Uusi houkutteleva laajakaistatarjous Soneralta, niinkuin tuossa alla jo todettiin. Mutta pelittääkö se MacMinin kanssa? Eli onko ilmaiseksi tarjoamansa tarjoamansa modeemi yhteensopiva Macin kanssa?
Nyt minulla on pienen paikallisen yhtiön WLAN-liittymä, joka toimii mainiosti, mutta on aika hintava.
Mac ja Sonera
3
575
Vastaukset
- Qsus
Mikäli on ulkoinen ADSL-modeemi. Siis ei mikään USB tms. vaan sellainen, mihin menee verkkokaapeli tietokoneen verkkokortista siihen modeemiin. Ainoa ongelma voisi olla, että säädöt tehdään jonkun windows-ohjelman kanssa, eikä siitä ole mac versiota (itse en ainakaan yhtään tällaista modeemia tiedä, missä ei pystyisi selaimella tekemään modeemin muutoksia)
Eli lyhyesti. Kyllä toimii, mutta selvitä varmuuden vuoksi mikä modeemi on kyseessä, ja joko kysy sieltä tai täältä, että toimiiko vai ei. - Mäkkihöperö
Ethernetliitäntäinen ADSL-purkki toimii heittämällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03570- 423139
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562887Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342768- 162678
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442200
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262065- 421965
- 451739