Uusi houkutteleva laajakaistatarjous Soneralta, niinkuin tuossa alla jo todettiin. Mutta pelittääkö se MacMinin kanssa? Eli onko ilmaiseksi tarjoamansa tarjoamansa modeemi yhteensopiva Macin kanssa?
Nyt minulla on pienen paikallisen yhtiön WLAN-liittymä, joka toimii mainiosti, mutta on aika hintava.
Mac ja Sonera
3
590
Vastaukset
- Qsus
Mikäli on ulkoinen ADSL-modeemi. Siis ei mikään USB tms. vaan sellainen, mihin menee verkkokaapeli tietokoneen verkkokortista siihen modeemiin. Ainoa ongelma voisi olla, että säädöt tehdään jonkun windows-ohjelman kanssa, eikä siitä ole mac versiota (itse en ainakaan yhtään tällaista modeemia tiedä, missä ei pystyisi selaimella tekemään modeemin muutoksia)
Eli lyhyesti. Kyllä toimii, mutta selvitä varmuuden vuoksi mikä modeemi on kyseessä, ja joko kysy sieltä tai täältä, että toimiiko vai ei. - Mäkkihöperö
Ethernetliitäntäinen ADSL-purkki toimii heittämällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504