onko muilla ollu kuumeilua? mulla koko ajan 37 tai 37,1 tms. eli ei niin paljoa jotta töistä pois oisin mutta inhottavaa hytinää illat varsinkin. maanantaina neuvolaan ja sieltä kysyn mutta kokemuksia aattelin täältä....
heippa
3
384
Vastaukset
- kehon
lämpötila nousee, ja sen tuntee kylmämisenä.
Varsinkin iltaisin. Ei ole kuumetta ja on ihan tavallista. Elä huoli :-)))- rv9+5
kiitosta!!! aina se mieltä rauhottaa kun saa ittiään viisaammilta kommentteja!!! :)
- angel.
rv9+5 kirjoitti:
kiitosta!!! aina se mieltä rauhottaa kun saa ittiään viisaammilta kommentteja!!! :)
Mulla oli ensimmäisinä viikkoina melkein koko ajan kuume päälle 37, mutta nyt on jotenkin lämpö jo normalisoitunut, vaikka vieläkin viluttaa aika usein, varsinkin iltaisin.
Oon kans miettiny aika paljon sitä, että tuleekohan mulle pahoinvointia.. kun ainakaan vielä ei oo ollu minkäänlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623