikkien muidenkin pitäisi jotka tätä palstaa lukevat ja haikailevat ihastuksensa perään, minähän en sitten kuulunut tähän ryhmään *vink*

Ota yhteyttä häneen tavalla joka sinulle parhaiten sopii.

Kuinkakohan monta rakkaustarinaa jää kokematta kun ihmiset eivät kerro ihastuksilleen kiinnostuksestaan.

Jos tulee pakit niin ei elämäsi siihen tule kaatumaan, sinä vain vahvistut vaikka aluksi tuntuisikin pahalta.

Sinähän et voi sitä tietää vaikka hän jopa ajattelisi sinusta samalla tavalla.

Ehkä hänkin on hieman ujo.

Aika moni meistä on, varsinkin ihastuksensa seurassa.

• voi lisätä kuin...
        M32* kirjoitti:

Samalla tavalla kuten kaikkien muidenkin pitäisi jotka tätä palstaa lukevat ja haikailevat ihastuksensa perään, minähän en sitten kuulunut tähän ryhmään *vink*

Kuinkakohan monta rakkaustarinaa jää kokematta kun ihmiset eivät kerro ihastuksilleen kiinnostuksestaan.

Jos tulee pakit niin ei elämäsi siihen tule kaatumaan, sinä vain vahvistut vaikka aluksi tuntuisikin pahalta.

Amen.

• magnetism
        ....(n) kirjoitti:

jotain kummallista samankaltaisuutta tunnen, vaikken edes tunne häntä .. Mutta vastaava tilanne vois sopia aika moneen. Laitappa jotai mistä voisin varmistaa ettet oo hän. En uskalla ajatellakkaan että oisit :)

Mitäköhän tuohon nyt sanoisi...epäilen suuresti, että olisimme juuri ne kaksi...ainakin sen voin sanoa, että olen naispuolinen (ja lempeäkatseinen poika on kuvastunut mieleeni). :)

• magnetism
        M32* kirjoitti:

Niinhän se on, mutta ujolla on aina se suuri kynnys olla mahdollisimman avoin. Lisäksi mun tilanteessa vaikeaa on se, etten juuri tunne henkilöä enkä näe häntä (tarpeeksi) usein tai sitten näen hänet suuremmassa porukassa. Kyllähän mulla tavallaan on jotakin mietittynä tiettyä tilannetta varten, mutta toteutus on itselleni tosi vaikeaa, näin kokematonkin kun olen. Ja toisaalta ujouteni saattaa myös pidätellä toista osapuolta, ts. ujouteni on huomattu ja hän ei halua "pelästyttää" minua liialla suorasukaisuudella...

• mitään

Ei laula ei soita mulle-

• magnetism

Painoithan varmasti play-nappulaa? ;)
        Kannattaa tarkistaa myös kaiuttimien äänenvoimakkuus ja tarvittaessa lisätä voimakkuutta/poistaa mahdollinen vaimennus. Kyllä Windows Media Playerilla pitäisi kuulua.

• ihastuneena

kuunneltavaa tämä kappale,aivan ihana....

• sattuu sattuu

Tunnen melkein kuinka sydämeni särkyy tuhansiksi pirstaleiksi. Olen ajatuksella mukana tunteissasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe