lahja jätkälle???

sinisilmä:D

elikkäs.... mun pitäs ostaa mun poikakaverille ystävänpäivälahja ja meillä tulee samana päivänä 9kk täyteen... mutta en tiiiä mitä ostan..me ei kumpikaan olla mtn romantikkoja eikä me tykätä mistää hempeilystä...aattelin rannekoruu mut se ei käytä pahemmin koruja...auttakaa hyvät ihmiset naista hädässä!!!!=)

14

1141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piiupauu

Noh, jos sä sille antaisit rannekorun niin kyllä se varmaan sitä pitäis! :)
      Itse ajattelin ostaa sellasen söpön pehmolelun mun pikku kovikselle ja oon polttanut jo levyn missä on biisejä joiden sanat on omistettu mun kullannupulle.
      Meillä tuli eilen vuos täyteen joten ystävänpäivälahja saa toimia myös vuosyhdessä-lahjana! :)
      Ja muista aina se että paras lahja mitä jätkäsi voi toivoa oot sinä.. Ei mikään lahja korvaa sitä mitä hänellä jo on. Mutta käytä mielikuvitusta, sinä tiedät mistä poikaystäväsi tykkää!
      Onnea teille

• No-Face

ystävänpäivälahjat on yleensä pieniä... mutta toivottavasti tämä auttaa:

osta jotain hänen harrastuksiinsa liittyvää, mikäli hän jotain harrastaa. vaikkei harrastaisikaan virallisesti, niin kai hänellä jokin epävirallinen harrastus on. mistä hän pitää?
      voit myös ostaa jotain humoristista. esimerkiksi jokin vaate, jossa on hauska teksti tjv.

toinen aivan ihana lahjaidea on mielestäni kehystetty kuva teistä kahdesta, mahdollisesti jopa isompi kuva eikä pelkkä valokuva, jos sellasen jaksat teettää =)

myöskin koti-ilta yhdessä omasta ajasta nauttien voi olla mukava tapa viettää ystävänpäivä. eli menette teille/niille, teette vaikka yhdessä ruokaa, syötte kynttilän ääressä (vaikkei mitään hienoa sapuskaa olisikaan ;D), katsotte jonkun leffan, käytte saunomassa jne. =) voi jäädä ihan kivat muistot, itselle ainakin on aina jäänyt noista hetkistä =)

• Schriften

Ostaa huora hänelle tottakai! Maksaa niin että huora imeä ja tee erilaisai juttuja kaks tuntia tai jotain. Se on hyvä lahja!

• iloa molemmilla

Osta anustappi.

• iloa molemmille

Osta anustappi.

• J.O. Ulupukki

osta sille aski imodium-mahankovettajia, 3 kiloa perunoita, sininen kravaatti ja autonrengas.

• Van der Decken

Autorengas..?! Kuka taritsee inhottavia autorangas kuin on raitiovaunua ja linjaautoa joka paikassa...tsss. Ostaa ainakin oma kuljetta tai jotain sitte. Oikea mies ei ajaa itse.

• maj

Älä osta sille mitään vaan itsellesi jotkut helvetin kuumat alusasut. Sitten vedät sille oikeen kunnon strippi- shown. Takaan ettei tule pettymään lahjaansa. Mä en ainakaan pettyisi...

• Van der Decken

SINÄ olet ymmärtänyt IHAN oikeasti! Se on aika hyvä lahja jos on enemmän kuin stripshow! Olet ymmärtänyt

• sinulta mitään kysynyt
        Van der Decken kirjoitti:

SINÄ olet ymmärtänyt IHAN oikeasti! Se on aika hyvä lahja jos on enemmän kuin stripshow! Olet ymmärtänyt

Ketää ei kiinnosta. Mene takaisin sinne mistä tulitkin, ja hanki elämä siinä välissä.

• Van der Decken
        sinulta mitään kysynyt kirjoitti:

Ketää ei kiinnosta. Mene takaisin sinne mistä tulitkin, ja hanki elämä siinä välissä.

Sinä kiinostat. Muuten et vastaisi. Ja olen jo elämässä ja vaikka en olisi elämässä on mahdotonta hankia elämä. Sellaisia juttuja emme määrä itseä.

• tuetaan

anne sille niin kovaa menoa että huhu siis pillua ja paljon

• Van der Decken

Aivan, sinäkin olet ymmärtänyt.

• SoftBaby
        Van der Decken kirjoitti:

Aivan, sinäkin olet ymmärtänyt.

Poikkiksesi arvostaa varmaankin jotain itsetehtyä! Mikäli hän juo esim kahvia, osta valkoinen kahvikuppi ja maaleja. Maalaa ja tee kupista erikoinen! Ompele jotain. Osta/tee jotain mikä säilyy, niin siitä jää muisto jäljelle, ei esim suklaata. :P Osta yksivärinen paita, ja teetä siihen jokin hauska teksti/painatus. Käytä mielukuvitusta ja tee jotain peroonallista!! Onnea! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4803
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      130
      3256
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2449
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe