-syvä huokaus-

yritin olla

pois täältä ja ajatella asiaa järkevästi - kaipaus kuitenkin voitti. Tässä taas ollaan - etsimässä jotakin Hänestä. En vaan saa tätä naista mielestäni - neito pieni, minä etsin Sinua.

39

4274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neito pieni

Etkö todellakaan tiedä missä minä olen?
      Oletko ihan varma, että sinulla ei ole puhelinnumeroa?
      Eihän järjellä ole näiden asioiden kanssa mitään tekemistä, muistathan sen?

• en tiedä

ellet ole kotona - puhelintiedot kyllä löytyy, mutta siihen soittaminen onkin jo vaikeampi juttu. Niin - ja mistäpä tiedän, että olisit Hän?

• neito pieni
        en tiedä kirjoitti:

ellet ole kotona - puhelintiedot kyllä löytyy, mutta siihen soittaminen onkin jo vaikeampi juttu. Niin - ja mistäpä tiedän, että olisit Hän?

En ole kotona- vaan töissä.
        Miten voisin "kertoa", että se olen juuri minä.
        Kysy jotain, minkä vain me tiedämme.

• sinulla se
        neito pieni kirjoitti:

En ole kotona- vaan töissä.
        Miten voisin "kertoa", että se olen juuri minä.
        Kysy jotain, minkä vain me tiedämme.

minun taannoin laitta meili tallessa - varmaankin on. Mihin sanoihin vastauksesi päättyi?

• neito pieni
        sinulla se kirjoitti:

minun taannoin laitta meili tallessa - varmaankin on. Mihin sanoihin vastauksesi päättyi?

väärä nainen. Toki olen meiliä saanut "rakkaaltani", mutta en usko , että me olemme tutut toisillemme. ;(

• se on
        neito pieni kirjoitti:

väärä nainen. Toki olen meiliä saanut "rakkaaltani", mutta en usko , että me olemme tutut toisillemme. ;(

kyllä harmillista - onnea sinulle etsinnöillesi.

• sinä
        sinulla se kirjoitti:

koska mailasimme viimeksi?

• on jo aikaa
        sinä kirjoitti:

koska mailasimme viimeksi?

aika tavalla - tammikuun alussa. Samana päivänä kun soitin. Muistatko sitä?

• kertoisitko
        on jo aikaa kirjoitti:

aika tavalla - tammikuun alussa. Samana päivänä kun soitin. Muistatko sitä?

Minäkään en saa mielestäni erästä, vaikka järkeilen kuinka. Kuulostat niin tutulta, mutta en jaksa uskoa, että tätä kautta löytäisin sinut. Kertoisitko jotain, mitä itse olet sanonut neidollesi, jotain minkä voisi tunnistaa.

• minun neitoni
        kertoisitko kirjoitti:

Minäkään en saa mielestäni erästä, vaikka järkeilen kuinka. Kuulostat niin tutulta, mutta en jaksa uskoa, että tätä kautta löytäisin sinut. Kertoisitko jotain, mitä itse olet sanonut neidollesi, jotain minkä voisi tunnistaa.

kyllä tietäisi jo tästä - meilasin ja soitin samasta asiasta. Ja kun soitin - ei taatusti osannut odottaa sitä. Sen jälkeen ei oikein ollakkaan nähty.

• sinäkin,

minäkin etsin sinua yhä. Et taida vaan tietää sitä. Haluaisin lentää luoksesi, lähellesi. Riittäisi, kun vaan olisit siinä, saisin katsella sinua.

pikkuinen

• ..että

..minua etsit,minulle riittäisi,että saisin
        halata sinua.

• taida..
        ..että kirjoitti:

..minua etsit,minulle riittäisi,että saisin
        halata sinua.

olla etsimäsi... Soittoa en ole saanut tammikuussa, enkä meiliäkään :( Hetken joo luulin, että oisit minua kaivannut. Se olisi ilahduttanut minua paljon!

• hukassa,
        taida.. kirjoitti:

olla etsimäsi... Soittoa en ole saanut tammikuussa, enkä meiliäkään :( Hetken joo luulin, että oisit minua kaivannut. Se olisi ilahduttanut minua paljon!

puhelin numeroja myöten :)

• olet
        hukassa, kirjoitti:

puhelin numeroja myöten :)

sinä hävittänyt kaikki, mites siinä niin kävi..

• sattuu
        olet kirjoitti:

sinä hävittänyt kaikki, mites siinä niin kävi..

ja tämä oli tosi harmittava tapaus,mutta tyydyn
        olemaan yksin :(

• mitään
        sattuu kirjoitti:

ja tämä oli tosi harmittava tapaus,mutta tyydyn
        olemaan yksin :(

mahdollisuutta, että sattuisit muistamaan numeroni?

• ei ole ei
        mitään kirjoitti:

mahdollisuutta, että sattuisit muistamaan numeroni?

siinä onkin pieni pulma.

• harmi
        ei ole ei kirjoitti:

siinä onkin pieni pulma.

luulin, että oisit muistanut sen :(

• taas kyllä
        harmi kirjoitti:

muistan - mutta kun et ole Hän. Tai ainakin niin luulen.

• kyllä nyt
        harmi kirjoitti:

asiat vain pitää unohtaa muuta ei enään ole tehtävissä.

• saa..
        taas kyllä kirjoitti:

sinut luulemaan, etten ole Hän?

• hänelle
        taas kyllä kirjoitti:

jos hän onkin sinun.

• minähän
        hänelle kirjoitti:

jos hän onkin sinun.

jo silloin soitin - en voi soittaa toista kertaa. Asia täytyy järjestää toisin.

• välttämättä
        saa.. kirjoitti:

sinut luulemaan, etten ole Hän?

mikään - en osaa sanoa. Olen hieman ymmälläni.

• olet
        välttämättä kirjoitti:

mikään - en osaa sanoa. Olen hieman ymmälläni.

sama kuin aikaisemmassa ketjussa. Tiedät etten ole Hän, ja tiedän ettet ole "sinä", koska emme ole olleet yhteydessä tänä vuonna :(

• toivotan
        minähän kirjoitti:

jo silloin soitin - en voi soittaa toista kertaa. Asia täytyy järjestää toisin.

onnea matkaan.

• mahdollista
        olet kirjoitti:

sama kuin aikaisemmassa ketjussa. Tiedät etten ole Hän, ja tiedän ettet ole "sinä", koska emme ole olleet yhteydessä tänä vuonna :(

että hän haluaisi olla yhteyksissä... Mikään ei toisaalta sodi
        sitä vastaan, mutta itse en tosin edes osaa sanoa, kannattaako se
        tässä tilanteessa. Toisaalta kaikki mielestäni riippuu nyt vain
        hänestä ;)

• olla
        mahdollista kirjoitti:

että hän haluaisi olla yhteyksissä... Mikään ei toisaalta sodi
        sitä vastaan, mutta itse en tosin edes osaa sanoa, kannattaako se
        tässä tilanteessa. Toisaalta kaikki mielestäni riippuu nyt vain
        hänestä ;)

mahdollista, vaikka toisen käsityksen hänestä olen saanutkin. Toisaalta ihmettelen mikä saa hänet miettimään kannattaako tässä tilanteessa olla yhteyksissä? Riittäisi, että saisin kuulla hänen äänensä ja halata ;)

• täytyy
        olla kirjoitti:

mahdollista, vaikka toisen käsityksen hänestä olen saanutkin. Toisaalta ihmettelen mikä saa hänet miettimään kannattaako tässä tilanteessa olla yhteyksissä? Riittäisi, että saisin kuulla hänen äänensä ja halata ;)

sanoa (siis kirjoittaa), että epäilen vahvasti ettet olisikaan hän.
        Toisaalta minulla ei ole hajuakaan hänen nykyisistä tuntemuksistaan,
        joten en voi olla varma yhtään mistään. En tosiaan tiedä, kannattaako
        meidän olla yhteyksissä.. voisi olla, että se toisi vain hankaluuksia :/

Kun katson hänen kuvaansa, hän näyttää kyllä ihastuttavalta, mutta
        minulla on pätkä filmiä, jossa hän näkyy pienen hetken verran..
        Amazing!! Jo siitä tulee sellainen uskomaton tunne, että tuo on mun! :D

..puhumattakaan siitä, miltä tuntuu nähdessäni hänet ihan kasvotusten ;)
        Tosin en ole nähnyt häntä (liian) pitkään aikaan.. Ja tämä on vielä ihan
        vapaaehtoinen valinta... kai..

• teki,
        täytyy kirjoitti:

sanoa (siis kirjoittaa), että epäilen vahvasti ettet olisikaan hän.
        Toisaalta minulla ei ole hajuakaan hänen nykyisistä tuntemuksistaan,
        joten en voi olla varma yhtään mistään. En tosiaan tiedä, kannattaako
        meidän olla yhteyksissä.. voisi olla, että se toisi vain hankaluuksia :/

Kun katson hänen kuvaansa, hän näyttää kyllä ihastuttavalta, mutta
        minulla on pätkä filmiä, jossa hän näkyy pienen hetken verran..
        Amazing!! Jo siitä tulee sellainen uskomaton tunne, että tuo on mun! :D

..puhumattakaan siitä, miltä tuntuu nähdessäni hänet ihan kasvotusten ;)
        Tosin en ole nähnyt häntä (liian) pitkään aikaan.. Ja tämä on vielä ihan
        vapaaehtoinen valinta... kai..

ei kannata olla yhteyksissä, jos vähänkin sitä epäilet. Eletään omaa elämää. Ja millään hyvälläkään onnella, en voisi kuitenkaan olla etsimäsi. Silti etsin sisimmässäni sinua, vaikken tiedäkään onko tässä yhtään mitään järkeä.

Kaipaan ja etsin häntä niin kauan kunnes kohtalo muuttaa suunnan, vaikka vaan ajatuksissa. Kukaan koskaan aikaisemmin ei ole samanlailla tunkeutunut ajatuksiini näin pitkäksi aikaa kuin hän ;)

• että onni
        teki, kirjoitti:

ei kannata olla yhteyksissä, jos vähänkin sitä epäilet. Eletään omaa elämää. Ja millään hyvälläkään onnella, en voisi kuitenkaan olla etsimäsi. Silti etsin sisimmässäni sinua, vaikken tiedäkään onko tässä yhtään mitään järkeä.

Kaipaan ja etsin häntä niin kauan kunnes kohtalo muuttaa suunnan, vaikka vaan ajatuksissa. Kukaan koskaan aikaisemmin ei ole samanlailla tunkeutunut ajatuksiini näin pitkäksi aikaa kuin hän ;)

suosii rohkeaa,eli sinua.

• varmaan,
        teki, kirjoitti:

että onni suosii rohkeampaa eli sinua ;)

edelliselle

• ..älä
        teki, kirjoitti:

nyt hämmästy tätä kellon aikaa.. Siihen on syynsä (oli pakko kertoo;)
        Mutta kerrohan sinä, kuinka pitkän ajan hän on pyörinyt mielessäsi?
        Ihan mielenkiinnosta kysyn.. Niin mielenkiinnosta ;)

Tekstistäsi näkee, että ajattelet "pallon" olevan hänellä... Olinpa se
        "hän" sitten minä tai joku muu, niin hän varmasti ajattelee samoin :D

• että;
        teki, kirjoitti:

pitkän ajan. Ei ole kyse viikoista, eikä muutamista kuukausistakaan. Käytännössä olen päästänyt jo irti, mutta sydän tulee vähän jäljessä.

Mutta kyllä se pallo on tässä tapauksessa hänellä. Tietysti hän voi yrittää pyörittää ajatuksiaan niin, että ei halua myöntää pallon olevan hänellä ;)

Oot ollu joko viihteellä tai sit ajatellu etsimääsi henkilöä koko yön ;)

• molemmat
        teki, kirjoitti:

arvaukset meni tavallaan pieleen ;) Taidetaan molemmat tosiaan olla
        samassa tilanteessa.. Tässäkin tilanteessa olen ihan varma, että pallo
        jäi hänelle :) Itse voin omalta osaltani vaikuttaa enää vain vähän...

Ollaan siis samassa junassa, vaikkakin eri vaunussa, jos ymmärrät..
        Uskon, että unohdan hänet (siinä mielessä) kaiken sen jälkeenkin.. Näin
        varmaan on käymässä sullekin.. :( Tsemppiä sulle!! :D

• sulle,
        teki, kirjoitti:

kun pystyt unohtamaan hänet! Tsemiä :)

• --neito pienoinen-

olla pois,en kyennyt.Ja nyt sinua täällä taas haikailen ja keskustelujamme.Nyt olen nukkumaan menossa, mutta huomenna toivon jotain kuulevani sinusta...:) Luulenkohan et toiveeni toteutuu,hmn..:)Jos näkis ensin unta hänestä ja sit...:)

• 8>)

sentään Teitin kanssanne!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe